ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:28

heel veel sterkte meid Ach gut
de politie doet er ook zowat geen ene moer aan.

ik denk dan bij me zelf laat die daders zelf eens voelen wat ze anderen aan doen en behandel ze niet zo soft want ze gaan tog wel het slechte pad weer op.

ik hoop dat het je een beetje lukt er weer boven op te komen Ach gut

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:40

dit vind ik echt verschrikkelijk ben je er al achter?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte hoor dikke knuf van mij!

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:58

hoihoi,
Ik hoop voorje dat je de dader al bijna gevonden hebt!
Ik vind het erg zielig voor je sterkte meis

suus

Samshorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:03

Ik heb net alles gelezen,
echt verschrikkelijk.... Ach gut
Ik weet zeker dat als het nodig is en als je het wilt veel bokkers wel een actie voor je willen organiseren met veel PERS en veel TV!
Sterkte,
Sam

mikkieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:25

echt verschrikkelijk Boos! dat zo ieds kan gebeuren Verdrietig heel veel sterkte meid XXXXjes

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:35

[quote="dosator"]Maar om terug te komen op jou profiel, heb je bij beroep ingevuld:
MENSEN PESTEN!!!!!!!!!
Een en ander vind ik zelf vaag, want op jou leeftijd......en dan s`nachts de tel. opnemen? en dan daarna naar het weiland gaan om te posten, neem aan dat je daar niet in je uppie was?
En ik blijf het vaag vinden, dat jij zelf met bewijzen moet komen eer de politie met de zaak weer verder gaat.
Maar ja, ik ga er verder niet over uitwijden.

ik heb ook dit hele topic doorgelezen en ben het wel eens met dosator,als bij ons s,nachts de tel. gaat pak ik echt niet op, eerder paps en mams(helemaal op jou leeftijd lijkt mij) er zit gewoon voor mij gevoel een raar luchtje aan jou verhaal..ook dat in je profiel staat dat je beroep mensen pesten is??? ikweet het niet hoor maar ik vind het vreemd... Verward Verward en dit is mijn mening en ik hoef dus niet heel bokt nu over mij heen Haha! over dat het zo erg is,want als het echt zo is is het ook heel erg maar ik vind het een raar verhaal wat niet klopt.

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:39

ik vind er niets raars aan ,ja behalve dat die stalker niet van ophouden weet

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:45

ik vind het dus wel raar en sommige stukken vind ik echt vaag
maar mocht het wel zo zijn, dan vind ik het verschrikkelijk voor haar

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 00:05

De tranen staan werkelijk in mijn ogen Boos!

Imoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:26

Misschien kun je Chantal beter PB'en als je zo je twijfels over haar verhaal hebt. Stel je nou voor dat ze dit allemaal echt heeft meegemaakt, dan moet ze ook nog jullie wantrouwen doorstaan.... Het lijkt me aardiger om het even via PB te doen en als je het niet vertrouwd dan kun je altijd nog een moderator waarschuwen, toch? Enne... als ze de waarheid niet zou spreken dan valt ze genadeloos door de mand bij de paragnoste! Ik denk dat ze dan niet zou durven te komen en ze wil het juist zo graag.

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:11

hoi
allemaal leuk en aardig maar wie weet of ze de waarheid op bokt zet?
niemand weet dat! en als je het allemaal goed doorleest kom je dingen tegen dat je denkt?????? klopt gewoon niet. wij ankie1 en dosator denken er blijkbaar anders over dan de meeste bokkers maar goed de tijd zal het leren

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:01

Jeetje meis wat erg!!!!! Bloos! Ik zit hier bijna met tranen achter de computer!!! Huilen Ik zou echt de politie of dierenbescherming bellen zodat dit kan stoppen en dat de dader mss gepakt kan worden!!!! Huilen Ik wist ook niet eens dat je pony was vermoord!!!!!!!!!!! Niet normaal meer!!!!! Huilen|(|( Als ik jou was zou ik de politie en/of de dierenbescherming bellen als je dat nog niet gedaan hebt. Niet normaal meer zeg!!!! Bloos! Huilen|(|(

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:05

Jeetje zeg, logisch dat je bang bent!! Echt heel eng.
Ik zou geloof ik geen oog dicht meer doen en geen seconde meer bij mijn paard weggaan!! Is er soms iemand die je kent die jou of je familie ergens mee wil pakken ofzow?? Ik vind het heel raar dat iemand dat zomaar doet!! Heel veel sterkte ermee!!!

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:59

ankie1 schreef:
hoi
allemaal leuk en aardig maar wie weet of ze de waarheid op bokt zet?
niemand weet dat! en als je het allemaal goed doorleest kom je dingen tegen dat je denkt?????? klopt gewoon niet. wij ankie1 en dosator denken er blijkbaar anders over dan de meeste bokkers maar goed de tijd zal het leren

Dat dachten velen ook bij het Naomi/Flame verhaal. Achteraf bleek dat dus wel te kloppen.

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:26

ik vind inderdaad dat je haar dan beter en pb kan sturen als je het niet vertrouwd.

het lijkt mij tog niet dat je dit gaat verzinnen dan ben je gewoon ziek in je hoofd Misselijk
net als de dader.

arg ik heb zo'n hekel aan die mensen Boos!
als de politie ze te pakken heeft laten ze de daders tog weer vrij Boos!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:43

Ik weet et ook niet, als het waar is vind ik het echt heel erg en dan veel stertke Ach gut
Maar ik vind het ook een beetje een raar verhaal, ben het helemaal eens met Ankie1 en Dosator..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 08:47

Ik wil niet banketstaaf doen hoor... maar dit topic is van augustus???

En de topic starter heeft ook al bijna een maand niks meer gepost.....

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:51

tis inderdaad een oud topic maar nog wel heel belangrijk vind ik!! en ik geloof zeker wel dat dit gebeurt is Huilen

maar k ben wel erg benieuwd of er al weer mee bekend is van de dader enz..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:54

en dat mensen pesten in dr profiel bedoelt ze vast op een andere manier dan jij denkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:40

k ben zelf ook gestalkt het is echt verschrikkelijk, die angst die je constant hebt. hij wist alles van me. : dag roos, hoe is het met je paard stephanie? en hoeveel hij van me hield en wat dan ook en ik wist niet wie het was.. het was ZO eng! ik was altijd bang dat hij stef iets zou doen...
sterkte meissie!

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:11

gerbenfroh schreef:
Ik weet et ook niet, als het waar is vind ik het echt heel erg en dan veel stertke Ach gut
Maar ik vind het ook een beetje een raar verhaal, ben het helemaal eens met Ankie1 en Dosator..

Ik weet het ook niet, het kan allemaal best waar zijn, en dat zou dan ook een ernstige zaak zijn, maar ik snap ook niet waarom ze in haar profiel zet mensen pesten onder beroep. Ik bedoel verder niks op dit verhaal, maar dan lok je de narigheid toch juist uit? Tuurlijk het verhaal kan kloppen, maar als ze mensen pesten als beroep heeft, vind ik het dus echt niet gek dat er bokkers argwanend worden..... Ik hoop dat het snel opgelost wordt!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:16

oeps..... dit is erg poedersuiker....
veel sterkte :S

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:09

Kirsty"]
[quote="gerbenfroh schreef:

Ik weet het ook niet, het kan allemaal best waar zijn, en dat zou dan ook een ernstige zaak zijn, maar ik snap ook niet waarom ze in haar profiel zet mensen pesten onder beroep. Ik bedoel verder niks op dit verhaal, maar dan lok je de narigheid toch juist uit? Tuurlijk het verhaal kan kloppen, maar als ze mensen pesten als beroep heeft, vind ik het dus echt niet gek dat er bokkers argwanend worden..... Ik hoop dat het snel opgelost wordt!!
[/quote]
he gelukkig wij dachten al dat wij de enige waren die dit een raar verhaal vonden!

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:28

ojee.. das wel heel erg Bloos!
dat zal wel een bekende moeten zijn Verdrietig
Hoe ziek kunnen mensen zijn! Boos!

Veel sterkte met het verlies van Daisy.. en ik hoop dat t allemaal goedkomt, dat die dreigementen ophouden, heb je het al aangegeven bij de politie? Ach gut

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:31

ankie1"]
[quote="Kirsty"][quote="gerbenfroh schreef:

[/quote]
he gelukkig wij dachten al dat wij de enige waren die dit een raar verhaal vonden!
[/quote]

Hehe nee, toen ik dit las toen het net gepost was d8 ik al van; nou ik reageer hier maar niet op, want ik geloof er eigenlijk geen zak van
Ik vind 't dus ook maar een raar verhaal, en ken genoeg mensen die rare verhalen hebben verteld om aandacht te krijgen, dus ik vertrouw mensen met zulke verhalen niet snel meer