mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vikkiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:01

Solarium op rails...*zucht* Suzanne, kan ik niet bij jou op stal komen staan... Schijnheilig Zo'n stal wil ik ook wel voor mezelf...*grinnik* past vast wel een bed in toch... Knipoog

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 21:10

Hihi...wel een eindje bij jou vandaan hoor...Wijhe! Haha!
Ik krijg ook een afspuitplaats met warm water.
En twee paddocks met een pad ertussen, zodat mijn hengsten (ervan uitgaande dat het veulen wordt wat we hopen dat het wordt Haha! ) tegelijk los kunnen.
En een 20/60 dressuurring met verlichting. Makkelijk te verbouwen naar 20/40 voor het oefenen van mijn M2 proeven....en over 5 jaar wsc weer B proeven... Schijnheilig

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:23

uhhm sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik vind dat ik het ook wel stoer heb anders! Binnenbak, buitenbak, overdekte stapmolen, 2 spuitplaatsen met warm water, binnenkort solarium en soort van zwemabachtig-iets voor de pezen en spieren, en een aantal van de boxen zijn buitenboxen, en allemaal zijn ze 4 bij 3.5m! Eigen smid, veearts, tandarts en physio....ja hier komt als het meezit mijn jaarling te staan;-) (en ja, hier werk ik haha)

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 21:38

Ja, maar is dat van jezelf dan??????

Ik sta nu ook megaluxe, maar daar is helaas niks van mij bij... Scheve mond\

vikkiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:59

Is volgens mij niet van Nonnie zelf...zou Nonnie wel willen waarschijnlijk, maar hoe ik het begrijp is het zo dat Nonnie daar werkt... Haha! Mag je daar voor een vriendelijk prijsje staan omdat je daar werkt Nonnie??? En Suzanne...nou wil ik eigenlijk wel 2 x bij je komen meeten natuurlijk...wellicht volgende week als ik naar orri ga enne...ben nu wel errug neiuwsgierig naar je nieuwe huis...*kwijl* Kwijl Nee hoor, ik ben niet jaloers...ben echt niet jaloers... Schijnheilig ik benijd je, das iets heel anders... Knipoog (klinkt wat aardiger...*grinnik* )

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:59

Hai ben ik weer, even mijn personeel voorstellen
Paul, opperstalmeester, vriend, geliefde van beste vriendin, rots in de branding
Coosje, manusje van alles, kan gewoon alles, geliefde van Paul en mijn beste vriendin
Melissa, mijn allerbeste stalamazone, groom, moet altijd het laatste woord hebben, maar is gewoon de beste
Jeanique, de 2e stalamazone, lief, zacht, rustig, en kan ook alles
Rens, stalruiter, westernruiter, dromer, schilder, gewoon lief, doet ook alles
Melissa, Jeanique en Janneke poetsen het huis, dus kortom het allerbeste personeel wat ik maar wensen kan, en mn allerbeste vrienden
Ja suus een solarium op rails dat zou ik ook wel willen, maar ja daar is de ruimte nou net iets te klein voor.
Maar Puck blijft voor mij boktsnob no 1 en jij zeker 2, solarium op rails (zucht zucht) maar goed ik heb het ook niet slecht, paardjes ook niet, worden nl. ook 7 x per dag bijgemest
Puck zet hem op meid, ga voor de 1e plaats,
doei doei
snobje Amanda

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:41

Pff, wat een gesnob zeg Haha!
Ik haal het never bij jullie, ik heb al geeneens een paard!

Daarom doe k t maar voor een plaatje bij Miss Non Bokt Snob

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:49

en toch blijf ik miss boktsnob, ik heb nl nu al alles voor mezelf Pling

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 23:18

Puckje, ik vrees dat ik niet tegen je op kan! *zucht*

Vikki...leuk als je langskomt joh! Wanneer ga je naar Orri.
Mijn nieuwe huis betrek ik pas in oktober (of AL in oktober als ik bedenk dat mijn huis nog verkocht moet...*huil*), maar er moet nog een hoop verbouwd worden...dus kom maar in januari ofzo kijken Haha!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:19

Wij hebben ook een C-merrie gehad die hing als poster in de WPCS-stand als voorbeeld van hoe het moest. Verder zijn de voorouders van onze pony's ook allemaal royal-welsh winnaars. Zo hebben wij 3 sunwillow merries: Sunwillow Zing, Sunwillow Zabaglione en de bekende Sunwillow Saasfee van Sunwillow Bernina. Verder hebben wij ook nog twee nakomelingen van Llanwen Flash (zo schrijf je dat geloof ik) een zoon en een dochter. Die hengst dekt voor heel veel geld in Engeland. De eigenaresse selecteerd eerst op papier, dan mogen ze met de merrie komen en als hij dan goed is mogen ze bij de hengst dekken. Zijn ze niet goed genoeg dan moeten ze weer naar huis.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:30

Wij hadden bijna de hengst Mabnesscliffe Advisor gekocht. (dit jaar goedgekeurde welsh cob hengst) Maar na lang twijfelen hebben we besloten om het toch maar niet te doen (voorlopig dan). We zijn nog te veel aan het verbouwen in de stal, maar als dat klaar is...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:32

Welke C merrie was dat? Misschien ken ik haar ook wel

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:19

Vikki, ik mag daar gratis staan, voor de periode dat ik daar werk dan! Ideaal, echt wel Cool

vikkiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:52

Aaaah...dan hoop ik voor je dat je er lekker kan blijven werken! Cool Hebben ze nog vacatures soms... Knipoog Hihihi...tis een beetje uit de buurt he...komt nog eens bij dat Escaal toch niet tegen srukte kan...ach, ik ben ook superblij met het stalletje waar ze nu staat... Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:55

toch nog maar ff proberen.

Ik rijd een paard dat int. 150 heeft gesprongen (over zijn blessure heb ik het maar niet)
Mijn paarden worden vaak voor me klaar gezet.
Ik heb op stal zo'n 50 paar bandages liggen met ongeveer 30 peesbeschermers erbij. Ik heb een spuitplaats binnen en ik heb een spuitplaats buiten met warm en koud water. En ik heb een stapmolen. Stallen mesten doet mijn baas voor mij. Ik heb een superbak van 20/40 die atlijd goed is en waar ook springmateriaal bij is (keiduur)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:57

Ja maar steef dit is van je baas en niet van jou, je daalt weer hoor Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:58

ik heb er heeeeeel veel recht op.. *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:59

weet jij wat ik op dit moment op Barley heb liggen?

een bordeaux dekje met een donkergroen randje. met groen is ook de naam erop gebirduurd en dit past heel erg goed bij mijn longeerlijn. Die is namelijk ook bordeauxrood met groen. Tja ik wil wel graag dat alles bijpassend is hoor

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:02

gelukkig is heike een vrouw *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:27

steef, jij bent personeel, je daalt in onze achting Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:30

Citaat:
Op 2001-08-30 15:55, schreef Steef:
toch nog maar ff proberen.

Ik rijd een paard dat int. 150 heeft gesprongen (over zijn blessure heb ik het maar niet)
Mijn paarden worden vaak voor me klaar gezet.
Ik heb op stal zo'n 50 paar bandages liggen met ongeveer 30 peesbeschermers erbij. Ik heb een spuitplaats binnen en ik heb een spuitplaats buiten met warm en koud water. En ik heb een stapmolen. Stallen mesten doet mijn baas voor mij. Ik heb een superbak van 20/40 die atlijd goed is en waar ook springmateriaal bij is (keiduur)

Als we zo gaan beginnen. .. Ik heb dan een buitenbak van 20x40 een binnenbak van 20x40 en een grote binnenbak van 40x??? En een kantine erbij. Een paddock. Longeerbak. 5 paardsstapmolen. Solarium, afpsuitplaats met warm en koud water. Heeel veeel stallen Haha! De manege dus Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:36

idd spirit! steef , heeft afgedaan Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:37

Haha! Het duurt trouwens wel lang voor we eindelijk bij die 20 pagina's zijn hoor Lachen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:27

ik ben personeel maar wel heel goed personeel en suzanne F is geloof ik ook personeel. Schijnheilig Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:50

maar suzanne f rdt een ggk dekhengst en jij niet!! you lose }>