Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heimdallr schreef:Yezzi schreef:Ik snap alleen niet wat er nou zo erg is aan dat mensen Dravers niet mooi vinden? Je reacties komen namelijk erg aangebrand over.
Dat is het niet. Het punt is dat iedereen hier de draver afkraakt.
LiannePuthzy schreef:Heimdallr schreef:Dat is het niet. Het punt is dat iedereen hier de draver afkraakt.
Met de ervaring die ze hebben net dravers
. TrIjNiE__ schreef:Ik zou nooit een arabier kopen. Geen heethoofden voor mij, en ik van hun bouw te fragiel
Cayenne schreef:Ik zie dat veel mensen een compleet ras over een kam scheren. Er zijn ook rustige arabieren zonder enorme dish en er zijn ook KWPN'ers die alles behalve saai zijn.
AnneOmie schreef:Cayenne schreef:Ik zie dat veel mensen een compleet ras over een kam scheren. Er zijn ook rustige arabieren zonder enorme dish en er zijn ook KWPN'ers die alles behalve saai zijn.
Inderdaad viel mij ook al op.
Toevallig heb zo'n relaxte arabier, die niet iel is en ook geen enorme dish en ik heb een KWPN merrie die allesbehalve saai is
Heimdallr schreef:Yezzi schreef:Ik snap alleen niet wat er nou zo erg is aan dat mensen Dravers niet mooi vinden? Je reacties komen namelijk erg aangebrand over.
Dat is het niet. Het punt is dat iedereen hier de draver afkraakt.
_Loekie schreef:Ik zou nooit een arabier kopen
Ik houd meer van brede paarden
.