IK ZOEK VOOR 2 PALOMINO SHETJES MERRIE EN HENGSTJE LEUKE NAMEN, WE ZITTEN ZELF TE DENKEN AAN MORK EN MINDY OF BONNIE EN CLYDE. IEMAND NOG MEER LEUKE IDEEEN????
Ik had een topic geopend voor een naam voor mijn topic. Ik werd doorverwezen naar dit topic. Dus hier mijn vraag: Wie weet er een leuke naam voor mijn trekpaard?
Ik heb haar net gekocht. Ze is bijna 2 jaar. Merrie, zwart met een kolletje. Op papier heet ze Linda. Maar vindt dit niet zo bij haar passen. Har verzorgster noemt haar Mayla(komt al iets meer in de richting).
Ik ben dus op zoek naar een Nederlandse/Belgische naam. Wie kan mij helpen?
Oh zie net dat je al namen hebt... oeps! eerst lezen dan reageren!!
Ik heb sinds kort een 3,5 jarige merrie, ze heette Majorka maar heb haar omgedoopt tot Yegua Dura (spaans voor stoere merrie) Wat vinden jullie daarvan?
M_I_K_A
Geplaatst: 22-02-11 21:22
@ Jaan81: Meava vind ik wel een leuke naam, maar een van de pony's waar ze bij komt te staan heet Diva, dus dat lijkt er dan weer een beetje teveel op. Lindy komt al wel meer in de buurt. (offtopic: jij zit ook in de trekpaarden zie ik! Leuk! )
@justme83: Naam klinkt stoer, ook origineel. Weet alleen niet hoe het paardje eruit ziet, dus daar kan ik verder niet over oordelen