Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:52

he maaike en sonja!wel fijn dat julie achter ons zijn aangereden hoor!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:57

Pellie schreef:
zeker dat ik begrijp wat MPS is, en ook dat die mensen zéker geen TBS verdienen. Hooguit een therapie waarmee ze geholpen kunnen worden. MPS is geen stoornis wat bedreigend is voor zijn/haar omgeving. Ikzou eerst het woordenboek er op naslaan want je slaat de plank volledig mis.

Ja sorry, ik raak geïrriteerd om jouw mening omdat het zo naast de waarheid zit. Een rechter weet donders goed aan wie hij TBS geeft en aan wie niet. Helaas wordt er te weinig TBS gegeven omdat niet iedereen, die een recidivegevaarlijk misdrijf heeft begaan vanuit zijn stoornissen, mee wil werken aan onderzoeken in het Pieter Baancentrum. Dat zijn juist de mensen die voor de 2e of 3e keer op de koffie komen en dan alsnog het behandelingscircuit ingaan.

Ik raak toch ook niet geirriteerd om jouw mening dat je met jouw verhaal over MPS verkeerd zit. Deze mensen zijn wel degelijk een gevaar voor de omgeving... Maar ik zal dit topic niet ophouden en even een PB'tje sturen...

Ik hoop in elk geval dat ie niet te licht gestraft wordt, en dat het met de merrie en betrokkenen beter gaat.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:02

omax schreef:

Wanneer?

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:06

Jamy"]
[quote="omax schreef:

Wanneer?
[/quote]

Net Steef en Chanel durfde niet alleen naar huis. Maaike en ik zijn achter ze aan gereden.

We zijn ook nog even langs S. zijn huis gereden. Gordijnen waren gewoon open.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:12

wat ben ik blij dat die vent is gepakt, hopen dat hij een zware straf krijgt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:15

Nou hier hadden we met zn allen op gehoopt he, dat hij eindelijk gepakt zou worden. Nu maar hopen dat ze hem langer dan 6 uur vasthouden. Dat is er vast 1 achter slot en grendel, op naar de volgende beul, want ik denk dat dit niet dezelfde is als de dader van twente e.o.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 23:17

spokey"]
[quote="Jamy"][quote="omax schreef:

Wanneer?
[/quote]

Net Steef en Chanel durfde niet alleen naar huis. Maaike en ik zijn achter ze aan gereden.

[/quote]

Ik ook!Volgens mij zat ie gewoon gezellig in zijn uppie tv te kijken.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:19

Hart van nederland ? Boos!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:20

Kimberley77 schreef:
Nou hier hadden we met zn allen op gehoopt he, dat hij eindelijk gepakt zou worden. Nu maar hopen dat ze hem langer dan 6 uur vasthouden. Dat is er vast 1 achter slot en grendel, op naar de volgende beul, want ik denk dat dit niet dezelfde is als de dader van twente e.o.

Wel het hele topic lezen, hij liep na 6 uur al weer vrij rond Boos!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:28

ow, sorry, had alleen t laatste gelezen dat omdat flair bij de werkgroep stp zit en dacht daar op de hoogte te zijn, haha, vandaar. Wel gaar dus, weer opletten geblazen verdorie.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 23:31

Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest is Verward Wij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is............. Boos!

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:34

Nou als ik zo'n dwaas te pakken krijg zal ik m even een bezem diep in z'n hol duwen !!!!!!!!!!!!!!!

sorry maar van zulke mensen krijg ik echt moord neigingen Boos! Boos! Boos!

opsluiten die handel, wat moet je hier in Nederland toch in godsnaam doen om je verdiende straf te krijgen... Verward zo krom dat ze zo'n ziekelijk persoon niet langer vast "mogen" houden.
Nou bij mij is hij niet veilig dat kan ik je wel vertellen !!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:47

Belachelijk dat hij zo'n lichte straf kreeg, Zo'n kl**tzak mag van mij levenslang krijgen!!!

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:59

FlairS schreef:
Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest is Verward Wij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is............. Boos!

Wilma was dan wel 35, maar ze dacht dat ze 20 jaar jonger was, nog heel levendig. Het is vreselijk als ze niet gewoon aan ouderdom is overleden!

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:01

dus hij heeft niet alleen mishandeld maar ook al een moord begaan .als hij alleen al 2 jaar cel zou krijgen .ha ha ha ha ha wat een lachertje ik wens hem het allerergste van de hele wereld toe. en ik hoop dat nirvana er weer gouw bovenop komt ener geen trauma aan overhoud

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:02

Dat van Wilma is natuurlijk nooit meer te bewijzen. Helaas!

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:06

nee dat weet ik maar diep in je hart weet je gewoon dat hij het toen is geweest en ik zou me daar nu nog kwaad over kunnen maken

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:07

Dat doen we ook

kuzzz_4_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:15

jullie moeten nu proberen om je benen eronder te houden

denk nu maar niet verder want dan maak je jezelf helemaal gek

wel heel begrijpenlijk maar voor jezelf draaf niet door

ik leef heel erg met jullie mee

haal maar een paar keer diep adem en kom een beetje tot rust

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 02:24

Ik hoop dat je het verhaal over Wilma toch erbij kunt betrekken (evt. met een verklaring van je DA ofzo?) zodat hij ook echt voor het vermoorden van een pony aangeklaagd kan worden, en niet 'alleen' voor mishandeling.

Misschien krijgt hij dan een zwaardere straf.

Ellende, MPS is Meerdere Persoonlijkheids Syndroom (Multiple Personality Syndrome). Wat in grapjes vaak aangezien wordt voor schizofrenie, zeg maar ("I'm schizophrenic, and so am I!" of "I used to be schizofrenic, but we're okay now."). Da's dus geen spierziekte. Knipoog

Verder houd ik me buiten de discussie over strafmaat enzo. Ik weet er te weinig van... ik kan wel zeggen dat ik gevoelsmatig de straffen veel, en dan ook véél te licht vind...

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 07:28

Het staat in de krant OK dan! .
Een klein stukje op de voorpagina en bij stad en streek een groter stuk

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 07:46

FlairS"]
[quote="spokey"][quote="Jamy"]
[quote="omax schreef:

Wanneer?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Volgens mij zagen we zijn vader. Die keek ook naar buiten (we stonden ook bijna stil met de auto Schijnheilig ).

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:05

spokey"]
[quote="FlairS"][quote="spokey"]
[quote="Jamy"][quote="omax schreef:

Wanneer?
[/quote]

[/quote]

[/quote]
dus julie zijn toch nog langs gereden hahaha!!!ik ook vanochtend hoor met me brommie op weg naar school.gordijnen waren ook open maar ik zag niemand.
Volgens mij zagen we zijn vader. Die keek ook naar buiten (we stonden ook bijna stil met de auto Schijnheilig ).
[/quote]

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:15

Ik heb het vanmorgen ook op de voorpagina gezien. Helaas hebben wij de Schager courant dus het Alkmaarse deel heb ik niet gezien. Toch maar ff een vriendin vragen of ze die wil bewaren.

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:29

wel een raar stuk in de krant op de voorpagina dat klopt al niet, en dat stuk bij stad en streek staan gewoon namen bij, maar niet die van hem.raar dat ze dat er zomaar inzetten