heb overigens ook nog geen pb terug, volgens mij adverteert ze alleen nog maar op bokt (of zit dr pbbox vol met klachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Goh, Libella, is dat het enige wat je hebt te zeggen?! Alsjeblieft zeg, laat me niet lachen!
Waar blijven de excuses? Het reproduceren van de algemene voorwaarden en andere artikelen is wel heel makkelijk,
als je ze zelf ook zou naleven, of dat in iedergeval proberen, zou dat ook erg netjes zijn
Citaat:18-06-2009
Op 22-05-2009 heb ik bij u een bestelling geplaatst en betaald onder ordernummer 2541 voor €. Op 26-05-2009 is de status voor deze bestelling door u op "in behandeling/betaald" gezet. Daarna heb ik respectievelijk op 28-05-2009 en 02-06-2009 via elektronische mail gevraagd naar de versturing van mijn bestelling. Hierop kreeg ik respons op 02-06-2009 waarin u vermeldde dat u pas eind juli kon leveren. Deze elektronische mail heb ik beantwoord op 02-06-2009 waarbij ik heb gemeldt dat ik de bestelling wens te annuleren. Op deze elektronische mail heb ik respons ontvangen op 04-06-2009 en op 06-06-2009 is de status van de bestelling door u op "geannuleerd" gezet. Op 06-06-2009 en 11-06-2009 heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld teruggestort krijg, tevens is er van mijn kant gepoogd telefonisch contact op te nemen.
Ik voel mij als klant zeer genegeerd en ik wens hierbij om die reden ook direct ingelicht te worden over de reden van het uitblijven van respons en het niet terugstorten van mijn geld. Immers, volgens de wet Koop op Afstand volgens de Kamer van Koophandel geraadpleegd op 18-06-2009, "Merkt u dat u niet op tijd kunt leveren, dan moet u de consument hier zo snel mogelijk van op de hoogte stellen. De consument mag direct van de koop afzien. U moet in dat geval het aankoopbedrag direct terugbetalen.".
Ik wens daarom ook direct mijn geld terug te ontvangen, indien ik op dinsdag 23 juni 2009 geen respons met stevige reden voor uitstel van restitutie van het door mij betaalde bedrag of indien het betaalde bedrag op dinsdag 23 juni nog niet op mijn rekeningnummer (*******) staat, voel ik mij gedwongen om verdere stappen te ondernemen.
Ik hoop u hierbij genoeg geïnformeerd te hebben,
Libella schreef:Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.
Libella schreef:Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.
JoyCiej007 schreef:Libella schreef:Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.
..... en toen was hij er nog steeds niet, dat duurde ook nog min. een week.
Naath86 schreef:Misschien leert ze er eindelijk wat van.
Ben benieuwd of je ze ook dan daadwerkelijk krijgt. Bij mij zei ze toen ook dat ze van het weekend verstuurd werden en twee week later waren ze nog niet verstuurd.. Maar hoop voor jou dat het al iets is verbeterd.