Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar probeer neusje eruit te rijden en niet zo diep en achter de loodlijn.
sorry kan ook niet zeggen dat ie goed liep
. Fouten maken mag, als je maar niet later de verkeerde de schuld geeft.
prince was ook verpest maar heb dat nooit goed gekregen dus ik houd mijn paard liever goed en heel.
Lusitano schreef:Hier even een, en ik waarschuw bij deze van te voren, redelijk ongefundeerde opmerking.
Ik dacht dat de paardenmarkt redelijk op zijn gat lag? Als ik zie wat een prijzen er voor een leuk sportpaard worden gevraagd dan sla ik stijl achterover....
Boven de 10.000 euro vind ik echt heel veel.
Je kunt overigens met de meeste gezonde paarden de basissport wel doorkomen.
Overigens adviseer ik altijd om een bekende of in ieder geval iemand die je vertrouwt mee te nemen. Bij voorkeur iemand met veel verstand van paarden.
Al is het maar om jou kritische vragen te stellen en te voorkomen dat je impulsieve dingen doet bij zo'n aankoop.
Dat zeg ik, maar ik heb een bruin paard in spanje gekocht omdat ik verliefd was....voldeed totaal niet aan waar ik naar op zoek was....
aankoopbegeleiding is helemaal geen raar idee en er zijn vast mensen die dat doen?!
nathe schreef:ze wordt zoiezo klinisch en röntgenologisch gekeurd hoor.
Op de rest van de filmpjes loopt ze zeker niet onregelmatig, volgens mij vertekend het een beetje.
Het hoofd volgt mijn hand dat jammer genoeg teveel op en neer gaat

daar wordt ze ook op harde en zachte ondergrond getest en daar komt het zeker wel naar boven
anniekw schreef:Lusitano schreef:Hier even een, en ik waarschuw bij deze van te voren, redelijk ongefundeerde opmerking.
Ik dacht dat de paardenmarkt redelijk op zijn gat lag? Als ik zie wat een prijzen er voor een leuk sportpaard worden gevraagd dan sla ik stijl achterover....
Boven de 10.000 euro vind ik echt heel veel.
Je kunt overigens met de meeste gezonde paarden de basissport wel doorkomen.
Overigens adviseer ik altijd om een bekende of in ieder geval iemand die je vertrouwt mee te nemen. Bij voorkeur iemand met veel verstand van paarden.
Al is het maar om jou kritische vragen te stellen en te voorkomen dat je impulsieve dingen doet bij zo'n aankoop.
Dat zeg ik, maar ik heb een bruin paard in spanje gekocht omdat ik verliefd was....voldeed totaal niet aan waar ik naar op zoek was....
aankoopbegeleiding is helemaal geen raar idee en er zijn vast mensen die dat doen?!
Dat klopt! http://www.paardenadviseur.nl