mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:47

Alja schreef:
ik weet precies hoe het zit en wat ik heb gelezen hoor :)

quote uit het nieuwstopic hier over

kruimenloek schreef:
Het gaat echt om een derde, staat ook op internet is door de woordvoerder van de politie naar buiten gebracht.

http://www.pzc.nl/regio/zeeland/1147340 ... -ponys.ece

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:56

j4ever schreef:
Goh Alja, jouw wijsheid hebben we hier echt nog nodig. De Telegraaf, yeah right. Je beticht mensen valselijk, mensen die al genoeg ellende hebben. Ga wat anders doen.

zolang het op een openbaar forum staat mag iedereen posten wat hij/zij wil..
wie zegt dat jij je niet speciaal hebt aangemeld om hier wat te melden want ook aan dit verhaal zit twee kanten
en die lijk jij niet te willen horen!

Yvonne bedankt voor je verduidelijking :)

Amy77

Re: mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:07

Noujaa zeg, tuurlijk zit er aan dit verhaal 2 kanten..maar wie rechtvaardigd wat er gebeurd is? Niemand toch? Dus die hele andere kant boeit niet, er is nl geen reden tot moord op die dieren..geen enkele reden..

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:50

Alja schreef:
j4ever schreef:
Goh Alja, jouw wijsheid hebben we hier echt nog nodig. De Telegraaf, yeah right. Je beticht mensen valselijk, mensen die al genoeg ellende hebben. Ga wat anders doen.

zolang het op een openbaar forum staat mag iedereen posten wat hij/zij wil..
wie zegt dat jij je niet speciaal hebt aangemeld om hier wat te melden want ook aan dit verhaal zit twee kanten
en die lijk jij niet te willen horen!

Yvonne bedankt voor je verduidelijking :)

Waarom ik me hier heb aangemeld gaat jou niets aan maar ik verkondig geen domme onwaarheden. V.w.b. 2 kanten: dat is slecht een bepaald soort dat die andere kant wil weten of horen. Geen excuus!

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:53

Alja schreef:
ik weet precies hoe het zit en wat ik heb gelezen hoor :)

Als ik dit hier boven lees vraag ik me af hoe oud jij bent.....

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 14:56

Natuurlijk heeft ieder verhaal 2 kanten maar ik hoef hier toch niet te vertellen waarom ik een punt achter onze relatie heb gezet?? Maar als jij vindt dat dat zijn daad rechtvaardigd dan trek ik wel even mijn wenkbrauw op sorry.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:58

Dat vroeg ik me ook al af maar volgens profiel toch een volwassen vrouw...

Dat je "alles" zo maar op een openbaar forum mag plaatsen slaat natuurlijk ook nergens op. Je mag niet zomaar mensen beschuldigen. Daarnaast is enige nuance ook wel op zijn plaats in zo'n gevoelige zaak als deze.

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:02

Jeetje Kruimenloek, hoe is het mogelijk dat jij zo beheerst kunt reageren? Ik ben zo boos en al kan helemaal niet tegen die mensen die menen dat ze "advocaat v.d. duivel" (hoe toepasselijk!) moeten spelen. Hopelijk voel je je gesteund door alle meelevende reakties. Knuf voor jou en vooal je kindjes.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 15:10

Zo beheerst was ik in het begin ook niet hoor, alleen denk ik dat het nu beter is het los te laten, voel zelfs geen haat meer tegenover xxx nee hoor ga hem niet vergeven zo barmhartig ben ik nu ook weer niet maar ik denk dat ik er goed aan doe om het verdriet een plaatsje te geven maar heb nog wel paar keertjes gehuild vandaag, Yvonne gesproken, weer gehuild en ook wel beetje gelachen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:24

@kruimenloek: knap dat je nu in een soort van berusting begint te komen, dan kan je echt aan het rouwen beginnen en het verdriet een plekje geven. Op die manier kan je er ook beter zijn voor je kindjes, die vast van dit alles niets begrijpen en op een zeer nare harde wijze nu al hebben moeten leren dat het leven vele nare dingen voor je in petto kan hebben en dat mensen hard en gemeen zijn.
Niet alleen naar elkaar maar ook naar de wereld en alles wat groeit,bloeit en leeft.
Ik wens jou, de kindjes , de mw bij wie de paardjes op de wei stonden en haar kindjes heel veel sterkte en hoop dat jullie de kracht en liefde vinden om hier op een goede manier doorheen te komen.

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:25

Ja en trouwens ook voor Yvonne een knuffel want uit haar woorden spreekt ook zo veel liefde voor die 2 kleintjes. XX

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 15:30

j4ever schreef:
Ja en trouwens ook voor Yvonne een knuffel want uit haar woorden spreekt ook zo veel liefde voor die 2 kleintjes. XX

Ja was er ook en denk dat zij er nog meer doorheen zit als ik, Von heeft de pony's gezien en zoiets moet een mens toch gek maken, ik zelf zat de eerste dagen vooral met het regelen van alles en dat geeft toch afleiding. Ja maak me wel zorgen over me dinnetje want als er eentje een hart voor dieren heeft is zij het wel.

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:32

xdeliefstex schreef:
wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk erg ;( maar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?

Er bestaat geen reden om zo iets verschrikkelijks te doen.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 15:36

Ja vind ik ook, niets maar dan ook echt niets kan deze daad goedpraten en als xdeliefstex wil weten waarom xxx en ik uit elkaar zijn gegaan, sorry dat is informatie die ik voor mezelf hou en ook helemaal niet van belang denk ik.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:48

Nee dat gaat niemand een kont aan. Het rechtvaardigt niets.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:54

kruimenloek schreef:
Ja vind ik ook, niets maar dan ook echt niets kan deze daad goedpraten en als xdeliefstex wil weten waarom xxx en ik uit elkaar zijn gegaan, sorry dat is informatie die ik voor mezelf hou en ook helemaal niet van belang denk ik.

Inderdaad knap dat je zo beheers reageerd vooral op liefje ofzo, mijn post op de vorige pagina is heel anders

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 16:04

Probeerde net serieus die vlekjes onder ikbenellen weg te krabben maar hoort zo en moet even lachen om mezelf en dat geeft aan hoe ik me voel, een lach en een traan. Lijkt meschien alsof ik heel kalm ben en beheerst maar van binnen woedt nog wel een storm alleen laat ik die gevoelens niet de overhand krijgen en ik verdom het om mezelf in het rijtje van slachtoffer te plaatsen, klinkt meschien beetje vreemd maar Kruimel en loekie, zij zijn de slachtoffertjes en zij verdienen het om gerechtigheid te krijgen, ik en de kinderen en iedereen die hier ongewild bij betrokken is,wij moeten door en het verdriet een plaatsje geven.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 16:20

Bokt helpt ook eigenlijk, ik ben echt een binnevetter maar het hier opschrijven en het delen met mensen die weten wat een paard of pony of ieder ander dier voor je betekend, dat helpt echt moet alleen nog zorgen dat ik er niet te vaak achter ga zitten want de kids zijn vandaag naar hun vader toe en zit al de hele dag hier achter de computer, nu snap ik dus die ban jezelf van bokt knop :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:41

Dat is Harry met vrouw en kinderen, die je net van het scherm wilde krabben :D

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 16:43

IKbenEllen schreef:
Dat is Harry met vrouw en kinderen, die je net van het scherm wilde krabben :D

hahaha, bijna platte harry , zag ze in mijn ooghoek :D

zeldacharger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:57

jeetje wat erg voor jullie en als hij inderdaad de dader is hoop ik dat ze hem oppakken en in een donker hol stoppen en niet meer loslaten wat een mafkees zeg dat doe je toch niet!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:20

kruimenloek schreef:
Bokt helpt ook eigenlijk, ik ben echt een binnevetter maar het hier opschrijven en het delen met mensen die weten wat een paard of pony of ieder ander dier voor je betekend, dat helpt echt moet alleen nog zorgen dat ik er niet te vaak achter ga zitten want de kids zijn vandaag naar hun vader toe en zit al de hele dag hier achter de computer, nu snap ik dus die ban jezelf van bokt knop :)

fijn dat je toch een manier weet om het kwijt te kunnen :(:)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:28

Eirikur schreef:
Zucht... waar is de goeie ouwe tijd gebleven, toen Pistolen Paultje zich over dit soort lieden ontfermde...

* voelt zich nu heel oud *

Idd, die loste zo'n gevalletje wel even op!

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:53

j4ever schreef:
"misschien wel, misschien niet"....wat een misselijke reaktie.
Je vraagt wat wij vinden, nou ik zal het je zeggen.
Je bent een bijna net zo walgelijk persoon als de dader. Om ook maar je af te vragen of er niet toch iets van een reden (dus rechtvaardiging in jouw ogen) voor zijn daad is.
Je hebt geen hart want anders zou je net zo geschokt zijn als alle anderen die zich realiseren dat die diertjes in goed vertrouwen naar die smeerlap zijn toe gekomen. Wat denk je dat ze gevoeld hebben?
Al ben je die vent zijn moeder, dochter of whatever, ik vind je walgelijk en eigenlijk ben je geen reaktie waard. Ik hoop van harte dat hij veroordeeld wordt tot celstraf want daar zal hij zijn echte straf nog wel krijgen. :9

Over wie heb je het hier? Vind je ts walgelijk????

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:28

Nee ze bedoelt xdeliefstex , pag 10, die speciaal een account aanmaakte om te melden dat er ook een andere kant aan het verhaal zat.