Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het kan zo veel factoren hebben waarom een veulen in de baarmoeder nog niet groot is....
is ook leuk
)Jet schreef:Ik blijf je gelijk geven met je deken. Ik had al begrepen dat ze ook ouder is en dan ook nog eens drachtig.
En dan mag een paard efficienter bibberen dan een mens, het kost toch veel energie en die kan ze nu beter gebruiken. Ik heb trouwens nog nooit een vrolijk bibberend paard gezien, wel vrolijke paarden met een dek op die niet hoeven te bibberen.
of niet ?
en bleef maar groeien
en kreeg zelfs een melklijn..niets, noppes, nada, hahaha..
Las wel dat jullie een filmpje hadden gezien, maar zag nergens een link staan, haha..dacht dat jullie die per pb hadden gehad ofzo 

maar ben wel van mening in deze tijd van het jaar, het niet kwaad kan om ze wat extra te voeren bij sterke vermoedens, tis toch erg koud. Nu ben ik er wel heel eerlijk in, ik had mijn merrie dat laten scannen om het zeker te weten, het zijn niet de kosten, maar dan zou ik het zeker weten ivm vitamines etc en of er anders wat anders mis is bij de baarmoeder, wellicht gespoeld worden ofzo (omdat ik zo geschrokken ben van de laatste 2 ervaringen)..maar dat is mijn idee erover he