Vreemde roept mijn paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitje__

Re: Vreemde roept mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 15:33

We houden het nog steeds in de gaten, maar er is niemand meer langs geweest.

En is idd niet dezelfde auto.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:37

caboclo schreef:
op fb ga nu ook een auto rond die van de stallen en paarden fotos maakt
als men er op af loopt rijd die genen met gierende banden weg..

k ga ff kijken voor een linkje
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=753567654666310&set=o.699731246734172&type=1&theater

de auto is een Rover 200 BRM uitvoering

Dit was bij mij op stal. Dag ervoor was 2 kilometer verderop een paard aangevallen met een hooivork. Nadat wij deze man hadden betrapt op het maken van foto's, hebben wij niks verdachts meer waargenomen. Ik sta op een pensionstal met ongeveer 50 paarden dus ik ben ook zeer benieuwd of het risico wordt genomen om een paard hier te mishandelen, maar je weet het nooit helaas.

TS: Sterkte met de situatie. Kan mij voorstellen dat je alles in de gaten houdt..

pepermunt14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:56

Wat ziek zulke mensen!
Hoop niet dat het de nieuwe trend wordt.

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:09

Zou er zoals gezegd naar toe lopen. Het hoeft niet te beteken dat ieder mens die aandacht geeft aan een paardje een paria is haha, maar zelf zou ik mij extreem zorgen maken dat die persoon er gelijk 'vandoor gaat' als er iemand komt! Zeker omdat de dader(s) van die wagelijke paardenmishandelingen nog niet zijn gepakt. Zou stalgenoten vragen of ze het extra in de gaten willen houden en dat hun evt een praatje proberen te maken als jij er niet ben, als het aan blijft houden zou ik de politie bellen of ze het evt in de gaten kunnen houden.

Succes ermee!

( Zie net pas hoe het is afgelopen hihi sorry)

Kitsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:30

Jeetje wat je toch allemaal tegenkomt ! Hier stond ook eens iemand op de weide bij de paarden. Die schrok zich wel eventjes rot toen ik in de poort stond met men Tervuerse herder. Heb hem duidelijk gezegd dat ook al is het met goede bedoelingen dat dit niet door de beugel kan ! Die man was zo geschrokken , heb hem nooit meer gezien :)

hannah2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 16:14

lauralarissa schreef:
caboclo schreef:
op fb ga nu ook een auto rond die van de stallen en paarden fotos maakt
als men er op af loopt rijd die genen met gierende banden weg..

k ga ff kijken voor een linkje
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=753567654666310&set=o.699731246734172&type=1&theater

de auto is een Rover 200 BRM uitvoering

Dit was bij mij op stal. Dag ervoor was 2 kilometer verderop een paard aangevallen met een hooivork. Nadat wij deze man hadden betrapt op het maken van foto's, hebben wij niks verdachts meer waargenomen. Ik sta op een pensionstal met ongeveer 50 paarden dus ik ben ook zeer benieuwd of het risico wordt genomen om een paard hier te mishandelen, maar je weet het nooit helaas.

TS: Sterkte met de situatie. Kan mij voorstellen dat je alles in de gaten houdt..

Bij ons op stal in bunschoten zijn ze ook geweest, twee paarden hebben messteken opgelopen. Op deze stal staan ook erg veel paarden, dus helaas zegt dat niks..

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 16:27

Hier rijdt momenteel een volkswagen passat met pools kenteken rond de stal. Heeft ook foto's gemaakt, meerdere keren gesignaleerd. Melding bij 144 en politie gemaakt.

@hannah: Dan nemen ze dus wel het risico... Hopelijk herstellen de paarden snel :(:)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 19:45

hoe is het nu ?