Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SimoneX schreef:@arabiertje en adin: ik vind ze prachtig
@arabiertje, ik zou wel laten overkeuren (dus nogmaals keuren door je eigen DA).
Kennis van mij heeft daar ooit een paard heen gebracht die finaal afgekeurd was en even later werd hij daar gewoon goedgekeurd dus ben voorzichtig. En ik zeg verder helemaal niks slechts over deze stal want heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. Uiteindelijk mijn paard daar niet gekocht maar werd erg goed behandeld.

Langcara schreef:SimoneX schreef:@arabiertje en adin: ik vind ze prachtig
@arabiertje, ik zou wel laten overkeuren (dus nogmaals keuren door je eigen DA).
Kennis van mij heeft daar ooit een paard heen gebracht die finaal afgekeurd was en even later werd hij daar gewoon goedgekeurd dus ben voorzichtig. En ik zeg verder helemaal niks slechts over deze stal want heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. Uiteindelijk mijn paard daar niet gekocht maar werd erg goed behandeld.
Was dat rontgenlogisch?
Dierenartsen kunnen op dat gebied verschillen van mening namelijk. En wie heeft dan gelijk? Dat zal de tijd leren....

SimoneX schreef:Nee, volgens mij alleen maar klinisch! Ik weet niet meer precies wat er aan de hand was met dat beestje maar het was nogal wat.
Niet 1 ding maar meerdere dingen. Je hebt gelijk als je zegt dat DA van mening kunnen verschillen! Laten we het daar maar op houden.
Ik wil alleen maar zeggen dat arabiertje haar ogen en oren goed open moet houden! Maar ja......dat moet je eigenlijk overal.
Ik vind het paard hardstikke leuk en arabiertje ook dus dan kan je gevoel wel eens de overhand nemen. Verstand is beter!!
Arabiertje* schreef:Als het zo is dat het kwaad kan, dan maak ik van m'n hart een steen en gaat ze meteen terug. Heb daarbij ook nog 6 maand garantie op verborgen gebreken, en was vanplan om eventueel opnieuw een foto te laten maken van de benen.
Ik wil je niet bang maken maar je moet wel voorzichtig zijn. Maar goed......er staan ook paarden daar waar niks mee aan de hand is, wellicht is Warona daar 1 van

filmcamera lag nog op de poetsplaats, en mijn vriendin durfde me niet alleen laten... Er was een jongen vermist, en ze waren daar met helikopters aan het zoeken, maar [***] reageerde er eigenlijk totaal niet op.
In het begin schrok ze wel, maar dan meteen beginnen draven en probleem was opgelost.

Ze is wat aan het wisselen en ipv dat ik haar lekker door liet lopen was ik veel meer met de voorkant bezig. Stom van me. Maar daar zal morgen in de les ook wel op gehamerd worden. Het is echt een schat, zo vriendelijk en lief.