Another Penny-Topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLauwterd01

Re: Another Penny-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:20

Sommige verhalen zijn echt :oo

Ik reed een tijdje een gelderlander vn 1.83 bij (moet je nagaan, ik ben 1.60 _O- )
Komt er ook zo'n penny meisje naar mij toe:
Meisje: 'is dat jou paard?'
Ik': 'nee dat is mijn verzorgpaard'
Meisje: 'mag ik je helpen poetsen? '
ik: 'liever niet, hij kan nogal onrustig zijn'
meisje: 'ja maar ik ben heel goed, hem zelf een zwarte arabier die heel wild is waar ik alleen bij kan'
Ik: 'tuurlijk'
Meisje: ' wil jij het zadel erop doen, kan ik erop rijden'
ik: 'waar haal jij het lef vandaan om dat te vragen? het is niet mijn paard en dan nog vragen of je erop mag, hoe brutaal kan je zijn?'

Heb haar toen nooit meer gezien _O- heb toen wel een aanvaring gehad met der moeder, maar had toen het verhaal uitgelegt en toen snapte ze waarom ik zo reageerde :')

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:21

Hopelijk heeft ie die boom goed gevoeld.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:22

*stille meelezer*

Mensen ik denk niet dat het de bedoeling is om hier foto's en/of filmpjes van anderen te postten, om daar vervolgens het pennygehalte van te beoordelen, of om te spuien hoe zielig het wel niet is.......... Grote kans dat het topic dan op slot zal gaan.

ik TEM dus even.

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:52

jeeeetje, wat een verhalen lees ik hier! ik schrik ervan dat ze het lef hebben!

heb zelf gelukkig nooit meegemaakt bij ons op stal dat er manen zijn afgeknipt, pennys ineens op zijn gaan zitten oid.

heb wel een keer meegemaakt dat mijn pony met het paard van mn instructrice op de wei stonden (paard was net vier, mijn pony net vijf, best jong dus nog).
Ik wist dat het ponykamp was, maar had verder nooit wat meegemaakt.
Mama was met me meegegaan, om ze samen van de wei af te halen. Is niet nodig, paardjes zijn super braaf, maargoed toch best handig.
Wij rijden de oprijlaan op, en we zien dat ze best aan het rennen zijn. Nou doen ze dit wel vaker als de rest van de paarden al naar binnen zijn, maar nu stond alles nog buiten. Mn moeder zag nog dat er twee kindjes bij stonden, en dat ze het dus wel apart vond. Toen we bijna de oprijlaan af waren en op de parkeerplaats. zegt mn moeder, nou volgensmij zijn ze ze aan het opjagen hoor! dit is niet goed iniedergeval.

ik was helemaal over de rooie. mam meteen gestopt zodat ik naar de wei kon rennen. het paard van mn instructrice krijgt namelijk best snel dikkere benen, daarom staan ze dus niet op een hele grote wei. Wel grote wei hoor, maar niet zo groot dat het paard zichzelf dikke benen kan rennen. Mijn pony was net behandelt door de osteo, mocht verder gewoon op de wei, mits ze rustig konden grazen, dus niet al te gek. Dat doen ze normaal ook nooit, maarja nu werden ze opgejaagd.

Dus ik keihard rennen naar die wei, kom ik dichterbij, zie ik dat ze met MODDER naar die paarden gooien. modder! dus toen ik er was, meteen gestopt met gooien en klappen enzo. mams achter me aan komen rennen. Ik heb ze maar even een goede preek gegeven waarom ze dit niet mogen, en dat ik dit nooit meer wil zien. Paardjes totaal buiten adem, en die kinders maar ontkennen. Neee ze renden uit zichzelf, we keken alleen. Dus mams zei ook dat wij het zelf hadden gezien en dat het geen nu had om te ontkennen. Dus stukje bij beetje werd het ontkent hoor. Ze hadden eerst een keer geklapt, daarna twee keer. Toen hadden ze eigenlijk ook nog wel een stukje modder gegooid en uiteindelijk zegt eentje dat ze het eigenlijk toch wel hebben gedaan.

Kinderen hebben het gelukkig nooit meer gedaan, maar wat was ik boos zeg!
Paardjes waren ook erg bang de weken daarna met het op de wei zetten. Zijn ze gelukkig nu overheen.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:26

dat filmpje :n

JoyCiej007 jij gaat toch niet zeggen dat je dit soort verhalen normaal vindt?
Want dat is het namelijk niet, en vooral niet van die tem filmpjes..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:28

xLauwterd01 schreef:

dat zegt ze niet, maar het is niet *uhhm* erg netjes om iemand anders hier zomaar neer te zetten en te bekritiseren

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:29

xLauwterd01 schreef:

Heb ik dat gezegd?!

Tuurlijk is dat niet normaal!

Maar ik kan me zo indenken dat het niet de bedoeling is om dit soort filmpjes hier op bokt te gaan bespreken en in zo'n topic te zetten.
En als dat wel gebeurd, heb je er kans van dat dit topic door de mods op slot wordt gegooid. Vandaar.
Net als dat marktplaats advertenties bijv. officieel niet op Bokt besproken mogen worden, ook niet in positieve zin.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:30

Het lijkt me idd ook beter om geen filmpjes hierin te zetten.

Ik moet wel zeggen dat ik me echt kapot heb gelachen om die jongen die viel. _O- Karma is a bitch.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:33

JoyCiej007 schreef:
xLauwterd01 schreef:

Heb ik dat gezegd?!

Tuurlijk is dat niet normaal!

Maar ik kan me zo indenken dat het niet de bedoeling is om dit soort filmpjes hier op bokt te gaan bespreken en in zo'n topic te zetten.
En als dat wel gebeurd, heb je er kans van dat dit topic door de mods op slot wordt gegooid. Vandaar.
Net als dat marktplaats advertenties bijv. officieel niet op Bokt besproken mogen worden, ook niet in positieve zin.

Als dat zo was, zou het ook in het andere topic zijn gebeurt, en dat was neit zo ;)

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:33

Breezke schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik me echt kapot heb gelachen om die jongen die viel. _O- Karma is a bitch.

i agree :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:43

Breezke schreef:
Het lijkt me idd ook beter om geen filmpjes hierin te zetten.

:') +1

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:50

trouwens, ik heb er ook nog wel een;
een meisje heeft een keer lang tegen me door gezeurd, dat dr merrie toch echt gedekt was door een ruin XD (ze was er zelf ook heilig van overtuigd) die vondt ik eigenlijk best komisch...
en het zeuren 'mag ik een keer op je verzorgpaard' o.O wat heb ik dat vaak gehoord.. gelukkig vondt de eigenaar 't ook niet goed, dus had ik mooie rede om te zeggen dat 't niet mag ;)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:57

Een ruin kan wel dekken, alleen zal er dan geen bevruchting plaats vinden ;)

Maar je wil niet weten hoeveel ruinen er zijn die nog 'dekken'. Uit dominantie bijvoorbeeld.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:48

Moderatoropmerking:
Het plaatsen en bespreken van filmpjes is idd niet toegestaan, vandaar dat de post ook verwijderd is.

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:20

hou het gezellig mensen ;) . ik vind het leuk om de ervaringen te lezen die iedereen heeft.
De filmpjes zijn niet noodzakelijk. Dus gewoon gezellig doen en niet meer filmpjes posten.