sport of fokmerrie kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:47

florentine1 schreef:
zillionke schreef:
ik volg dit topic al een tijdje en ik krijg sterk het vermoeden dat ze een soort van nieuwe totilas zoekt. Ik snap dat je veel wensen hebt en ik snap ook wel dat wanneer je 17500 euros uitgeeft aan een paard dat je er iets voor terug wil verwachten. Maar je moet wel realistisch blijven.

ik he bnergens gesproken over een tweede totilas maar voor mijn budget mag je best wel wat eisen stellen iig mbt gezondheid,predikaten in de lijn ivm fokambitie, en karakter.

Ik praat nergens over een hoog afgericht paard met aanleg tot het grotere werk.

waar het meestal op stuk loopt is gewoon dat men zomaar prijzen vraagt van 15.000 of meer ( veel meer)voor een paard terwijl het een dertien in een dozijn paard is en dus de vr prijs niet realistisch is en niet ik dus.

ik zoek een paard met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en geen paard waar ik op voorhand al teveel voor betaal

Idd vind ook dat als je een paard in die prijsklasse zoekt dat die 100% gezond is, goed aangereden en braaf. Natuurlijk geen 2e totilas maar voor dat geld mag je wel wat verwachten ja!

Heb je naar wat kleinere paarden gekeken? Z geklasseerde paarden van +/- 1.60 schelen een hoop in prijs met paarden vn > 1.70 en het scheelt ook niet zoveel in grootte voor je dochter.

florentine1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 19:31

nee geen klein paard, dochter is al flink en voor de fok ook niet zo handig

Frieskee

Re: sport of fokmerrie kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:15

maar dat vind ik zelf altijd de gok van een duur paard , dat je er al gauw te veel van gaat verwachten..
ik bedoel hierbij je mag zekers iets verwachten van een paard dat rond de 15000 kost maar dadelijk valt het zo erg tegen en dat vind ik altijd zo'n nadeel in de paardensport want je kan je paard wat je hebt gekocht niet zomaar terugbrengen omdat het je niet optimaal bevalt terwijl je er wel de jackpot voor hebt neergelegd.

maar iig ik heb voor jou en jouw dochter dat jullie een kern gezond en sport fanatiek paard tegen komen waarop jouw dochter leuk mee kan rijden en wie weet ooit wel in de 'hogere' klasses terecht gaat komen!

noorbeek1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:16

Jezus... Dus je wilt met jouw uitspraken eventjes komen vertellen dat er geen goed paard is voor jouw budget (€17.500, daar vallen mij de schoenen hoogstpersoonlijk van uit). En dan ook nog lopen zeuren dat je niet meer wilt uitgeven. Wat wil je eigenlijk? Als je echt een goed paard wilt dan zeur ook niet dat je niet hoger als €17.500 gaat, en koop gewoon een paard van €25.000 of hoger (belachelijk trouwens!!).
Ik wil niet weten hoeveel goede paardjes in de sport meelopen die echt niet in jouw prijsklasse zitten, lager dus.

Sorry maar ik vind het een beetje grappig worden. Lijkt wel of jij het liever wilt als je dochter.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:22

Dit topic heeft al een half jaar geen activiteit meer gehad. Wat wil jij hiermee bereiken? Laat het gewoon.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 08:37

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:43

Dat snap ik Tita maar ik zie alleen maar vreemde topics voorbij komen van deze ts waarbij ik mijn twijfels heb en daarom ook betwijfel of er ooit een serieus antwoord komt.

Daarom dacht ik "laat gaan" :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:25

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:32

in ieder geval sinds vandaag..

taalgebruik is heel anders dan voor zover ik in de gauwigheid kon zien alle voorgaande berichten.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:40

Hecht zelf geen geloof meer in dit account inderdaad. Misschien zit er ik er naast en dan geef ik dat grif toe.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:40

Ik denk dat moeder en dochter op één account posten?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:45

Des te vreemder vind ik dat moeders hele leven van dochter op internet gooit en dochter vrolijk kan meelezen dat moeders vind dat ze lui en laks is. Terwijl ik overal de druk vanuit moeder lees, nou daar zou ik ook hangtieten van krijgen..

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:48

Mijn dochter zou me zien aankomen! 8)7

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:24

MarjanB schreef:
Des te vreemder vind ik dat moeders hele leven van dochter op internet gooit en dochter vrolijk kan meelezen dat moeders vind dat ze lui en laks is. Terwijl ik overal de druk vanuit moeder lees, nou daar zou ik ook hangtieten van krijgen..

_O- _O-

Dit soort dingen over je dochter op internet gooien vind ik ook not done.