Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessah schreef:sefanja schreef:Ik kies voor mijn paard, mijn moeder denkt nu dat ik eeuwige vrijgezel blijf.
Mijn moeder vind het een reden dat ik maar 1 beste vriendin heb, Niet meer
Zou het zo zijn?
Eerlijk gezegd snap ik dit niet.. Natuurlijk mijn paard is heel belangrijk voor mij, maar je wilt toch ook een leven naast je paard? Vrienden, relatie,familie.. Is toch nog belangrijker dan je paard?
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de mensen om mij heen kiezen. Gelukkig hoef ik niet te kiezen, want ik ben gek op mijn paard en zou het heel erg vinden. Maar ik zou het nog erger vinden om zonder vrienden/familie of relatie te zitten.
sharon_quiz schreef:Ja natuurlijk doen we ook veel samen. Sowieso in het weekend. En doordeweeks na het werk eten we gewoon samen 's avonds. Na het eten nog even kopje koffie en thee en tv. Dan ga ik naar stal en kom ik rond 22:00 uur thuis en gaan we ook nog een uurtje tv kijken o.i.d. Op woensdag probeer ik altijd te regelen dat een ander m'n paard doet, zodat we ergens naartoe kunnen gaan. Dus we brengen ook wel tijd samen door
Equimotion schreef:sharon_quiz schreef:Ja natuurlijk doen we ook veel samen. Sowieso in het weekend. En doordeweeks na het werk eten we gewoon samen 's avonds. Na het eten nog even kopje koffie en thee en tv. Dan ga ik naar stal en kom ik rond 22:00 uur thuis en gaan we ook nog een uurtje tv kijken o.i.d. Op woensdag probeer ik altijd te regelen dat een ander m'n paard doet, zodat we ergens naartoe kunnen gaan. Dus we brengen ook wel tijd samen door
Dat betekent dus dat je elkaar maar 1 avond in de week daadwerkelijk ziet en tijd met elkaar doorbrengt. Voor mij zou jouw "weekschema" veel te weinig zijn om zelf mijn relatie leuk te blijven vinden.
Dat is iets heel persoonlijks, en ook iets wat je in overleg en samenspraak met je partner doet. Maar ik heb in mijn omgeving best wat relaties stuk zien lopen "op de paarden" (feitelijk niet daarop, maar op niet luisteren naar elkaars behoeften) of ken mensen die maar een héél klein cirkeltje hebben en weinig contacten opdoen buiten hun stalgenoten. Voor mij is dat altijd een beetje een schrikbeeld geweest. Maar dat heeft dus ook te maken met de waarde die ik aan mijn relatie hecht. Laat ik het zo zeggen: mijn man is veel te leuk om de hele avond bij weg te zijn
sharon_quiz schreef:Hoe vaak ga jij naar je paard?
Zesiram schreef:Hoe lang ben je nou echt bij je paard ( en niet kletsen met stalgenoten dus), toch ook niet elke avond drie uur of langer.