Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charica schreef:@gewoonmarie : Een cremello? Me too!Hoe oud is die van jou? En hoe groot etc?
een cremello! hij word in mei 3, is nu 1.45 v. golden rock vvm. don carino du bois.

yeentll schreef:Bij hinde zijn haar wolfskiesjes ook 2 maanden geleden verwijderd, merkte ook veel verschil met het bit. Ik vind het toch wel fijn om alles uit te sluiten voordat je ermee aan het werk gaat.
pol013 schreef:yeentll schreef:Bij hinde zijn haar wolfskiesjes ook 2 maanden geleden verwijderd, merkte ook veel verschil met het bit. Ik vind het toch wel fijn om alles uit te sluiten voordat je ermee aan het werk gaat.
Zo heb ik mijn jonkie al laten nalopen door een osteo. Mijn 19 jarige heeft die 'luxe' nog nooit gehad![]()
Mijn jonkie is meerdere keren heel naar onderuit gegaan na de castratie dus daar wilde ik helemaal niets mee doen voor ik wist dat alles weer beweegt zoals het moet bewegen.
Wij gaan nu vooral nog lekker af en toe aan de hand naar het bos. Nu nog samen maar binnenkort al eens allen. Pas als we buiten een lekker stukje kunnen wandelen gaat hij aan de longeer lijn.
Ik haat longeren maar het geeft je wel de enige kans om eens te zien hoe ze bewegen en of dat gelijk is aan beide zijdes.