Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Over de hele wedstrijdsport zie je wel een vrij duidelijke tweedeling tussen de fanatiekelingen en degenen die het erbij doen, voor de aardigheid, zeg maar.
demug schreef:Ik voel me nu een echte sloeber, ik heb dreamer blij gemaaktkoste niks en werd er ook niks beter van
![]()
Janine, hoe kun je haast als reden noemen om een paard in nood niet tehelpen?
tiwi1969 schreef:Been beschermers? Liggen ergens op zolder in mijn kist, passend bij mij dekje maar gebruik ze nooit....Wintervacht? de makkelijkste deken voor mijn paard, past altijd, geeft geen drukplekken en goed waterdicht
ikke schreef:tiwi1969 schreef:Been beschermers? Liggen ergens op zolder in mijn kist, passend bij mij dekje maar gebruik ze nooit....Wintervacht? de makkelijkste deken voor mijn paard, past altijd, geeft geen drukplekken en goed waterdicht
Daar ga ik dan de mist in; vacht van mijn paard blijkt onvoldoende waterdicht.
Ik ben het met eens dat als het kan, zonder de voorkeur heeft maar blijf alert. Ook een waterdichte vacht kan het op enig moment opgeven. Leeftijd is zo'n factor die op kan spelen.
mrie schreef:Ik doe ook echt alleen maar aan LMJK. Inclusief, vlekken jas, afgetrapte laarzen van een jaar of vijf, Altijd rijbroek op westernzadel. En alles in het bos, dressuur oefeningen... In het bos, racen: In het bos, springen in het.... Samen Zwemmen, voor de koets, slenteren, bijpraten op de rug van een paard... allemaal in het bos. Samen naar de kroeg... Door het bos. Nou hebben we hier ook best wel een fijn en uitgebreid stukkie bos.
Ik zou niet anders willen.
Bij ons op stal is niks, geen bak, geen verlichting, geen spuitplaats, geen toilet geen.. you name is de kans is erg groot dat het er niet is.
Wat er wel is, het hele jaar met zijn vrienden in de wei. Onbeperkt hooi en niet te veel brokjes.
Ik zou niet anders willen en ik denk Ocho ook niet....
Jetta schreef:Ook weer heerlijk gesloeberd vandaag. In de binnenbak wel te verstaan!Er kwam al een keurige dressuurruiter kijken....een beetje verbaasd dat mijn sloeberacties heel succesvol waren. Ook sloeberaars kunnen netjes aan de teugel wijken. Ik sloeberde boomloos western en ook nog bitloos. Waar gaat dat heen?...
tiwi1969 schreef:Tja, sloeberruiter.... trekt paard uit de blubber (maar ze mag wel lekker de hele dag naar buiten met haar maatjes) poetst de ergste modder en zand weg, krabt hoeven uit...