10 jaar oud, l2 dressuur
super braaf en makkelijk in de omgang

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Ja, dan kan je wel met heel de wereld rekening gaan houden...
nee, ik vind het heel raar om over zo'n zinnetje te vallen, maar goed :0
Nanno_123 schreef:mensen die enkel een recreatie paard zoeken hebben meestal niet een heel hoog bedrag, en dat hoeft ook niet als ze enkel braaf moeten zijn.
!
stef schreef:Nanno_123 schreef:mensen die enkel een recreatie paard zoeken hebben meestal niet een heel hoog bedrag, en dat hoeft ook niet als ze enkel braaf moeten zijn.
!
Dit snap ik ook nooit.. Ik zit zelf graag voor een duppie op de eerste rij hoor, maar waarom willen mensen niet betalen voor braaf? Braaf is juist goud waard IMO
Alja schreef:wij zijn net verhuisd naar duitsland en ik ken hier nog maar weinig mensen.
en ik wil haar gewoon aan huis laten staan omdat ik nog een andere pony heb en die niet alleen wil laten staan en ik heb het gevoel dat het dan voor veel mensen wel veel moeite is
InekeN schreef:En dat niet alle Sandreo's/Gribaldi's bijvoorbeeld mooi zijn of traag achterbeen hebben. En is dat trage achterbeen erg als je naar je doel kijkt dan? Niet iedereen zal de top halen bijvoorbeeld.
vonneke schreef:Mijn zoektocht gaat weer verder.
Vanochtend de foto's van het paard waar ik interesse in had laten bekijken door mijn eigen veearts en die gaf negatief advies.
Ik wist dat het paard een OCD had maar volgens degene die hem gekeurd had niet nodig om te opereren.
De veearts welke ik had laten kijken naar de foto's oordeelde anders en gaf me negatief advies.
Heel erg jammer want had er veel zin in gehad!