[VOLG] Ons nationale televisiedebuut

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: [VOLG] Ons nationale televisiedebuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:18

Hier ook interesse in een gesigneerd exemplaar trouwens

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:41

Ik denk dat het hele topic wel een gesigneerd exemplaar wil :D :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:22

lideli schreef:
Ik denk dat het hele topic wel een gesigneerd exemplaar wil :D :j

Zeker weten :P

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:59

TS, ik ben het hele topic een stille volger geweest.. Heb genoten van je schrijfkunst! Mooi om te zien hoe al je harde werken nu gematerialiseerd is :)

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:03

Jaaaaa *\o/*

Dit is wel heel mooi zo, gefeliciteerd dat het nu echt in de winkel ligt.
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat ik ook wel een gesigneerd exemplaar wil :o, maar ik wacht even tot hij elders ook beschikbaar is ivm met een stelletje kadobonnen waar ik nu een mooie bestemming voor heb :D

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:35

Trouwe stille meelezer komt even vanonder steen om te melden dat ik hem al besteld heb bij de lokale boeken handelaar! :D ik kan niet wachten!

Kentiapalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:18

Ja, heb ik ook gedaan vandaag. Ik ben erg benieuwd.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 11:09

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :D :D En bestellingen! *\%/*

Het is nu echt afwachten wat mensen van het boek zullen vinden. En dat vind ik eigenlijk pas echt spannend.
Mijn televisiedebuut kijk ik minder naar uit. :') Ik zal mezelf ongetwijfeld met kromme tenen terugzien. Zo klink ik niet! Oei, ben ik dat echt? Enz. Schrijven vind ik iig leuker om te doen.

Ik heb geen idee wat de beste aanpak is voor gesigneerde exemplaren. Een meeting is bijv. leuk, maar ik woon in Verweggistan...
Dan is exemplaren regelen via de uitgever en vervolgens opsturen misschien veel logischer. Ik vraag me af of daar een pol voor in het leven kan worden geroepen? Dan weet ik hoe groot de animo is, zonder het risico te lopen te verzuipen in PBs, want die inbox moet ik al nodig legen want die dreigt nu al steeds vol te raken. Oh, of misschien een quotelijst, zoals mensen dat ook doen met het raden in veulentopics?

Goed om te horen dat je blij bent met de omslagkeuze, Sarah! Wilde je er toch mee verrassen. :Y)

Leuk ook dat stille meelezers zich melden en enthousiast zijn. Vind het een gek idee dat er al bestellingen zijn geplaatst. Het is zo lang een heel beschermd project geweest dat maar door een handjevol was gelezen en straks kan iedereen die dat wil het gaan lezen. En er wat van vinden. :P

Ik ben inderdaad niet bij het drukproces aanwezig geweest. Volgens mij is dat ook niet zo gebruikelijk? In mijn geval was het een kwestie van drukproeven goedkeuren en dan afwachten.

Mijn gebruikersnaam is ook enorm creatief! En een erfenis van mijn website, waarbij ik mijn voor en achternaam samen te lang vond voor een punt com. :Y) Dat onthouden mensen toch nooit? En als Nederlanders het al niet goed schrijven...

Hopelijk heb ik geen vragen e.d. over het hoofd gezien. Ik schrok best van het aantal reacties ineens. :))

De prijs vind ik zelf ook heel schappelijk. Het is weliswaar een paperback, maar met meer dan 200 pagina's is het al met al best een substantieel boek. Vooral met de bronnenlijst zal ik hoge ogen gooien, haha. :') Gut, ik heb wat archieven en boeken doorgespit...

Rebecca schreef:
Spannend :D

Bekende (lokale) namen , als goed is uit St Nicolaasga de Clearbergen/Eysinga :) . En stoeterij stond er

Ja klopt. Ik kan er natuurlijk ook niet onderuit dan de rol van de adel en specifiek stoeterij De Oorsprong verder toe te lichten. De adel en grootgrondbezitters hebben m.n. vóór de oprichting en in de beginjaren van het stamboek een belangrijke rol gespeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:47

Verweggistan? Ken geen bus die daarheen rijd :P , lijkt me ook enorm kicken als men massaal je boeken besteld :D

Al is het net ervoor in Huis ter Heide ,klein gehucht waar bus door heen rijdt :') , maar wel key voor het ras geweest .

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:36

'Mijn' boekhandel deed rond de feestdagen iets met een oplage door de auteurs gesigneerd, maar nu ik goed kijk zijn dat wel Grote Namen := Dus of je daar nou iets aan hebt

Broekhuis Auteursedities
Officiële website auteursedities

Maar we kunnen natuurlijk beginnen met een quote lijst!

Ik wil wel een gesigneerd exemplaar! schreef:
Boktnaam - woonplaats
Indy_Mouse_9 - Enschede

edit: vanwege syntax

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:28

Gefeliciteerd! Ik heb je zoek- en schrijftocht met veel interesse gevolgd. Hartstikke tof! En als je ook maar enigszins zo hebt geschreven als hier in het topic, dan ga ik je boek fantastisch vinden :D

Laat je het hier t.z.t. weten als je meer weet wat betreft de verkoop van gesigneerde exemplaren? Want daar heb ik wel oren naar als het kan. In dat geval wacht ik nog even met bestellen. Veel succes met de laatste loodjes!

Ik wil wel een gesigneerd exemplaar! schreef:
Boktnaam - woonplaats
Indy_Mouse_9 - Enschede
mar_fay - Kekerdom

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 18:00

Rebecca: Friesland voelde een beetje als Verweggistan toen ik erheen verhuisde vanuit Amsterdam. :+ Dat is nu een soort running gag geworden.

Indy_Mouse: haha, oei, dan moet ik toch iets van minstens 1 dikke bestseller schrijven ben ik bang.
Maar het lijntje richting uitgever is vrij kort dus het komt sowieso wel goed. :j Eerst zien hoeveel mensen er 1 zouden willen.

mar_fay: bedankt :D Het duurt nog anderhalve week voor het boek er is dus met een beetje geluk is het allemaal geregeld voor de verschijningsdatum.

Verder heb ik het idee opgevat om een exemplaar van mijn boek onder de mensen hier te verloten. Heb je dus meegepost in dit topic en wil je kans maken op een gesigneerd exemplaar, voeg je naam dan toe aan deze quotelijst:

Winactie Het Friese Paard schreef:
Boktnaam:
Voorbeeld

Niet te verwarren met de andere quotelijst overigens!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:07

Al een tijd niet meer gereageerd maar Jo wat tof dat het nu helemaal rond is zeg! Enorm mooie cover ook. Wanneer komt je boek over Oosterse paarden? :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:08

Oewh, tof!
Boktnaam:
Koper

Dan bestel ik nog even niks... wie weet win ik eens in m'n leven wel eens wat :P :o

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:17

Boktnaam:
Koper
hannelover

oh wat leuk dan doe ik ook even mee als ik win kan ik meer leren over mn eigen zwarte parel *\o/*

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:20

Eens, Koper ;)
Leuk JoSav! Dan wacht ik even op de details daarvoor voordat ik 'm bestel. Ik ben ontzettend benieuwd, maar vanwege een buitenlandverblijf krijg ik 'm helaas zelf pas in september in handen... ik heb zo'n flauw vermoeden dat-ie hier thuis wel gelezen gaat worden.

Boktnaam:
Koper
Mar_fay

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:31

Ik doe ook mee, denk dat ik mijn moeder hier heel blij mee kan maken. :)
Boktnaam:
Koper
Mar_fay
Lor1_1984

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:33

Bedenk me nu dat ik een vriendin heb die helemaal into de Friezen is, dus mijn naam ook op de lijst!
Boktnaam:
Koper
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:58

Boktnaam:
Koper
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj
Pinkie87

Oww je kunt altijd bij het drukproces aanwezig zijn alleen denk ik dat je er vaak specifiek om moet vragen

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:01

Boktnaam:
Koper
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj
Pinkie87
Nynke_Mandy

Ik had nog niet eerder gereageerd in dit topic,maar volg het al wel een hele tijd. Ik ben heel erg benieuwd naar de boek!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 19:02

Ik sluit de lijst waarschijnlijk op donderdagavond om 20:00u. Dan is er namelijk nog gelegenheid om een winnaar te kiezen en heeft de winnaar een primeur, nl. voor de officiële release. En kunnen anderen nog bedenken of ze dan toch een exemplaar willen reserveren en die ook gewoon op de releasedatum binnen krijgen. Is wel zo leuk, denk ik.

Piekosjj: ik ben nu druk bezig met een onderzoeksaanvraag. Daarin hebben oosterse paarden ook een rol, maar het boek over oosterse paarden staat nog steeds even stil, helaas. Dat moet trouwens wel een erg tof boek worden, want ik blijf gave dingen ontdekken over oosterse paarden. :j Goed, de geschiedenis van her Friese paard bleek ook vele malen rijker en interessanter te zijn dan ik vooraf gad gedacht.

Spoiler:
Vriendlief zei net dat stille meelezers ook mee mogen dingen, omdat ie zelf ook een rasechte lurker is. :=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:05

Boktnaam:
Koper
hannelover
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj
Pinkie87
Nynke_Mandy

Zo, nu klopt het volgens mij weer. Hannelover was uit de lijst gevallen.

mmajar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:12

Meelezer meldt zich, ik wil graag meeloten

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:14

Idd iemand had me buitengesloten ;( :+ :') (sarcastisch natuurlijk maar ik was idd ineens weg)

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:21

Als stille meelezer zou ik dan ook graag mee willen loten! Volg je topic al vanaf het begin en vind het super om je updates elke keer te lezen!

Koper schreef:
Boktnaam:
Koper
hannelover
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj
Pinkie87
Nynke_Mandy
FemkeRoosje

Zo, nu klopt het volgens mij weer. Hannelover was uit de lijst gevallen.