Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauke schreef:zoofje schreef:ik heb een foto gevonden van ponykamp, vrij penny, let vooral op onze roze shrtjess en de handoek op de pony' s rug...
hihi dat ken ikwij hadden met dezelfde pony ongevere dit gedaan alleen dan ook nog allemaal rechtopstaande staartjes gemaakt
zelfs nog staartjes in der sokken gedaanecht te penny
Mars schreef:Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denkEn natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen
Mandy1990 schreef:Mars schreef:Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denkEn natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen
Haha dit is zo herkenbaar!