Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:fijn dat er toch mensen geslaagd zijn,ik ben blij dat ik toch niet geweest ben,wat ik had willen hebben was er toch bijna niet,als ik zo lees in het topic.
wbt de boetes: niks kinderachtig,je weet dat je daar niet parkeren mag,de mensen zijn gewoon te beroerd om een stukje te lopen.
lovey_ou ik zag de foto van de pad die je had gekocht,echt gaafop wat voor paard komt ie te liggen?
lovey_ou schreef:Snoevie schreef:fijn dat er toch mensen geslaagd zijn,ik ben blij dat ik toch niet geweest ben,wat ik had willen hebben was er toch bijna niet,als ik zo lees in het topic.
wbt de boetes: niks kinderachtig,je weet dat je daar niet parkeren mag,de mensen zijn gewoon te beroerd om een stukje te lopen.
lovey_ou ik zag de foto van de pad die je had gekocht,echt gaafop wat voor paard komt ie te liggen?
je hebt niks gemist hoor.
ik heb geen eigenpaard![]()
Aranel schreef:kippiekipp schreef:ik bestel morgen gewoon lekker via internetzie wel wat
er dan nog is...
Weet iemand toevallig hoe de br thermorijlaars valt?
Die heb ik! Ik zou m een maat groter bestellen dan je normale maatIk heb altijd 39, maar van die laarzen 40.
Wijnanda schreef:Halsters geen cob meer van Eskadron. Ik moest ook cob hebben, maar toch eigenwijs en een full meegenomen, omdat er geen cob meer was. Maar helaas te groot