Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frankiej schreef:ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?
Skygirl schreef:frankiej schreef:ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?
Nou ik denk dat er toch veel jongens niet heel nuchter onder blijven als ze dit soort verhalen horen.En ik denk dat sommigen er moeite mee hebben, omdat je op een dier zit en dan is het natuurlijk dierenseks.
Skygirl schreef:frankiej schreef:ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
Nou ik denk dat er toch veel jongens niet heel nuchter onder blijven als ze dit soort verhalen horen.En ik denk dat sommigen er moeite mee hebben, omdat je op een dier zit en dan is het natuurlijk dierenseks.
wendyashley schreef:Op mijn paard heb ik het nog nooit gehad,eerder juist nare dingen als de boel kapot gereden hebben, nu inmiddels gelukkig geschikt ondergoed gevonden.
Ik heb het wel 1x gehad achterop de brommer(snorfietsje eigenlijk) bij mijn vriend, dat ding draaide volle toeren en hoe meer hij tegen de snelheidsgrens kwam hoe meer dat ding trilde, ik wilde het echt niet,deed er alles aan om het gevoel te onderdrukken maar het gebeurde gewoon,stoppen kon niet want mijn vriend zat aan het stuur. Ik heb het mijn vriend met een knal kop verteld en zijn antwoord was heel relaxet: schatje daar hoef je je toch niet voor te schamen......![]()
En zo vind ik het ook in het geval van de TS, ze doet het niet bewust (en wat dan nog als het wel zo zou zijn) en komt in 1x opzetten, nou laat de boel dan maar lekker gaan en schaam je er niet voor.
In het geval van de TS kwam het gevoel in de galop, oké je kunt vol op de rem gaan met het grote pijnlijke risico dat je met je doos op de schoft klapt, maar als ik dan moet kiezen in zo'n korte tijd....verkies ik toch echt het aangename boven het onaangename.
vonneke schreef:ik vind het een beetje een raar verhaal....
volgens mij heb ik altijd geleerd op me kont te zitten en niet op me k*t..........
charlotvanre schreef:pfff elke keer als ik op home op bokt klik zie ik hier de orgasme's dingen passeren, vraag ik me telkens af of ik wel op juiste fora zit?![]()
Oke je kan er best wel een orgasme van hebben, weet ik veel. maar alsublief hou je eens bezig met intressantere dingen.
Vind het eigenlijk niet prettig de hele tijd dit te zien passeren, en wat zie ik er dan van berichten in, ja je rijd op de verkeerde manier of dit of dat, of "lollige" dingen.
en ik ben helemaal niet preuts.
zo dit heb ik even gezegd
suus_ schreef:Ik ook Geerke en Ikke haha, wist niet dat er zo'n taboe op rust onder een vrij grote groep.
charlotvanre schreef:pfff elke keer als ik op home op bokt klik zie ik hier de orgasme's dingen passeren, vraag ik me telkens af of ik wel op juiste fora zit?![]()
Oke je kan er best wel een orgasme van hebben, weet ik veel. maar alsublief hou je eens bezig met intressantere dingen.
Vind het eigenlijk niet prettig de hele tijd dit te zien passeren, en wat zie ik er dan van berichten in, ja je rijd op de verkeerde manier of dit of dat, of "lollige" dingen.