Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heerlijk dat ze zitten! Ik draag ze met trots! En vind ze prachtig.
Iris82 schreef:Wat is er mis met ruitjesbroeken?
Gucci_ schreef:Ribbroeken was het eerste waar ik aan dacht. Van die grote jassen. Kleine jasjes waar je de mouwen vanaf kunt ritsen vind ik ook uit de tijd (worden nog wel nieuw verkocht in de winkels) Suede mini chaps. Van die grote caps met plastic.
Spullen op het paard: witte koordsingels, zadelvormige dekjes, dunne doorgestikte dekjes meestal in saaie kleuren. Heb ook het idee dat bandages 'uit' zijn, zie steeds meer van die beschermers (weet niet precies hoe die heten)
ik ga niet naar mijn paard om een missverkiezing te winnen ofzo.
tsja moet wel een eind fietsen en dan slijt de boel snel.
Carmenxoxo schreef:xDaantjxx schreef:Waaar kun je rijbroeken maat 34/36 met lange pijpen krijgen? Hier gevalletje zeer smalle taille met zeer lange benen
Precies hetzelfde hier, ik trek altijd mn sokken ver omhoog zodat niemand kan zien dat de broek eigenlijk te klein is
_San87_ schreef:Ik vind rubberen laarzen juist ideaal. Ik draag ze als het heel vies en modderig weer is. Dan spaar ik mijn leren rijlaarzen (ik heb alleen een buitenbak).

Gucci_ schreef:Spullen op het paard: witte koordsingels, zadelvormige dekjes, dunne doorgestikte dekjes meestal in saaie kleuren. Heb ook het idee dat bandages 'uit' zijn, zie steeds meer van die beschermers (weet niet precies hoe die heten)
Klijntje schreef:Gucci_ schreef:Spullen op het paard: witte koordsingels, zadelvormige dekjes, dunne doorgestikte dekjes meestal in saaie kleuren. Heb ook het idee dat bandages 'uit' zijn, zie steeds meer van die beschermers (weet niet precies hoe die heten)
Ik vind zadelvormige dekjes juist wel mooi. Dat extra stuk aan een vierkant dekje heeft toch helemaal geen nut