Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LauraFlexx schreef:ik ben dus al een paar uutjes terug van ponykamp treekhoeve en ik vond het SUPER LEUK!!!!volgend jaar kom ik zeker terug, maar dan gaan we sgw doen
ik wil dus even zeggen, als je er heen gaat, vraag maar wat je wil weten en het is helemaal niet zo erg als mensen zeggen! HET WAS ECHT SUPER LEUK!!!
, het staat niet op de meeneemlijst, maar moet je voor een gewoon ponykamp een body protector meenemen?
Kan iemand die er eerder is geweest uitleggen wat ze exact allemaal hebben gedaan?lynndewi5 schreef:Hi!
Ik wil dit jaar misschien met mijn vriendin ook daar op ponykamp gaan wel op de gewone omdat we niet precies weten hoeveel ervaring je precies voor SGW moet hebben, ook al leek ons dat wel het leukst.(Kan iemand dit toevallig precies zeggen?) We willen naar het penny ponykamp gaanKan iemand die er eerder is geweest uitleggen wat ze exact allemaal hebben gedaan?
lynndewi5
maar ik heb dus een hele leuke week gehad en ga dit je SGW doen
lynndewi5 schreef:Bedankt voor het antwoord
Weet jij toevallig hoeveel ervaring je moet hebben (en welke precies) voor sgw?
Als je er nog niet geweest bent, wat verwacht je?
LauraFlexx schreef:Ik zag net dat de eerste week van het ponykamp Treekhoeve over 5 dagen al begint!
Ik wil graag weten wie er daar heen gaanAls je er nog niet geweest bent, wat verwacht je?
En als je terug bent gekomen van het ponykamp, vergeet niet te vertellen hoe je week was!![]()
Alvast veel plezier voor degene die zondag al gaan!!
) SaraVermeer schreef:LauraFlexx schreef:Trouwens, nog een vraag voor degene die vorige jaar zijn geweest. Weet iemand nog hoe laat je zondag moet komen? Staat namelijk niet op de site (of ik heb het niet gezien)
Het staat op die lijst met wat je mee moet nemen, ik dacht tussen 3 en 4 uur
thanks!