Hahaha, bij roze blijf ik toch aan jou denken, 't blijft jouw ding voor mij
Denk dat ie wel een andere tint zou zijn, beetje apart om 2x dezelfde kleur uit te geven
lovey_ou
Geplaatst: 29-08-14 14:12
Naja naar mijn weten is er van de ice alleen maar een cotton geweest dus het zou me niks verbazen als ze dan nu een big square en dergelijke der van uitbrengen.
Het zou me in ieder geval niks verbazen als ze praktisch hetzelfde zijn
Gaaf PradaDaan! Ik wil ook graag de Ice en wellicht de Capri. Alleen lijkt de Capri al erg op een Anky die ik al heb dus dat wordt even bekijken in de winkel. De navy is ook erg gaaf. En en en..
Haha hou op het is vreselijk! Ik vind er nog 3 leuk Ik ga er 1 voor kerst aan mijn ouders vragen denk ik, en ik ben in februari jarig dus misschien dat ik ze wel zo gek krijg om er 1 voor mijn verjaardag te kopen
haha! Ik heb mijn laatste 2 verjaardagen autorijlessen gevraagd omdat ik gewoon geen inspiratie had. Maar als het goed is heb ik voor februari mijn rijbewijs dus kan ik dekjes vragen
De andere 3 die ik leuk vind: cotton bicolor lightnougat/ice polo pad striped navy/white polo pad striped capri/darknougat
Zijn nou eigenlijk alle wintercollecties bekend? Voor mijn gevoel heb ik nog maar zo weinig gezien maar kan geen merk bedenken die ik nog niet gezien heb....
Pantykous
Geplaatst: 29-08-14 16:17
Animo, maar als ik daar over begin hier geeft niemand antwoord. Wellicht dat jij meer succes hebt.
Ahaa thanks, ben benieuwd zag net deze rijbroek van esperado voorbij komen op fb, echt heel mooi! Beetje jammer dat ik al 2 donkerblauwe rijbroeken heb en deze niet in een andere kleur is haha..
Ik zit een beetje in dubio. Ik wil een dralon bestellen maar weet niet goed welke maat. Mijn pony hangt een beetje tussen 175 en 185 in, waarbij 175 af en toe net te klein uitvalt. Hij is 153 en normaal gebouwd met niet te brede maar ook zeker geen heel smalle borst..