Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.

Mareeq schreef:Citaat:*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.
handig om te weten
ik wilde dat blad al een tijdje opzeggen, maar stond ook nergens bij waar je dat kon doen..
vind namelijk dat de kwaliteit van het blad achteruit is gegaan vergeleken met 2 jaar terug...
heel vaak van die uitgerekte foto's waardoor verhoudingen enz niet meer kloppen... of hele grote foto's die niet meer op de bladzijde passen en dus maar door het midden van het boekje heengaat.. zijn er meer mensen die dat ook zijn opgevallen??
lollypopluna schreef:Mijn mama stond vorig jaar in de horsimo
daffieduck83 schreef:@bedouin, het stukje over jullie vond ik wel leuk aan dit nummer. Van de zomer stond de vakantie waar ik afgelopen jaar geweest was er ook in, dat was ook wel leuk om te lezen.