Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:zeker dat ik begrijp wat MPS is, en ook dat die mensen zéker geen TBS verdienen. Hooguit een therapie waarmee ze geholpen kunnen worden. MPS is geen stoornis wat bedreigend is voor zijn/haar omgeving. Ikzou eerst het woordenboek er op naslaan want je slaat de plank volledig mis.
Ja sorry, ik raak geïrriteerd om jouw mening omdat het zo naast de waarheid zit. Een rechter weet donders goed aan wie hij TBS geeft en aan wie niet. Helaas wordt er te weinig TBS gegeven omdat niet iedereen, die een recidivegevaarlijk misdrijf heeft begaan vanuit zijn stoornissen, mee wil werken aan onderzoeken in het Pieter Baancentrum. Dat zijn juist de mensen die voor de 2e of 3e keer op de koffie komen en dan alsnog het behandelingscircuit ingaan.
spokey"]
[quote="Jamy"][quote="omax schreef:he maaike en sonja!wel fijn dat julie achter ons zijn aangereden hoor!!!
Kimberley77 schreef:Nou hier hadden we met zn allen op gehoopt he, dat hij eindelijk gepakt zou worden. Nu maar hopen dat ze hem langer dan 6 uur vasthouden. Dat is er vast 1 achter slot en grendel, op naar de volgende beul, want ik denk dat dit niet dezelfde is als de dader van twente e.o.
FlairS schreef:Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest isWij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is.............
FlairS"]
[quote="spokey"][quote="Jamy"]
[quote="omax schreef:he maaike en sonja!wel fijn dat julie achter ons zijn aangereden hoor!!!
spokey"]
[quote="FlairS"][quote="spokey"]
[quote="Jamy"][quote="omax schreef:he maaike en sonja!wel fijn dat julie achter ons zijn aangereden hoor!!!