jammer eigenlijk.. heb al een lijstje opgesteld,
maarja, ben dan ook een shopaholic!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoop wel dat ik nog iets van haar hoor, vind dit alles behalve netjes. Ik wil best die bestelling doen, maar om dan iets te bestellen en het vervolgens dan niet te willen of niet willen betalen vind ik zéér onbeschoft. DL_ schreef:Jep. Maar als zij niet betaald krijgt ze uiteraard haar spullen ook niet.
Neemt niet weg dat ik dan dus wel met een probleem zit...Hoop wel dat ik nog iets van haar hoor, vind dit alles behalve netjes. Ik wil best die bestelling doen, maar om dan iets te bestellen en het vervolgens dan niet te willen of niet willen betalen vind ik zéér onbeschoft.
Even afwachten wat ze gaat doen, anders ga ik er zekerweten een mod op zetten.

!

Dus da's nog mooi voor het weekend weg. Ik heb een parcelnumber (track en trace) gehad van ze, maar ze zijn vergeten te melden via welk bedrijf ze hebben verzonden, dus nu weet ik nog niet waar ik dit na kan kijken.
Heb ze nog gemaild maar ik weet niet of ze dat nog voor het weekend lezen. Maakt ook niet uit, het is in ieder geval onderweg en dan kan ik na het weekend ook altijd nog kijken hoe het ermee staat.