! Evt nog zelfs een osteo erbij. Die meid doet wel veel voor me hoor, ze houd me op de hoogte en wil eigenlijk alles wel doen zodat zij ook zeker weet dat ze 200% een goed paard aan mij verkoopt. Gister kreeg ik een mail dat ze hem weer op het harde had laten lopen links en rechts om en dat hij nu weer goed liep.. dus dat is iets positiefs
! Krijgt a.s. woensdag weer nieuwe ijzers dus dat loopt voor hem waarschijnlijk ook weer stuk beter!Phoee.. 15.000 euro.. nou dat heb ik bij lange niet over voor een paard
Ik ben op ';t moment ook wel erg klaar met paarden zoeken hoor... of ze zijn te klein, te groot, te iel, te breed, overbouwd, geen uitstraling of de prijs is veeeeeeeeeeeeeelste veel dan wat hij eigenlijk waard is.
Paar dagen terug op paardje gereageerd.. 5 jaar, wel leuk paardje opzich, net weer wat opgepakt, springt leuk en kan beetje dressuur, zit niet een heel super papier achter.. 5000 euro, werkelijk hoor in wat voor fantasie leef je dan.. maar dat kan ook aan mij liggen

@ Twilight ; Klinkt leuk! Ben benieuwd of het wat is. Anders kun je altijd maandag bellen, dat is voor de meeste mensen meer een vrije dag

Dat paardenspullen shoppen is inderdaad erg verleidelijk! Zie iedere keer weer leukere dingen.
Zo ie zo wil ik wel graag het Micklem hoofdstel.. maar daar zit wel een prijskaartje aan, maar er zijn wel erg goede berichten van!