Mijn paard is 13. Hoop dat ik er nog heeeeel lang van kan genieten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn paard is 13. Hoop dat ik er nog heeeeel lang van kan genieten. Somebitch schreef:Geen idee Riagr, ik ben niet lenig ofzo en mijn pony maakt ook niet echt rare sprongen waardoor ik een vastere zit heb omdat ik het gewend zou zijn..![]()
Duss uhmm tjaa.? Het enigste wat ik doe is meegaan met de beweging maar dat is automatisme.![]()
Leuke pony!
Zou dat het zijn?

Misterylady schreef:Volgens mij ben ik het laatste restje van de lijmlaag verloren bij de geboorte van m'n kinderen
Het was toen al niet veel maar daarna was er helemaal niks meer van over
....yay...weer een geldig excuus..."nee, sorry, ik kan niet rijden vandaag..ik lijd aan lijm-defficiency 
als ik van rond de dertig mag uitgaan......
ikke schreef:Maare dames (en heren?) wat DOEN jullie eraan om die angst binnen de perken te houden??
En doorzetten! Precious20 schreef:ikke schreef:Maare dames (en heren?) wat DOEN jullie eraan om die angst binnen de perken te houden??
Mezelf een dikke schop onder m'n kont geven!En doorzetten!
Ik wéét dat mijn paard een heel braaf en lief dier is. Hij maakt gewoon dankbaar gebruik van de mogelijkheden die ik hem bied... Dat mag ik hem ook niet kwalijk nemen, want dat is mijn eigen fout en die moet ík oplossen.

Ja, het slaat nergens op, maar in de bak rijden vind ik nu doodeng, terwijl ik zonder enkel probleem morgen die bosrit zou rijden.
Totdat ik door had dat hij het steeds op de zelfde plaatsen ging doen en ik dus al stijf zat voor dat we die plaatsen naderde,op een dag was ik mijn en zijn gedrag zo zat dat ik dacht what the f*ck ik blijf zitten wat er ook gebeurd! Dus ben ik een liedje gaan zingen heb geprobeerd me zo ontspannen mogelijk te gedragen heb de zweep alvast terhand genomen en voor ik het wist waren we de plek des onheil voorbij,wat zat ik te stralen
Toch met regelmaat komt die angst voor het omdraaien weer terug....maar ik ga er niet meer af voor ieder eng moment.Ja laatst .......maar toen kwam er ook een ambulance met toeters en bellen ons achterop gereden,dat is toch niet zo vreemd dan toch?