Hier ook een schimmel met soort van blaadjes op zijn achterbeen Grappig is dat! Verder zou het wel fijn zijn als de schimmel op een gegeven moment vast gezet kan worden kwa kleur... Helaaaas
Als ik ooit een paard koop.. Ooit. Dan word het denk ik wel een schimmel. Ik vind ze zooi mooi! De kleurwisseling is prachtig en als ze uiteindelijk helemaal wit zijn... Wie wil nou niet een witte reus?
Hij loopt toevallig sinds een week met gewone neusriem, iedereen klaagt altijd zo over dat ze dat lelijk vinden . En hij loopt er allemaal prima op. http://www.youtube.com/watch?v=kBk1Oz9VLCw Hier filmpje van vrijdag, let wel, het was erg warm dus was niet echt spetterend .
Mijn schimmelbeest is het liefst van al heel uitbundig en heeft een grote looplust
Nicksel
Geplaatst: 07-08-13 19:05
Oef.. Wat een mooie beestjes staan er tussen. Stiekem toch een beetje jaloers dat ze t hier thuis niet op schimmels hebben, en t voorlopig dus (helaas) geen schimmel wordt..
fourseasons
Geplaatst: 08-08-13 15:53
Dit topic is iets voor mij met mijn schimmelliefde
Punz
Geplaatst: 09-08-13 22:14
Tja.. En dan heb je er volledig onverwacht een paard bij.. Totaal niet de bedoeling, verhaal doet er hier even niet toe... .Maar ze mag hier wél staan:
Meet (sinds gisteren) mijn voorlopig nog even naamloze Arabische merrie:
Ik heb met mijn lieve schimmeltje de Brabantse Kampioenschappen gereden in de klasse D/E-M1 1e dag werden we 7e met 192 en 193, dus we mochten door naar de finale dag 2e dag moesten we als eerste starten helaas... Toen 12e geworden met 193 en 186. Ze deed het zo goed, echt trots op Doortje!
Jij hebt zelfs nog een Chellano.. Hmpf.. Oneerlijk leven Ik heb ook een prachtige Chellano (2 zelfs, waarvan 1 schimmel) gehad. Toppaarden met superkarakters, ondanks hun hete en wispelturige moeder haha!
pfff dacht dat Schimpie lief eindelijk lekker grijs zou worden. In april was hij super mooi grijs met appeltjes hihi. Maar hij is nu weer in een week helemaal bruinig haha. toverballen zijn het toch he!