[Centraal] Bit Coveractie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Bit Coveractie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:18

Karen, volgens mij zit er een plasticje om heen in de winkel! Dus dat inkijken wordt lastig :p
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat we nog tot 21 oktober moeten wachten voor de uitslag van de cover en originaliteitsprijzen, maar soit...

Gefeliciteerd Sita, en terecht, heb echt gelachen om je cover! Ook gefeliciteerd aan de andere twee winnaars, mooie laatste eer voor Wodan ook als ik het goed begrepen heb.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:32

Ik wil ook hier de mensen bedanken die op Wodan gestemd hebben .. die hem , inderdaad, deze laatste eer hebben willen bewijzen ..

Ik ben aan het proberen of het mogelijk is om de financiële waarde van de camera te schenken aan Brooke Hospital .. zij kunnen elke euro hard gebruiken en ik zou ze graag namens Wodan iets aan willen bieden voor zijn minder gelukkige soortgenoten ..

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:35

Wat super van je Wanderers! hoop dat het lukt! :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:36

Wanderers schreef:
Ik wil ook hier de mensen bedanken die op Wodan gestemd hebben .. die hem , inderdaad, deze laatste eer hebben willen bewijzen ..

Ik ben aan het proberen of het mogelijk is om de financiële waarde van de camera te schenken aan Brooke Hospital .. zij kunnen elke euro hard gebruiken en ik zou ze graag namens Wodan iets aan willen bieden voor zijn minder gelukkige soortgenoten ..

dat zou super zijn!!!

dat was ook de reden dat ik een profieltje had aangemaakt... :))

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:40

Wanderers schreef:

Hoop dat het je lukt, zou erg mooi zijn.

En als het via de Bit niet lukt, kun je altijd nog de camera verkopen en het alsnog schenken aan Brooke Hospital ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:13

Wanderers schreef:

Dat is een mooi gebaar en ik vind het heel leuk dat je bijzondere paard heeft mogen winnen!
Nog heel veel sterkte met het verlies van Wodan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:38

Wat een ontzettend mooi gebaar, ik hoop van harte dat het lukt!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:39

Nikki weet je nou of je de coverfoto hebt? :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:39

Die met die schimmel met al die haren erdoor?
Die vond ik wel heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:52

Hhahahaah Renee, viel je nieuwsgierig niet langer te bedwingen? :D
Jaa die Sjolvir :) Bedankt hoor!

Nee, ik heb helaas niets meer gehoord nadat ik op verzoek de foto in grote resolutie heb teruggemailed, echt helemaal niets meer.. ik neem voor het gemak maar aan dat er dan iemand anders uit de top 10 is uitgekozen :+ ? Kan het alleen maar meevallen haha. Dus voor mij is het ook echt wachten tot de 21ste (ik heb wel een bit abbo, dus licht je wel even in als ik meer weet :Y) )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:54

ik heb sowieso geen kans dus meer? :') iedereen uit de "top 10" zou een bericht moeten hebben gehad? :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:56

Toch raar, je zou verwachten dat als ze hem in hogere resolutie willen, ze er ook iets mee gaan doen, toch?

Vond die foto wel gaaf, kan me die wel op voorpagina of prominent ander plekje voorstellen.

Overigens wel raar dat ze nooit hebben terug gemaild over de van mij gejatte foto's.
(maar die zullen zowiezo wel niets gewonnen hebben, want die waren niet echt jedattum...)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:56

lifaya schreef:
ik heb sowieso geen kans dus meer? :') iedereen uit de "top 10" zou een bericht moeten hebben gehad? :')

Gezellig, hier ook een kansloze, join the club. We zijn in ieder geval in de meerderheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:59

Hellepie, dat weet ik nieeeeet := Misschien hangt het er vanaf in welke resolutie je je foto hebt ingestuurd ook? De mail ging er vooral om dat de foto in grotere resolutie en in 300 DPI terug gestuurd moest worden namelijk. (Ik had mijn coverfoto oorspronkelijk op wat kleinere resolutie en op 72 DPI ingestuurd, ben te ongeduldig met uploaden voor grote bestanden :)) )

Sjolvir, ik denk zelf dat ze dus een top 10 hebben gemaakt en die hebben gemailed om groter formaat, om zo te kijken welk van de 10 foto's het meest geschikt is (qua formaat, kwaliteit, etc) als uiteindelijke coverfoto. Heel erg bedankt voor je compliment iig :o Ik blijf rustig duimen haha!
En gelukkig genieten er op bokt al een heleboel mensen van je Hepsie, blijft het ook nog exclusief :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:01

ik had 240DPI op origineel formaat :') zal dat voldoende zijn? *klein sprankje hoop*

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:03

lifaya schreef:
ik had 240DPI op origineel formaat :') zal dat voldoende zijn? *klein sprankje hoop*

Kom ik weer, watte? Ik heb daar totaal niet op gelet, heb ze gewoon geladen en gedacht hopla!!!!

Nou ja exclusief... voor bokt ja :+
Van het weekeind? volgt de editie Hepsi en haar Hunnebed..
Madam gaat namelijk naar de opfok, in een kudde met van die fjorden nozems in Drente.

Moet bekennen dat ik nog nooit zoveel foto's heb gemaakt als dit jaar.. maar ja, het is ook mijn eerste en enigste veulentje <3

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 10:27

Het zou wat zijn, denk je dat je niet gewonnen hebt omdat je niets meer hebt gehoord en dan staat je foto ineens op de cover _O-
nee denk het niet hoor, denk dat ze iedereen wel gemaild hebben gok ik.....

asa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 20:33

Ik had ook een mail ontvangen met de boodschap bij die tien te zitten!
Moest de foto ook opnieuw doorsturen maar enkel mail ontvangen dat ze hem goed ontvangen hadden.... :s geen verder nieuws! ik nam aan dat het betekende dat ik er dan toch niet bij zat...
blijft toch wel spannend :) en stiekem hoop ik toch op iets :)

*mijn coverfoto heb ik hier ook eens geplaatst, een deel van de nek met dotjes in..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 20:37

had je heme op groot formaat al geupload of niet? ben bang dat ik er dan niet bij zit :')
vind het wel heel slecht en onduidelijk aangegeven allemaal

asa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 20:39

had hem enkel in groot formaat doorgestuurd toen ze er achter vroegen in de mail..
Het blijft inderdaad heel mysterieus maar ja maakt het spannend zeker! :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 21:13

Gefeliciteerd ook dan asa! Heb even in je bokt-berichten de link naar je covers opgezocht, welk van de twee knotjesfoto's was het? Allemaal erg artistieke en mooie foto's trouwens!

Ik heb btw geen bevestiging gekregen dat mijn mail goed ontvangen is, oei?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 21:26

asa schreef:
had hem enkel in groot formaat doorgestuurd toen ze er achter vroegen in de mail..
Het blijft inderdaad heel mysterieus maar ja maakt het spannend zeker! :p

Gefeliciteerd, alvast! Hoop dat ze voor alle 10 een leuke prijs hebben, eerlijk gezegd, ben ik niet verder gekomen dan de conclusie
dat ik zo'n rijjasje wel wou hebben en heb dus geen idee, wat er verder te winnen viel :o _O- .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:07

asa schreef:
Ik had ook een mail ontvangen met de boodschap bij die tien te zitten!
Moest de foto ook opnieuw doorsturen maar enkel mail ontvangen dat ze hem goed ontvangen hadden.... :s geen verder nieuws! ik nam aan dat het betekende dat ik er dan toch niet bij zat...
blijft toch wel spannend :) en stiekem hoop ik toch op iets :)

*mijn coverfoto heb ik hier ook eens geplaatst, een deel van de nek met dotjes in..

Ik heb die mail ook gehad, maar geen bevestiging gehad dat ze hem goed ontvangen hebben... Ik denk niet dat de mijne wint, heb heel wat mooie foto's voorbij zien komen, maar vond het wel een eer dat ie door de jury iig gewaardeerd wordt :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:54

Nog 10 dagen... :+

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:52

Vandaag komt Bit uit met de winnende cover!!