Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sarina007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:17

Ja, dat is erg vervelend. Ik denk dat je beter kan blijven proberen, want denk wel dat je je zaak opgelost wilt hebben! Succes daarmee!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:18

Hmmmm foutje :D
Laatst bijgewerkt door desillies op 25-11-09 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:19

Dat doe ik dus ook! Maar mag dan hopelijk mijn ervaringen hier wel uitwisselen? :? Vond jouw reacties als nieuwkomer hier op bokt dan ook wat vreemd én vooral voorbarig!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:20

desillies schreef:
Hmmmm foutje :D

Ik wou net zeggen, ben ik nou gek?! ;)

sarina007

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:25

Ik hoop trouwens voor allen hier dat het goed opgelost wordt. Kreeg net prive bericht van Hahaatje dat ik niet mag komen rellen. Volgens mij doe ik dat niet en praat ik heel normaal. En volgens mij is iedereen, met welke mening dan ook, welkom op dit forum. Of zie ik dat verkeerd?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:35

Is inmiddels al de stapel opzegbrieven gebracht? Ik heb een 1e mail gestuurd, toen verzoek met schriftelijk aangetekend opzeggen en daarna een boos mailtje gestuurd met de eerder geplaatste wettekst over opzeggen via mail. Daarna niets meer gehoord. Voor de zekerheid wil ik nog wel een brief mee laten gaan als die bezorgd wordt! Ik ga even kijken wel nummer ik op de mat had liggen onderlaatst!

@Harry: ik heb nog mailverkeer voor je omtrent deze opzegging. Niet veel bijzonders (3 mailtjes), maar wellicht helpt het je.
@Sarina: Is ook geen probleem en je mag altijd voor je mening uitkomen. Maar het is wel heeel toevallig dat je precies dit topic weet te vinden nu je nieuw bent en als enige een tegenstrijdige reactie plaatst. Ik gok dat er in de periode dat dit topic bezig is, het aantal opzeggingen ineens zo is toegenomen dat jullie zijn gaan googlen en hier terecht zijn gekomen :D

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:38

@sarina007: Je moet ook even de regels van het forum lezen: je mag de inhoud van PB berichten niet openbaar maken. Maar als je dat dan wel doet, schrijf dan exact op wat ik gezegd heb: dat als jij je alleen maar aanmeldt om dit soort reacties te plaatsen (dus te rellen) dat je dan maar beter uit het topic op kunt zouten. Dat heb ik dus gezegd...
En vanaf nu ga ik weer OT :+

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:42

Zondagavond heb ik direct maar eens een mail gemaakt richting Horsimo. Tot en met vandaag is het echter angstvallig stil gebleven. Ben benieuwd of ze alsnog keurig mijn abonnement annuleren, zoals vorig jaar reeds per mail en schriftelijk door mij gevraagd. Ik heb ze in mijn mail een week gegeven om te reageren. Zoniet dan zal ik er eens een briefje aan wagen. Wordt vervolgd.

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:50

Hallo Allemaal,

Het is bekend dat medewerkers van PubliForce zich aanmelden op dit soort forums om tegengas te geven.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:17

laat ze tegengas geven door abo's op te zeggen ;-)

lollypopluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:57

Mijn mama stond vorig jaar in de horsimo :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:58

heel leuk voor jou en je mama!

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:04

Citaat:
*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.

handig om te weten :)

ik wilde dat blad al een tijdje opzeggen, maar stond ook nergens bij waar je dat kon doen..
vind namelijk dat de kwaliteit van het blad achteruit is gegaan vergeleken met 2 jaar terug...
heel vaak van die uitgerekte foto's waardoor verhoudingen enz niet meer kloppen... of hele grote foto's die niet meer op de bladzijde passen en dus maar door het midden van het boekje heengaat.. zijn er meer mensen die dat ook zijn opgevallen??

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 08:22

Mareeq schreef:
Citaat:
*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.

handig om te weten :)

ik wilde dat blad al een tijdje opzeggen, maar stond ook nergens bij waar je dat kon doen..
vind namelijk dat de kwaliteit van het blad achteruit is gegaan vergeleken met 2 jaar terug...
heel vaak van die uitgerekte foto's waardoor verhoudingen enz niet meer kloppen... of hele grote foto's die niet meer op de bladzijde passen en dus maar door het midden van het boekje heengaat.. zijn er meer mensen die dat ook zijn opgevallen??

Dat vind ik helemaal schandalig! Iets waar zeker iets aan gedaan moet worden. Is er al een aanmelding gedaan bij Radar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 08:25

Yep is mij ook opgevallen! Ik zag t gelijk aan t plaatje van de Quarter in t oktober nummer... Zó slecht!!!

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 10:15

skippy1 schreef:
Yep is mij ook opgevallen! Ik zag t gelijk aan t plaatje van de Quarter in t oktober nummer... Zó slecht!!!

idd, echt slecht..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:10

Ik vraag me af of de medewerkers van het bedrijf nou ook beseffen voor warvoor werkgever ze zitten te bellen..

Ik zou persoonlijk niet voor zo'n bedrijf willen werken..

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:30

lollypopluna schreef:
Mijn mama stond vorig jaar in de horsimo :)

Leuk wat voor artikel was dat lollypopluna? Wat vond jij ervan?

Het schijnt dat er nu weer een nieuwe vormgeving is doorgevoerd. Klopt dat?
Deze aankomende maand hebben wij de cover en een coverstory.
Jammer zeg, dat het blad zo slordig met abonnementhouders omgaat, ik heb het zelf overigens nog nooit in handen gehad.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:44

@bedouin, het stukje over jullie vond ik wel leuk aan dit nummer. Van de zomer stond de vakantie waar ik afgelopen jaar geweest was er ook in, dat was ook wel leuk om te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:31

Net een brief naar de bank geschreven...die gaat op de bus om bedrag te laten storneren...
Uiteraard nog altijd geen reactie op mijn 2 mails...

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:37

daffieduck83 schreef:
@bedouin, het stukje over jullie vond ik wel leuk aan dit nummer. Van de zomer stond de vakantie waar ik afgelopen jaar geweest was er ook in, dat was ook wel leuk om te lezen.

Ha Daffieduck83 dank je wel voor je reactie, een zucht van verlichting bij mij dat het stuk er goed uitkwam.

Misschien dat 1 van de briefschrijvers dit topic kan vernoemen in de brief. Wanneer de redactie beseft dat er iets zo massaal heerst onder de lezers zullen ze echt wel actie moeten gaan ondernemen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:22

ik heb het al in een mail gemeld, dat er een topic loopt over de wandaden. maar er wordt gewoon niet regeageerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:28

Ach joh, dat hebben ze echt al lang door...ze hebben dit vast allemaal al lang gezen en volgen t op de voet!

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:56

Vandaag ontving ik de Horsimo van november. Dus inderdaad wordt het blad wat laat verzonden. Overigens nog geen reactie van de kant van Horsimo. Zal a.s. maandag eens in de pen klimmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:57

Wat een prutsers.