. Laat het me vriend maar niet horen, die rekent zich al rijk
. Wass wel grappig ik werd heel vaak gefeliciteerd, door veel mensen die ik niet ken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Laat het me vriend maar niet horen, die rekent zich al rijk
. Wass wel grappig ik werd heel vaak gefeliciteerd, door veel mensen die ik niet ken Vulina schreef:Is de kampioen grote maat die met het friese bloed?
En was jij daarmee samen in de ring dan paardjes?
Wie is kampioen geworden bij de veulens, weet iemand dat?
Ik vond het ook erg leuk. Mooi weer, afwisselende paarden, veel bedenken

Ik ben helemaal blij met de resultaten van vandaag, maar allereerst van harte gefeliciteerd iedereen met de behaalde premies! Ik loop als een kip zonder kop rond als ik meerdere paardjes moet doen en heb daardoor weinig om me heen gekeken naar andere stippeltjes en te weinig mensen gesproken, sorry daarvoor
Zag Anke nog in een flits, je kon gelukkig wel weer goed uit de voeten
En super gedaan.
Wat een kanjers heb je toch.
Citaat:Wat zijn wij inderdaad super trots op onze Lavvie.. Ze liet zich super zien! Mijn vader heeft net 2 uur lang alleen maar uit het raam zitten turen en zitten glimmen van trots over het mooie commentaar. En wat was het nog spannend willemien, ze bleven maar overleggen over die kopplaats
met als resultaat met Odínkie Toys Showtime een 1A premie bij de kleine maat veulenmerries en reservekampioen
Toch zomaar zo'n goede ertussen na al dat geklungel van mij

echt enorm geluk alles bij elkaar dus! Ik zal kijken of ik een foto van haar vind van hoe ze eruit zag bij die handelaar, en wil zowiezo een topic maken straks nog met de mooie foto's van Elien