Penny's jatten mijn paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Re: Penny's jatten mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:35

Nou, dat 'bel de ouders'-idee begin ik zeker wat te vinden.

Iemand had al het telefoonnummer gevonden las ik ergens? :p

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:36

oei, oei oei, slecht zeg! Ik ben ook ooit erg geweest, maar zo erg... nooit!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:51

Penny`s gaan behoorlijk ver tegenwoordig!

zo hoorde ik van een stalgenootje dat 2 kinders mijn pony aan het poetsen waren! gelukkig zijn ze wel direct weggestuurd uit de stal mja ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als hij uit de stal was ontsnapt oid (hij gaat dan al bokkend de stal uit enz)

hopelijk kom ik geen foto`s tegen van blaze! :\

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:51

Best heftig dat zo'n kindje al die foto's zomaar gebruikt! En ook gewoon klakkeloos de namen gebruikt.. trouwens ook niet echt slim van dr dat ze overal dr msn en hele naam enzo bijzet.. ooit n lesje gehad over veilig internet gebruik? Denk het niet.. Nu maar hopen dat dr ouders dr achter komen!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:52

JoyCiej007 schreef:
Wel vind ik het behoorlijk onsubtiel hoe de 13/14/15 jarige bokkertjes van hier reageren op haar site. Kinderachtig, maar bovenal niet subtiel en tactisch.
Als iedereen daar gaat lopen bléren wat een K*tkind zij haar vinden en meer van dat soort dingen, denk je dat ze dan nog zal luisteren????

Jammer dat er al zoveel jonge meiden hier van bokt daar hebben gereageerd op een nogal kinderachtige wijze; het effect was volgens mij een stuk beter geweest als enkel de personen hadden gereageerd waarvan de foto's ook daadwerkelijk zijn.

Eigenlijk zouden deze mensen contact op moeten nemen met haar ouders.

+:)+ ik verbaasde me zelf ook lichtelijk over de pennykinders hier die allemaal haar wel even de waarheid vertellen met net die grote mond die zo berucht is onder de jeugd op internet.. maarja niet mijn zaken, ik had het als TS prettig gevonden als er geholpen werd maar ik had graag zelf m'n zegje willen doen en dat zeker niet laten doen door een stel kinderen.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:03

zou iemand voor mij willen kijken of toran er ook op staat? ben ik toch wel benieuwd naar!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:03

Ik lees dit topic ook al een tijdje mee en vind het ondertussen echt te ver gaan!
Nu hoor ik ook wel van veel mensen dat mijn paardje een "aansprekend" en lief koppie heeft,
dus als mensen mijn foto's ergens op haar site's zouden zien zouden jullie mijn dan alsjeblieft willen pb'en?
Ik ben zelf ook 13/14/15
maar vind het eigenlijk wel wat raar hoe die mensen in haar gastenboek reageren.
Klinkt niet heel erg aardig?
Niet dat ik dan zo zou reageren maar vind het niet heel slim gedaan.
Meisje schrikt zich dood,
haalt snel foto's van haar profiel af,
maar dan heeft ze natuurlijk opeens geen paard meer,
ze steelt andere foto's en dan wordt ze daar op aan gesproken...
Dus tja dat had wel op een beter manier gekund denk ik...
Hoe zou je aan haar nummer willen komen dan om haar ouders te bellen?
Misschien kan iemand haar op hyves vrienden met haar woorden ofzo?
(Als het een idee is zou ik dat graag doen :) )
Je kan namelijk haar foto's niet zien zonder vrienden met haar te zijn.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:14

Heb net van 2 medebokkers vernomen dat er dus wel 7 foto's van Mij,Mijn dochtertje én onze pony gejat zijn waar madam zich als mijn dochter voordoet Hoewel 1e pony was niet van mij maar wel bij ons op pensionstal....
Werkelijk die kinderen zijn ziek...
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:19

Lijkt me echt verschrikkelijk!
Ga je contact met haar opnemen?
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:22

Ik heb een berichtje geplaatst!
Dat als ze niet gaat verwijderen ik stappen ga onder nemen.
Kijk ik kan me best voorstellen als je een plaatje ziet van een pony wat je mooi vind deze gebruikt maar niet onder het mom van "eigen pony met ikzelf"...

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:27

vivana schreef:
Ik heb een berichtje geplaatst!
Dat als ze niet gaat verwijderen ik stappen ga onder nemen.
Kijk ik kan me best voorstellen als je een plaatje ziet van een pony wat je mooi vind deze gebruikt maar niet onder het mom van "eigen pony met ikzelf"...

Precies , vind dat je groot gelijk hebt . Komop , 11 . Dat lijkt me toch al een leeftijd dat je een klein beetje nadenkt wat je zegt en niet ? Oke het is jong , maar liegen dat de paarden op de foto van jezelf zijn ? :n

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:29

jeetje het gaat van lollig naar kwaad tot erger :n

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:30

paarden tot daaraan toe, maar kinderen? baby's? :n

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:32

Jeetje mina vivana je dochtertje!Ik hoop dat het zsm weg is! Misschien kun je sowieso stappen ondernemen, gaat veeel te ver dit.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:39

Eigenlijk is dit ook wel weer heel erg triest; dit is niet zomaar een beetje onschuldige, kinderlijke fantasie, dit is een kind wat psychisch niet helemaal in orde is, anders doe je dit niet op zo'n grote schaal en zó extreem. Dat je eens een foto van andermans pony neemt en daar op inet een beetje over opschept, álla dat gebeurd vaker. Over het algemeen kunnen wij, eigenaren van het betreffende paard of pony dat ook niet echt waarderen, maar dit is wel weer héel erg verknipt!

Zo ver ga je niet, óók niet op 11 jarige leeftijd, tenzij je letterlijk een steekje los hebt.
Foto's van andermans kinderen, zelfs baby's/peuters gebruiken en dan beweren dat jij dat zelf bent, dat is gewoon ziek.

Vivana; sterkte en heel veel succes, vind het echt heel erg vervelend voor je/jullie, dit gaat natuurlijk in jou geval wel meer dan om alleen 'maar een pony/paard'! :(:)

vwb dat telefoonnummer; dat was ik. Alleen het tel. wat te vinden was, was niet het juiste, bleek later.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:44

JoyCiej007 schreef:
vwb dat telefoonnummer; dat was ik. Alleen het tel. wat te vinden was, was niet het juiste, bleek later.

Ik heb haar een "vriendschapsverzoek" gestuurd op hyves.
Kijken of ze daar nog meer onzin heeft staan.
(Als ze me toe voegt ga ik verder geen gemene reacties geven hoor,
zal vooral zeggen bijvoorbeeld dat ze zulke mooie paardjes heeft,
en dan bijvoorbeeld vragen waar ze staan ofzo... )

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:17

Wát? Dat ze ook nu foto's gaat gebruiken van iemand anders kind en dan zegt: dit ben ik? Belachelijk!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:26

Na wat uitgebreider zoekwerk kon ik een meer gedetailleerde woonplaats vinden.... met bijbehorend tel. nr... Personen die het betreft in het topic, heb ik een pb gestuurd.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 08:48

Misschien kunnen de belanghebbenden contact opnemen met penny. Als het goed is hebben die namelijk een mailadres van de ouders en misschien kunnen die bemiddelen

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:10

Via een medebokker kreeg ik bericht dat ook mijn paard is gebruikt, ik alszijnde der zus :?
Zal even om de link vh profiel vragen, heb alleen de link vd foto's.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:25

Neskolay schreef:
Via een medebokker kreeg ik bericht dat ook mijn paard is gebruikt, ik alszijnde der zus :?
Zal even om de link vh profiel vragen, heb alleen de link vd foto's.

jouw foto's zijn inmiddels verwijderd, de link die hier in het topic staat is een "oude" printscreen.

dit is haar penny profiel maar dan moet je wel een penny account hebben.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Jess1435

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:48

Het is zeker niet netjes wat dit meisje doet, maar al dit genadeloze commentaar! Dit meisje is 11, en dat zegt niet dat ze waarschijnlijk dondersgoed weet dat dit fout is, maar dit topic is grotendeels wel erg oppervlakkig. Misschien heeft dit meisje iets meegemaakt of is er sprake van een stoornis/probleem/onzekerheid waardoor ze dit doet. Vergeet niet dat dit 'maar' om foto's gaat. Ik hoop verder dat de belanghebbenden dit op een volwassen manier willen oplossen en zeker de ouders willen contacteren als dit mogelijk is.
Note: wil haar gedrag hier niet mee goedpraten!

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:47

In het begin van dit topic, toen het alleen nog om het pikken van de plaatjes van Diaz en haar fantasie pony verhalen ging, dacht ik wat een fantasie heeft dat kind. Ik vind de reacties die sommige bokkers op haar website hebben geplaatst echt te ver gaan. Een beetje raar vond ik het wel, maar om haar nou zo af te vallen. Nu ik ook lees en zie dat ze een heel gezin betrekt in haar fantasie verhalen maak ik me wel zorgen om dit kind.
Ik wil niet generaliseren, maar ik vermoed dat bijde ouders erg druk zijn met hun carriere, en het meisje zichzelf maar moet zien te vermaken. Ik zie het nu ook in de kinderopvang steeds vaker waar ik werk. Kinderen die 5 dagen in de week van 7:30 tot 18:30 in de opvang zitten, thuis alleen nog avond eten en dan weer naar bed. Ik praat niet goed waar dit meisje mee bezig is, maar ik ben erg benieuwd naar de thuis situatie.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:04

WHUT????? :x DAT vind ik écht te ver gaan!

Als iemand Avera op internet terug vindt... pb mij!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:06

@vivana : mijn god inderdaad ik vond de foto's al niet kloppen met haar eigen protret foto's. Het was een compleet ander meisje. Ze heb ze gewoon weg gehaald bij je.

De reacties bij dat kind op dr site gaan wel wat ver maar aan de andere kant kan ik het me ook wel voorstellen. Ik zou ook flink pissig zijn als het me zou over komen (*kruipt in een hoekje en hoopt dat het niet gebeurt*).