Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
En lief dattie bleef! snap er niks van.
Gelukkig ben ik ook met de tijd ouder en wijzer geworden (hoop ik). Daarbij komt dat daar waar wij de pony's verzorgden echt alles mocht en kon en de eigenaar het allemaal al lang goed vond. De witte merrie die ik reed leeft nog steeds en huppelt daar nog steeds rond, geniet van haar welverdiende (!!!) pensioen.. De drie hengstjes zijn helaas naar een handelaar gegaan en daarna waarschijnlijk bij de slacht beland. Van de ene op de andere dag waren ze weg en wij mochten natuurlijk niet weten waarheen.. Echt jammer, voor de oudste hengst (de driejarige die inmiddels vort 4 of 5 was) hadden we best nog een leuk huisje kunnen vinden misschien. Kon je echt alles mee! 
Lauke schreef:zoofje schreef:ik heb een foto gevonden van ponykamp, vrij penny, let vooral op onze roze shrtjess en de handoek op de pony' s rug...
hihi dat ken ikwij hadden met dezelfde pony ongevere dit gedaan alleen dan ook nog allemaal rechtopstaande staartjes gemaakt
zelfs nog staartjes in der sokken gedaanecht te penny
Beestje vloog de weg over, en aardig wat mensen hebben geholpen om hem weer te vangen
Leuke is wel dat het een tijdje later mijn eigen pony was 
ik ben nu al een poosje bezig en ik heb een heel mooi lijstje met voordelen en nadelen op een rijtje, ik kan alles zelf betalen, wil alleen het aanschafbedrag als lening van hen, en nog zien ze het niet direct zitten
gisteren op een P.R.E hengst mogen zitten
op deze hengst 

En natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen

Mars schreef:Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denkEn natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen
Mandy1990 schreef:Mars schreef:Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denkEn natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen
Haha dit is zo herkenbaar!