Geryon schreef:Meestal is het andersom![]()
Een leerpony kopen, daarvan leren en dan zelf een paard opleiden tot niveau. Ik snap niet waarom ze die nodig heeft? Je zegt eerst omdat ze meteen op dat niveau wilt starten met de pony, maar daarna zeg je er nog bij dat je een leerpony wilt zodat ze verfijnder kan leren rijden.
Ik snap niet hoe dat laatste te maken heeft met een leerpony willen? Daarbij is niet elke pony die Z heeft gestart een goede leerpony heWij hebben er toendertijd een stuk of 15 bekeken, waarvan er maar 2 bij zaten dat goede leerpony's waren.
En sweetsox: Wat een gelul van je zeg.Een leerpony is juist alles behalve makkelijk.
Nou er is toch wel degelijk verschil tussen een jonge pony die z loopt of een ervaren pony die z loopt, nu heeft ze 2 jonge pony's maar het zo mooi zijn als ze met een ervaren pony net even meer op safe kan rijden met de jonge pony's zit nu nog heel veel werk in om alles lekker afgesteld te krijgen en dat is ook nog niet allemaal goed bevestigd, geeft niet want daar zijn ze jong voor en dochter ook maar als je een leerpony hebt dan denk ik dat je zelf nog beter aan leert voelen hoe het zou moeten voelen als de pony correct loopt. Dochter heeft nog nooit echt gevoeld om op een hele goede opgeleide pony te rijden, dan pas kun je je gaan verfijnen in je hulpen.
Wij hebben er toendertijd een stuk of 15 bekeken, waarvan er maar 2 bij zaten dat goede leerpony's waren.
Een leerpony is juist alles behalve makkelijk.
Maar je zal dan wel een fijne, goedgereden en werkwillige pony moeten nemen. Dus zeker niet een pony zoals uit de OP maar daar ging je al niet voor.
als je niet het hele topic hebt gelezen hoe weet je dan dat er veel onzin tussen staat?