Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Kking, misschien wordt ze niet vergeten nee. Maar als je er wat urgentie achter zet betekend dat wel dat je het meent. Als je je laat rondleiden door andere mensen ipv het heft in eigen handen nemen (in dit geval dus zelf even een afspraak maken met de manege dochter) wordt je vaak aangezien als minder competent en zelfstandig. Echter zoeken ze dat toch wel. Anders gaat hij alsnog gewoon naar de slacht. Dat Is het makkelijkste natuurlijk
kking schreef:Peelie schreef:Kking, misschien wordt ze niet vergeten nee. Maar als je er wat urgentie achter zet betekend dat wel dat je het meent. Als je je laat rondleiden door andere mensen ipv het heft in eigen handen nemen (in dit geval dus zelf even een afspraak maken met de manege dochter) wordt je vaak aangezien als minder competent en zelfstandig. Echter zoeken ze dat toch wel. Anders gaat hij alsnog gewoon naar de slacht. Dat Is het makkelijkste natuurlijk
Ik heb dit zelf gehad met mijn oude verzorgpony later mijn eigen pony....gekocht op 21 en ze sliep in op 34.
Men wist dat ik haar wilde en er werd de hoofdprijs gevraagd....poot stijf gehouden en haar tegen slachtprijs overgenomen...dus ja als je iets wilt drijven ze de prijs op en naar de slacht brengen vonden ze toch niet fair dus uiteindelijk een vierde van hun eerste vraagprijs betaald.
idylle schreef:Eerst dierenarts, die kan hem meteen verder nakijken en eventueel een bloedje trekken. Ook kan je dierenarts advies geven of een osteopaat nut heeft voor je paard. Je kunt eventueel voor een dierenarts gaan die tevens osteopaat is, maar DA is voor nu het belangrijkste