Arabiertje* schreef:Liefst gewoon antwoorden, in plaats van er opnieuw een heisa over te gaan maken. Voor de meeste inderdaad een domme beslissing, heb gewoon mijn hart gevolgd het geprobeerd en het is niet gelukt. Ik kan het mezelf niet kwalijk nemen dat ik het niet heb geprobeerd, maar ik kan nu niet anders meer. (Ik heb al een paard van JVDH) En deze is niet correct. Heb ook een overeenkomst met JVDH, en idd zoals Somebody zegt. Binnen de 6 maand is er een inruil... Heeft niets te maken met weinig verstand, ik wil gewoon genoeg mensen mee hebben zodat ik hun meningen enzo kan overwegen. En dat ik zo opnieuw weer geen miskoop ga doen, natuurlijk zijn die mensen geen dierenartsen. Maar er zijn mensen die van op het eerste zicht zowat kunnen zeggen of een paard mankt of niet.
Je kan altijd gaan kijken en filmpjes hier in het topic plaatsen of naar mensen sturen(ik heb wel vaker voor mensen filmpjes gekeken) . Alleen weet ik niet of iedereen je daarbij gaat helpen, gezien je eerdere koppigheid.