Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Ziet er allemaal goed uit. Fijn dat jullie het zo langzaam aan kunnen doen. De meeste paarden moeten ff tussendoor zadelmak gemaakt worden en dan binnen niet al te lange tijd al het een en ander kennen voor ze beseffen wat gebeurd. Dit ziet er beter uit.
Enige waar ik wel mijn bedenkingen bij heb is de steeds op de grond rondslingerende longeerlijn. Hoe ga je daar mee om als hij van het eea schrikt en pardoes op de lijn stapt als hij wegspringt en dan zijn nek zowat breekt als de lijn hem hindert? Verder hoop ik dat mocht het ooit gebeuren dat er niet ook nog een lus op het einde zit waar hij in kan stappen en op die manier vast kan komen te zitten en dan echt ernstig gewond kan raken. Helaas weet ik een geval dat zo aan zijn einde is gekomen.
Jolliegirl schreef:Ik zie de lijn meer op de grond dan alleen in rust. Of wat bedoel je met rust?
Ook met het aanraken met babybob, en het zadelen ligt hij op de grond.
Of valt dit onder rust?
En idd, hij leert dan wel stilstaan als hij erop gaat staan
En zo niet, breekt de lijn vanzelf een keer.
Jolliegirl schreef:En joh, vragen kunnen toch best in dit topic?Je beantwoord ze allemaal duidelijk en goed. Iedereen is laaiend enthousiast!