Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patserke schreef:wat een gedoe...
weet iemand nog de advertentie van die mensen die een shetje zochten voor cadeau.. ben wel benieuwd naar die advertentie

ebony2 schreef:Doriet: toen we gingen vragen of die pony van die man was, zei hij: ja die is van mij, maar hou hem maar, wat moet ik ermee
omdat wij geen hengst op stal kunnen houden zeiden we dat we hem niet wilde en hem terug kwamen brengen want het was wel duidelijk dat hij hem zelf niet kwam halen.
pas toen we hem terug brachten kwamen we erachter dat hij met een touw om zijn nek aan een aanhanger vast gebonden moest worden.Toen vertelde hij dat hij de pony gekregen had en dat hij voorlopig zo moest blijven staan en dat hij later wel zou kijken hoe of wat hij ermee ging doen
als we het van te voren hadden geweten hadden we hem niet eens terug gebracht. Daar komt nog bij dat we zo onder de indruk waren van het hele gebeuren, dat we pas weer thuis gingen nadenken dat dit toch echt niet kon
hopelijk snap je het nu weer een beetje
Binckydenice schreef:ebony2 schreef:Doriet: toen we gingen vragen of die pony van die man was, zei hij: ja die is van mij, maar hou hem maar, wat moet ik ermee
omdat wij geen hengst op stal kunnen houden zeiden we dat we hem niet wilde en hem terug kwamen brengen want het was wel duidelijk dat hij hem zelf niet kwam halen.
pas toen we hem terug brachten kwamen we erachter dat hij met een touw om zijn nek aan een aanhanger vast gebonden moest worden.Toen vertelde hij dat hij de pony gekregen had en dat hij voorlopig zo moest blijven staan en dat hij later wel zou kijken hoe of wat hij ermee ging doen
als we het van te voren hadden geweten hadden we hem niet eens terug gebracht. Daar komt nog bij dat we zo onder de indruk waren van het hele gebeuren, dat we pas weer thuis gingen nadenken dat dit toch echt niet kon
hopelijk snap je het nu weer een beetje
Een hengst kan gerust wel wennen aan merrie in zijn buurt hoor, waarom probeer je het niet gewoon een aantal weekjes? Misschien past hij zich wel helemaal aan.....