Ramboxxx schreef:Saars schreef:Als je die pony graag ziet, moet je er gewoon voor gaan! Dan zal hij net een heel rustig en gelukkig pensioen hebben later bij jou!
Thnx voor je reactie
Iedereen zegt: ga opzoek naar een jonge pony
Maar ik zou deze willen
Want ik kan niet zonder hem
Ik ben gestopt met lezen tot deze reactie...
Die zegt genoeg zou ik zo zeggen.
Als jij dat gevoel hebt, dan weet je dus wat je wilt.
En als je ouders het met je eens zijn en je hierin steunen (met onderhoud en verzorging als je bv. ziek bent., en de manege eigenaar vind het oke
En de prijs is netjes.... waarom zou je dan niet beginnen met een pony die jij vertrouwt
En waar jij je zeker bij voelt. Zeker bij je eerste pony moet je nog zoveel ontdekken en extra genieten...
En toen ik nog geen 11 was hebben mijn ouders mij ook geholpen met van alles en nog wat. En waarschijnlijk net als zo velen op het forum zijn er genoeg die als kind mochten rijden. En dat met ondersteuning met ouders deden. En ja ik weet dat er voldoende mensen zijn die niet dat geluk hebben c.q. hadden. Maar als jij dat wel hebt...... zou ik zeggen ga ervoor.
Natuurlijk kan je beginnen met een super jonge trendy pony.
En vervolgens moeten beginnen met beleren scholen , en andere mogelijke gecompliceerde dingen etc.
Dat kunnen overwegingen zijn.
Ik lees bij jou gewoon dat je wilt genieten van je eigen pony, en dat je hem al gevonden hebt.
Ik hoop dat je, je kan voegen in je eigen gevoel. En niet wat anderen vinden dat je zou moeten doen.
Advies is altijd fijn, nieuwe invalshoeken ook. Maar uiteindelijk telt je gevoel, steun van je ouders en de mogelijkheden.