Ziet er mooi uit hoor, het wordt steeds meer aangekleed! Hebben jullie ook weiland tot je beschikking? Ook voor de paarden zeg maar? Of is dat alleen voor de zomer?
Mocht het kunnen, dan zou ik van je onderschrift even een link maken. Ik denk steeds als ik een berichtje van jullie zie 'Even kijken!', maar dan is het niet klikbaar... Helpt wel denk ik!
We hebben 7 hectare weiland, maar aangezien het klei grond is, kunnen de paarden dus alleen in de 'zomer' op het land. Maar nu staan ze ook op het land zo ver mogelijk is
magda_90
Geplaatst: 05-10-11 18:58
Gefeliciteerd! Volgens mij ken ik het, het ligt naast het spoor van Leeuwarden - Harlingen zeker? Dat is inderdaad een prachtige accommodatie.
Zo te horen gaat alles goed! Echt gaaf dat jullie zo goed te werk gaan! Ik mag vast wel vragen hoe het inmiddels met jullie veiligheidscertificaat/aequor erkenning staat? Zou echt graag volgend jaar langs willen komen en misschien wel stage lopen...
equor is in principe rond. alleen het veiligheidscertificaat moet nu echt vaart achter gezet worden. willen we eigenlijk voor het einde van het jaar wel rond hebben.
leuk als je langs zou komen! je bent altijd welkom
Tezzy
Geplaatst: 11-10-11 10:14
De week van 21 oktober ben ik in de buurt maar zou pas volgend schooljaar stage kunnen komen lopen, moet nu 1 dag in de week en daarvoor is de reistijd gewoon te lang...
roxiie
Geplaatst: 11-10-11 10:16
Ik vind het echt jammer dat Harlingen voor ons net te ver weg is en ik dan altijd met de auto er heen moet.. Ziet er zo vanaf de foto's echt prachtig uit!
anders stuur je me even een mailtje, als je dan een afspraak wil maken kan dat gewoon
@ roxxie. ik snap wat je bedoelt hoor. heb nu meerdere pensionklanten uit sneek (25 minuten rijden) en voor hun was de overweging of ze het qua afstand wel wilde. toch hebben ze er totaal geen spijt van
Horsea_nl
Geplaatst: 11-10-11 17:47
inmiddels staat er ook een stuk over ons in de plaatselijke krant
Ze zijn nu bezig met het aanleggen van 4 paddocks voor de pensionklanten, paddocks voor de opfok en parkeerplekken. We zijn bezig om vergunningen aan te vragen voor een overdekte longeercircel, die komt naast de overdekte stapmolen. De buitenbak wordt vernieuwd/hersteld en er komt in de toekomst een 20 x 60 eb en vloed achterbergbodem bij.