Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar ik wacht even tot hij elders ook beschikbaar is ivm met een stelletje kadobonnen waar ik nu een mooie bestemming voor heb
ik kan niet wachten!
En bestellingen!
Ik zal mezelf ongetwijfeld met kromme tenen terugzien. Zo klink ik niet! Oei, ben ik dat echt? Enz. Schrijven vind ik iig leuker om te doen.

Dat onthouden mensen toch nooit? En als Nederlanders het al niet goed schrijven...
Gut, ik heb wat archieven en boeken doorgespit...Rebecca schreef:Spannend
Bekende (lokale) namen , als goed is uit St Nicolaasga de Clearbergen/Eysinga. En stoeterij stond er
Dus of je daar nou iets aan hebtIk wil wel een gesigneerd exemplaar! schreef:Boktnaam - woonplaats
Indy_Mouse_9 - Enschede

Ik wil wel een gesigneerd exemplaar! schreef:Boktnaam - woonplaats
Indy_Mouse_9 - Enschede
mar_fay - Kekerdom
Dat is nu een soort running gag geworden.
Eerst zien hoeveel mensen er 1 zouden willen.
Het duurt nog anderhalve week voor het boek er is dus met een beetje geluk is het allemaal geregeld voor de verschijningsdatum. Winactie Het Friese Paard schreef:Boktnaam:
Voorbeeld
Winactie Het Friese Paard schreef:Boktnaam:
Koper
Mar_fay
Goed, de geschiedenis van her Friese paard bleek ook vele malen rijker en interessanter te zijn dan ik vooraf gad gedacht.
(sarcastisch natuurlijk maar ik was idd ineens weg) Koper schreef:Winactie Het Friese Paard schreef:Boktnaam:
Koper
hannelover
Mar_fay
Lor1_1984
Piekosjj
Pinkie87
Nynke_Mandy
FemkeRoosje
Zo, nu klopt het volgens mij weer. Hannelover was uit de lijst gevallen.