orienta schreef:Ja wat asyaa zegt
In NL is het penny meisje gehalte veel te hoog. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar zo'n paardrijdende vriend waar iedereen het hier over heeft zou toch wel handig zijn. Tot nu toe waren mijn vriendjes meer jaloers op het paard dan dat ze hem leuk vonden........... nl_t schreef:Springert schreef:Jongens en mannen moeten niks hebben van dressuur. Die willen alleen springen. Kijk maar naar de topsport bij springen, en het zijn bijna alleen mannen. Bij de dressuur is het weer het tegenovergestelde.
"Jongens en mannen moeten niks hebben van dressuur" :S heb je de 4 posts boven je niet gelezen?
Moll schreef:mannen niks hebben van dressuur? ga een naar de hogen sholen kijken in wenen, spanje, portugal of frankrijk, landen zoals spanje en portugal zijn het de mannen die meer en deels rijden en niet de vrouwen.
mol
Springert schreef:nl_t schreef:"Jongens en mannen moeten niks hebben van dressuur" :S heb je de 4 posts boven je niet gelezen?
heb je wel eens een dressuurwedstrijd gezien?
Dan turf maar het aantal mannen en vrouwen, dan weet je het.
Springert schreef:Moll schreef:mannen niks hebben van dressuur? ga een naar de hogen sholen kijken in wenen, spanje, portugal of frankrijk, landen zoals spanje en portugal zijn het de mannen die meer en deels rijden en niet de vrouwen.
mol
Uitzonderingen daargelaten...er zijn ook mannen die ballet doen, is ongeveer hetzelfde.
Asyaa schreef:Springert schreef:
heb je wel eens een dressuurwedstrijd gezien?
Dan turf maar het aantal mannen en vrouwen, dan weet je het.
In de basis sport heb je gelijk, maar hoe hoger je komt hoe meer mannen je tegen komt
orienta schreef:HorseyDude schreef:Eerlijk gezegd... geen idee... ik heb ook vroeger gereden maar nu niet meer (hoewel het wel leuk was toen) Maarja, paard ging naar mijn mening iets te vaak aan de kletter... zelfs met 1 arm in een mitella gezeten!!
Dan moet je ook op een mak paard rijden he