Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Wanderers schreef:Ik wil ook hier de mensen bedanken die op Wodan gestemd hebben .. die hem , inderdaad, deze laatste eer hebben willen bewijzen ..
Ik ben aan het proberen of het mogelijk is om de financiële waarde van de camera te schenken aan Brooke Hospital .. zij kunnen elke euro hard gebruiken en ik zou ze graag namens Wodan iets aan willen bieden voor zijn minder gelukkige soortgenoten ..
Wanderers schreef:Ik wil ook hier de mensen bedanken die op Wodan gestemd hebben .. die hem , inderdaad, deze laatste eer hebben willen bewijzen ..
Ik ben aan het proberen of het mogelijk is om de financiële waarde van de camera te schenken aan Brooke Hospital .. zij kunnen elke euro hard gebruiken en ik zou ze graag namens Wodan iets aan willen bieden voor zijn minder gelukkige soortgenoten ..
lifaya schreef:ik had 240DPI op origineel formaatzal dat voldoende zijn? *klein sprankje hoop*
asa schreef:had hem enkel in groot formaat doorgestuurd toen ze er achter vroegen in de mail..
Het blijft inderdaad heel mysterieus maar ja maakt het spannend zeker! :p
asa schreef:Ik had ook een mail ontvangen met de boodschap bij die tien te zitten!
Moest de foto ook opnieuw doorsturen maar enkel mail ontvangen dat ze hem goed ontvangen hadden.... :s geen verder nieuws! ik nam aan dat het betekende dat ik er dan toch niet bij zat...
blijft toch wel spannenden stiekem hoop ik toch op iets
*mijn coverfoto heb ik hier ook eens geplaatst, een deel van de nek met dotjes in..