Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar heeft schrik van het opstappen bij andere mensen. Andor is niet simpel, is geen bokker of steigeraar, maar als hij gaat, dan gaat ie hard, heel hard, en heeft niet echt een stopknop
Dus de meeste mensen durven niet eens op mijn paard...
. Suus___ schreef:Wel grappig om te zien dat de meeste met hoger opgeleidde dieren er veel minder moeite mee hebben dan die met lager opgeleidde dieren
Suus___ schreef:Wel grappig om te zien dat de meeste met hoger opgeleidde dieren er veel minder moeite mee hebben dan die met lager opgeleidde dieren
maura schreef:Ik vind het erg aardig van mensen als zij zonder problemen een ander op hun paard laten rijden. Ik begrijp alleen niet waarom het flauw, kinderachtig of egoïstisch zou zijn als iemand niet wil hebben dan een ander op zijn of haar paard rijdt? Je moet voor de grap eens aan iemand met een (dure) motor of een leuke auto (maserati, ferrari, dat werk) vragen of je een rondje mag. In het algemeen staan mensen daar niet om te springen, maar ik dacht niet dat dat egoïstisch wordt gevonden.
Het argument dat je een ander een pleziertje moet gunnen, tsja. Ik gun ook iedereen een leuk seksleven, en ik geloof oprecht dat mannen seks en liefde kunnen scheiden. Maar als mijn vriend me vertelt dat hij vanavond de buurvrouw een plezier gaat doen en dat het hem daarbij puur om het pleziertje gaat en het verder niets te betekenen heeft, ben ik dan ook heel egoïstisch als ik de sloten vervang terwijl hij weg is? Ik heb geen relatie met mijn vriend om de buurvrouw een plezier te doen en ik heb geen paarden om er anderen op te laten rijden (of de mest te laten ruimen, het voer te betalen etc.). Ik zie echt niet wat daar flauw of kinderachtig aan is.