Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:13

nee, kom ook graag weer thuis :+
_O-

heb overigens ook nog geen pb terug, volgens mij adverteert ze alleen nog maar op bokt (of zit dr pbbox vol met klachten :+ ? ) :=

Anoniem

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:21

Ik sta hier helemaal buiten maar heb met verbazing dit topic doorgelezen, wat een rare toestand zeg!
Ik vind eerlijk gezegd dat een van de bokkers een goed punt had door zich af te vragen of het nog wel acceptabel is dat iemand die zulke slechte service geeft (dat lijkt me na zoveel klachten wel duidelijk) op bokt adverteert.
Heeft een van jullie daar al een mod over Gepbt?

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:10

ik niet,bracht overigens wel die woorden naar boven ;)

ik had enigzins wel verwacht dat een mod hier ongetwijfeld wel mee zou lezen

Libella

Berichten: 1368
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:27

Algemene Voorwaarden


Bij bestellingen via http://www.Libella.nl gelden de volgende algemene voorwaarden:

Artikel 1 Toepasselijkheid

1.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Libella.nl en op alle met Libella.nl aangegane overeenkomsten voor zover van deze Algemene Voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

1.2 Indien de Klant verwijst naar zijn of haar voorwaarden, zijn die voorwaarden niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Libella.nl is ingestemd.

1.3 Van het in deze Algemene Voorwaarden bepaalde kan uitsluitend worden afgeweken indien dit uitdrukkelijk schriftelijk is overeengekomen en in welk geval de overige bepalingen van deze Algemene Voorwaarden onverkort van kracht blijven.

1.4 Het accepteren van een aanbieding dan wel het doen van een bestelling houdt in dat de Klant de toepasselijkheid van deze Algemene Voorwaarden aanvaardt.

1.5 Onder Klant wordt verstaan iedere bezoeker van de internetsite dan welke elke natuurlijke persoon of rechtspersoon die met Libella.nl in een contractuele relatie van welke aard dan ook staat of komt te staan.

1.6 Libella.nl behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden van tijd tot tijd te wijzigen of aan te vullen.

1.7 Door het gebruik van de internetsite van Libella.nl en of het plaatsen van een bestelling aanvaardt de Klant deze Algemene Voorwaarden alsmede alle andere rechten en plichten zoals die staan vermeld op de internetsite.

1.8 Libella.nl is bevoegd gebruik te maken van tussenpersonen en andere derden bij de uitvoering van een overeenkomst met de Klant. Deze Algemene Voorwaarden zijn in dat geval eveneens onverkort van toepassing.

Artikel 2 Aanbiedingen en overeenkomsten

2.1 Alle aanbiedingen van Libella.nl zijn vrijblijvend en zolang de voorraad strekt.

2.2 Libella.nl behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.

2.3 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging van een door de Klant verstrekte opdracht per email is verzonden naar het door de Klant opgegeven email-adres. De Klant en Libella.nl komen uitdrukkelijk overeen dat door gebruik te maken van electronische communicatievormen een geldige overeenkomst tot stand komt zodra deze orderbevestiging aan Klant is verzonden. De electronische bestanden van Libella.nl gelden, voor zover de wet dit toelaat, hierbij als een vermoeden van bewijs.

2.4 Informatie, afbeeldingen, mededelingen mondeling, telefonisch of via email verstrekt en opgaven et cetera met betrekking tot alle aanbiedingen en de belangrijkste kenmerken van de produkten worden zo nauwkeurig mogelijk (weer)gegeven of gedaan. Libella.nl garandeert echter niet dat alle aanbiedingen en produkten volledig met de gegeven informatie et cetera in overeenstemming zijn. Afwijkingen kunnen in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en of ontbinding.

Artikel 3 Prijzen en betalingen

3.1 Alle door Libella.nl vermelde prijzen zijn uitgedrukt in Euro, inclusief omzetbelasting en exclusief verzend- en administratiekosten, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.

3.2 De hoogte van de verzend- en administratiekosten staat op de internetsite vermeld, zie http://www.libella.nl/shipping.php. Ten aanzien van bepaalde betaalmethoden gelden nadere voorwaarden ten aanzien van de bezorgmethode en daaraan verbonden kosten. Dit wordt duidelijk aan de Klant gecommuniceerd.

3.3 Speciale aanbiedingen zijn slechts geldig voor de geldigheidsduur zoals vermeld op de internetsite met betrekking tot die speciale aanbieding.

3.4 Libella.nl kan niet aan haar aanbiedingen worden gehouden indien de Klant, naar termijn van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding dan wel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

3.5 Aanbiedingen gelden niet automatisch voor nabestellingen.

3.6 Bij bestellingen via de internetsite kan op de volgende manieren worden betaald:

· betaling vooraf; de Klant maakt het verschuldigde bedrag inclusief verzend- en administratiekosten over op Giro-rekening 2215678 ten name van Libella Ruitersport te Alphen aan den Rijn, onder vermelding van besteldatum en bestelnummer.

· betaling middels iDEAL; Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. U selecteert hier ook meteen uw bank. Na een samenvattend scherm van uw bestelling kunt u de bestelling bevestigen en wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden direct geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Artikel 4 Levering

4.1 Libella.nl heeft niet alle artikelen op voorraad welke staan vermeld op de website. Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd:

· Bij betaling vooraf versturen wij de bestelde artikelen de eerstvolgende werkdag nadat de betaling is ontvangen op onze girorekening, mits de artikelen op voorraad zijn
· Bij uw succesvol afgeronde iDEAL-betaling versturen wij de bestelde artikelen de eerstvolgende werkdag, mits de artikelen op voorraad zijn

De genoemde levertijden zijn indicatief en geldt nimmer als fatale termijn. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft de Klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden, tenzij de overschrijding van de leveringstermijn langer is dan 14 werkdagen. De Klant is in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voor zover dat noodzakelijk is.

4.2 Indien een product dat tijdelijk niet op voorraad is door de Klant wordt besteld, zal worden aangegeven dat dit product tijdelijk niet leverbaar is. Vertragingen zullen aan de Klant per email worden gemeld.

4.3 Levering vindt plaats op het door de Koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven afleveradres.

4.4 Bij leveringen in het buitenland kunnen afwijkende voorwaarden gelden.

Artikel 5 Eigendomsvoorbehoud

5.1 De eigendom van produkten gaat pas over, indien de Klant al hetgeen de Klant op grond van enige overeenkomst aan Libella.nl verschuldigd is, heeft voldaan. Het risico ter zake van de produkten gaat reeds over op het moment dat de produkten op het door de Klant opgegeven afleveradres worden aangeboden. Indien de Klant in gebreke blijft de produkten in ontvangst te nemen, zijn de hieruit voortvloeiende schade en kosten voor zijn of haar rekening. Eventuele retourzendingen aan Libella.nl zijn voor rekening van de Klant en moeten franco en onder schriftelijke opgaaf van redenen geschieden.

Artikel 6 Ruilen en herroepingsrecht

6.1 De Klant is verplicht de produkten bij aflevering nauwkeurig te onderzoeken of de produkten aan de overeenkomst beantwoorden. De Klant dient hierbij rekening te houden met geringe maat- en kleurverschillen van de op de internetsite afgebeelde produkten. Indien de produkten niet aan de overeenkomst beantwoorden, dient u Libella.nl daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.

6.2 Indien is aangetoond dat de produkten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Libella.nl de keuze de desbetreffende produkten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe produkten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

6.3 Indien u een produkt om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het produkt binnen zeven (7) werkdagen na aflevering voldoende gefrankeerd aan Libella.nl te retourneren:

Libella Ruitersport, Chr. Huygensweg 6, 2408 AJ in Alphen aan den Rijn

De 7 werkdagen gaan in vanaf de dag nadat u het product ontvangen heeft. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de produkten niet beschadigd of gebruikt zijn en voorzien van originele labels of prijskaartjes.
De kosten voor het retourzenden zijn voor rekening van de klant. U dient het pakket verzekerd te verzenden naar bovenstaand adres, de kosten hiervoor zijn bij TNT 8,61 tot 10 kg. Indien gewenst mag u ruilen of een verzoek indienen voor restitutie van het aankoopbedrag.

6.4 Indien de Klant gebruik maakt van het recht zoals vermeld in het vorige lid, dan draagt Libella.nl zorg voor de vervanging van een nieuw produkt.

6.5 De kosten voor het terugzenden van de produkten zijn voor rekening van de Klant, dit geldt ook bij het omruilen van artikelen, ook hier komen de verzendkosten voor rekening van de klant. De verzendkosten dienen vooraf te worden overgemaakt op de girorekening van Libella.nl waarna wij na ontvangst het artikel toezenden.


Artikel 7 Garantie en aansprakelijkheid

7.1 Libella.nl geeft 1 jaar fabrieksgarantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.

7.2 Libella.nl is nimmer gehouden tot betaling van enigerlei schadevergoeding aan de Klant of anderen, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld aan de kant van Libella.nl. Libella.nl is nimmer aansprakelijk voor gevolg- of bedrijfsschade, indirecte schade en winst- of omzetderving.

7.3 Indien Libella.nl, om welke reden dan ook, gehouden is enige schade te vergoeden dan zal de schadevergoeding nooit hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking tot het produkt of de dienst waardoor de schade is veroorzaakt.

7.4 Het is mogelijk dat Libella.nl op haar internetsite links opneemt naar andere internetsites die mogelijk interessant of informatief voor de bezoeker kunnen zijn. Dergelijke links zijn louter informatief. Libella.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de internetsite waarnaar wordt verwezen of het gebruik dat ervan kan worden gemaakt.

Artikel 8 Overmacht

8.1 In geval van overmacht is Libella.nl niet gehouden haar verplichtingen jegens de Klant na te komen, respectievelijk wordt de verplichting opgeschort voor de duur van de overmacht.

8.2 Onder overmacht wordt verstaan elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid, waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens de Klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden behoren onder meer stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige van overheidswege te verkrijgen vergunning. Tevens wordt onder overmacht verstaan storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite.

Artikel 9 Intellectueel eigendom

9.1 De Klant erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, afbeeldingen, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de produkten en of met betrekking tot de internetsite berusten bij Libella.nl, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

9.2 Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en of andere (intellectuele eigendoms)rechten, waaronder tevens begrepen al dan niet octrooieerbare technische en of commerciële know how, methoden en concepten.

9.3 Het is de Klant verboden gebruik te maken, daaronder het aanbrengen van wijzigingen begrepen, van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, zoals bijvoorbeeld verveelvoudiging, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Libella.nl, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé gebruik in relatie tot het product zelf.

Artikel 10 Persoonsgegevens

10.1 De gegevens die door de Klant worden verstrekt, worden door Libella.nl vertrouwelijk behandeld en worden gebruikt voor de volgende doeleinden: - het verwerken van de bestelling, de betaling daarvan en de bezorging op het juiste afleveradres - het bevorderen van de gebruikersvriendelijkheid van de site - het kunnen doen van (gepersonaliseerde) aanbiedingen en acties of het verstrekken van voor u relevante informatie of nieuwsbulletins

10.2 Libella.nl neemt daarbij de van toepassing zijnde privacyregel- en wetgeving in acht.

10.3 Libella.nl verstrekt geen klantgegevens aan derden.

Artikel 11 Toepasselijk recht en bevoegde rechter

11.1 Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze Algemene Voorwaarden van toepassing zijn, alsmede op deze Algemene Voorwaarden, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

11.2 De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitdrukkelijk uitgesloten.

11.3 Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.

Artikel 12 Diversen

12.1 Libella.nl is gevestigd te Alphen aan den Rijn.

Kamer van Koophandel nummer: 28111538.

12.2 Gelieve alle correspondentie te zenden aan info@Libella.nl

12.3 Wanneer door Libella.nl gedurende korte of langere tijd al dan niet stilzwijgend afwijkingen van deze Algemene Voorwaarden zijn toegestaan, laat dat onverlet haar recht alsnog directe en strikte naleving van deze Algemene Voorwaarden te eisen. De Klant kan nimmer enig recht doen laten gelden op grond van het feit dat Libella.nl deze Algemene Voorwaarden soepel toepast.

-----------------------------

Verzending Info


Alle genoemde prijzen op http://www.libella.nl zijn inclusief BTW en exclusief verzend- en administratiekosten.

De verzend- en administratiekosten zijn afhankelijk van het gewicht per bestelling voor levering binnen Nederland. Alle bestellingen worden door TNT POST bezorgd.

Verzendkosten binnen Nederland tot 10 kg

Bij bestellingen boven de € 100,00 neemt libella.nl de verzend- en administratiekosten voor haar rekening. Bij een bestelling onder de € 100,00 wordt er € 6,75 in rekening gebracht voor de verzendkosten.

Verzendkosten buitenland tot 10 kg

Bij bestellingen buiten Nederland maar binnen Europa is het verzendtarief € 15,00.

Verzekerde verzending binnen Nederland tot 10 kg

Libella.nl is niet aansprakelijk indien er pakketten zoek of beschadigd raken nadat Libella.nl het pakket ter verzending heeft afgegeven aan het TNT-verzendloket en in het bezit is van een track- en tracenummer.
Libella.nl verzendt alle pakketten via TNT voor het standaardtarief. Het is mogelijk om uw pakket verzekerd te verzenden. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500,00 per zending. Het pakket zal dan verzekerd worden voor de waarde van het aankoopbedrag inclusief verzendkosten.

Tarief € 8,61

Orderbevestiging

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u via uw email een automatische orderbevestiging met alle bestellings- en betaalgegevens. Controleert u deze gegevens goed.

Mocht u geen email ontvangen met de orderbevestiging, neemt u dan contact met ons op.

Track- en Trace

Zodra uw pakket is verzonden krijgt u van Libella.nl een e-mail met hierin een bevestiging van de verzending en een track-en tracenummer zodat u via http://www.tracktrace.nl het pakket kunt traceren.

Contant bij afhalen in Alphen aan den Rijn.

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen. U mag vooraf of met i-DEAL betalen maar ook contant (gepast).

Het afhaaladres is: Chr. Huygensweg 6, 2408 AJ Alphen aan den Rijn (bij de receptie van Easy Unit). Geopend van ma t/m vrij van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.30 uur.

Zodra uw bestelling klaar ligt wordt u hiervan per email op de hoogte gesteld.

Betaling

Betaling via overboeking in Nederland kunnen gedaan worden op de volgende rekening:

Giro rekening 2215678 ten name van Libella Ruitersport te Alphen aan den Rijn.

Betaling via overboeking vanuit het buitenland dienen te geschieden naar de volgende rekening:

Giro rekening 2215678 ten name van Libella Ruitersport te Alphen aan den Rijn.
IBAN: NL93PSTB0002215678
BIC: PSTBNL21

Klantenservice

U kunt Libella Ruitersport op verschillende manieren bereiken:

Via email: info@libella.nl

Telefonisch op werkdagen van 09.00-17.00 uur: +31-647-240-89

Indien u geen gehoor krijgt kunt u een voicemailbericht inspreken met uw naam en telefoonnummer en eventueel ordernummer, dan streven wij ernaar binnen 24 uur contact met u op te nemen per email of telefonisch.

MelanieB

Berichten: 25884
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 00:00

Na dit topic gelezen te hebben zal ik never wat bestellen bij Libella, leuke webshop dus is erg jammer,zal het andere mensen ook afraden. :n


Enne Libella, je zegt het allemaal wel zo mooi, van we bellen je terug enzo... nou geloof er niks van.

JoyCiej007

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 01:54

Goh, Libella, is dat het enige wat je hebt te zeggen?! Alsjeblieft zeg, laat me niet lachen!
Waar blijven de excuses? Het reproduceren van de algemene voorwaarden en andere artikelen is wel heel makkelijk,
als je ze zelf ook zou naleven, of dat in iedergeval proberen, zou dat ook erg netjes zijn :Z

Libella

Berichten: 1368
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:44

JoyCiej007 schreef:
Goh, Libella, is dat het enige wat je hebt te zeggen?! Alsjeblieft zeg, laat me niet lachen!
Waar blijven de excuses? Het reproduceren van de algemene voorwaarden en andere artikelen is wel heel makkelijk,
als je ze zelf ook zou naleven, of dat in iedergeval proberen, zou dat ook erg netjes zijn :Z


Voor alle bokkers die meelezen en zullen denken; "Ach, wat is die arme Joyce toch benadeeld en waarom biedt Libella haar excuses niet aan?"

Die excuses die ze wil hebben waar ze blijkbaar snachts nog van wakker ligt heeft ze allang gekregen! Zie email:

Beste klant,

Hierbij willen wij u graag informeren over de status van uw bestelling van 5/5. Wij vinden het zeer spijtig u te hebben moeten laten wachten op uw artikelen.
Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.

Wij begrijpen het volkomen indien u de bestelling wenst te annuleren. Mocht u de artikelen toch willen ontvangen dan kunnen we een afspraak maken voor het afhalen.

Graag uw reactie en wederom onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Libella Ruitersport


Ze schijnt ook niet op te kunnen houden met het naar beneden halen van mijn bedrijf, zelfs als ik de Algemene Voorwaarden aanpas om de klant beter van dienst te kunnen zijn!

Wat wil je? Je hebt je spullen, je excuses....! De Algemene Voorwaarden zijn verbeterd, en wie ben jij om te suggereren dat ik ze niet wil naleven?

Al enige tijd geleden heb ik hier een stuk geplaatst om een verklaring af te leggen en nee, ik kan er inderdaad niets aan doen als door overmacht een bestelling niet arriveert. Het enige wat ik op dat moment kan doen is de klant excuses maken, vragen of ze hun geld terug willen of dat ze liever willen wachten.

Ik vind dat dit echt de onredelijke kant opgaat en dat bepaalde mensen dingen niet los kunnen laten en volledig willen uitzuigen en uitbuiten over de rug van mijn bedrijf.

Ik wil uiteraard wel uren spenderen om allerlei valse beschuldigen hier te gaan verklaren en uitleggen en mezelf verdedigen maar dan moet ik wel eerlijk bekennen dat er minder tijd vrij is om o.a. leuke aanbiedingen te bedenken, creditfacturen terug te boeken, emails en telefoontjes te beantwoorden en de website mooi en up-to-date te houden.

Als er nog lopende klachten zijn waar ik iets mee kan, wees zo vrij om mij hierover te benaderen want ik ben de laatste die het niet wil oplossen.

En beste mensen, vergeet vooral niet, een verhaal heeft altijd 2 kanten. Waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt. We blijven allemaal mensen en daarom snap ik ook wel dat mensen de fout maken door op dit eenzijdige topic in te gaan en het misschien leuk is om mekaar een beetje op te jutten.

Ik heb helaas geen tijd om alle argumenten stuk voor stuk te gaan toelichten, maar ik heb wel een hele hoop onwaarheden of verdraaiingen in dit topic gelezen helaas. Want, wederom, een verhaal heeft altijd 2 kanten.

Voor de mensen die in deze negativiteit willen blijven hangen, iedereen is vrij om te bestellen waar hij of zij wil. Als Libella daadwerkelijk zo'm wan bedrijf is hadden wij logischerwijs niet meer bestaan. Wij draaien gewoon door op de tevreden klanten die wij al hadden en ons klantenbestand blijft ook groeien *D. Bij deze dan ook de hartelijke dank aan onze trouwe en nieuwe klanten die weten wat ze aan Libella Ruitersport hebben.

Met vriendelijke groet,

Libella Ruitersport

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:51

Leuk streven, ik kan ook wel streven naar iets waar ik me niet aan hou.

Denk er wel aan dat ook jij je aan de wet moet houden. In mijn geval kon jij niet leveren en dan geldt dit:

Citaat:
18-06-2009

Op 22-05-2009 heb ik bij u een bestelling geplaatst en betaald onder ordernummer 2541 voor €. Op 26-05-2009 is de status voor deze bestelling door u op "in behandeling/betaald" gezet. Daarna heb ik respectievelijk op 28-05-2009 en 02-06-2009 via elektronische mail gevraagd naar de versturing van mijn bestelling. Hierop kreeg ik respons op 02-06-2009 waarin u vermeldde dat u pas eind juli kon leveren. Deze elektronische mail heb ik beantwoord op 02-06-2009 waarbij ik heb gemeldt dat ik de bestelling wens te annuleren. Op deze elektronische mail heb ik respons ontvangen op 04-06-2009 en op 06-06-2009 is de status van de bestelling door u op "geannuleerd" gezet. Op 06-06-2009 en 11-06-2009 heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld teruggestort krijg, tevens is er van mijn kant gepoogd telefonisch contact op te nemen.

Ik voel mij als klant zeer genegeerd en ik wens hierbij om die reden ook direct ingelicht te worden over de reden van het uitblijven van respons en het niet terugstorten van mijn geld. Immers, volgens de wet Koop op Afstand volgens de Kamer van Koophandel geraadpleegd op 18-06-2009, "Merkt u dat u niet op tijd kunt leveren, dan moet u de consument hier zo snel mogelijk van op de hoogte stellen. De consument mag direct van de koop afzien. U moet in dat geval het aankoopbedrag direct terugbetalen.".

Ik wens daarom ook direct mijn geld terug te ontvangen, indien ik op dinsdag 23 juni 2009 geen respons met stevige reden voor uitstel van restitutie van het door mij betaalde bedrag of indien het betaalde bedrag op dinsdag 23 juni nog niet op mijn rekeningnummer (*******) staat, voel ik mij gedwongen om verdere stappen te ondernemen.

Ik hoop u hierbij genoeg geïnformeerd te hebben,


Ik kreeg het geld terug op de dag dat ik tijd had om aangifte te doen. :=

Ik heb echter nooit ANTWOORD gehad, ik wil weten waarom jullie zo beroerd te bereiken zijn en waarom ik gewoon compleet genegeerd ben? Ik heb moeten dreigen met juridische stappen voordat ik m'n geld terug kreeg. :roll:

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:21

Libella schreef:
Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.

en deze "smoes" is niet 1 x gebeurd,maar wel 30 x gebeurd als ik de andere klanten ook moet geloven..
het is altijd de schuld van iemand anders of wat dan ook

waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat het gaat om laksheid of andere zaken?


als het aan de klant ligt he, die klant die negatief praat (zoals jij beweert)
waarom zijn het er dan zoveel :?

en idd, waar blijven de excuses, uiteindelijk krijgen boze klanten hun geld of product
maar zonder een onvertogen woord
netjes als bedrijf? :n
nee, ronduit schofterig eerder............

als het niet gaat om een bedrijf goed te runnen en klanten tevreden te houden....stop er dan mee

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:07

mevrouw libella je kan nu wel alles goed gaan praten in dit topic maar dat heeft geen zin andere de schuld geven terwijl de schuld bij je eigen bedrijf ligt.
Bellen of melden dat iets niet past ja dan moet het bedrijf wel bereikbaar zijn en zich aan de afspraken houden.

JoyCiej007

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 00:23

Libella; vertel je er ook even bij dat ik die zogenaamde 'excuus-email' bijna 2 maand later heb ontvangen, dat ik zélf achter het menschort aan bleef bellen waar het toch bleef, en dat ik toen pas hoorde dat er wat mis was gegaan met de leverancier?!

Dat heb je me niet zelf gemeld, dat kwam omdat ik overal achteraan zat te bellen!

Prima dat je jezelf verdedigd en prima dat je hier nog eens probeert klanten over de streep te krijgen, maar iedereen en alles krijgt de schuld behalve jij.

Verder ga je alleen in op de feiten waarop je wíl ingaan, je verklaart bijvoorbeeld niet waarom je belooft dan en dan terug te bellen en dat niet doet, dan dan en dan het pakketje écht binnen zal zijn en het is er niet, en dat je als klant niet eens wordt gebeld.

Nee sorry, je kan dit zien als zwartmakerij van de eerste klas, misschien is het dat ook wel, maar dat heb je over jezelf afgeroepen, wíe zit er hier uiteindelijk fout dan?

JoyCiej007

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 00:25

Libella schreef:
Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.


..... en toen was hij er nog steeds niet, dat duurde ook nog min. een week.

Naath86
Berichten: 3886
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 10:22

JoyCiej007 schreef:
Libella schreef:
Helaas is het pakket van onze leverancier verkeerd geadresseerd en retour gegaan naar Duitsland. Het pakket is inmiddels terecht en hopen wij donderdag of vrijdag te ontvangen zodat dan ook uw zending opgehaald kan worden.


..... en toen was hij er nog steeds niet, dat duurde ook nog min. een week.


Dit is bij mij ook gezegd hoor en heeft nog twee week geduurd voordat ik het ontvangen had. Ik snap best dat er eens wat mis kan gaan met een leverancier, maar er blijkt nu wel dat dit een soort van standaard is dat dit gebeurd bij de klant. Ook vind ik het dan ook slecht dat er idd niet aan de klant wordt gemeld dat er een fout met de leverancier is. Pas na vele mailtjes waar mijn spullen bleven, kreeg ik een keer ditzelfde excuus in een mailtje terug. Waarom kan het gewoon niet direct aan de klant gemeld worden?? Dat is zo veel duidelijker en geeft ook net wat meer vertrouwen in het bedrijf, als je duidelijk op de hoogte wordt gesteld van eventuele vertragingen e.d.

Somebitch

Berichten: 17651
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:30

Hmm nu ik dit hier allemaal lees zal ik ook nooit wat bestellen bij Libella..

00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:54

nou ik ben ook wel genezen!

BleikjA

Berichten: 1380
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Drunen

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:30

Ik heb vorige week wat besteld bij Libella. Vond het heel fijn dat ze ook mailen dat ze het geld binnen hebben gekregen. Ook stond er netjes bij dat je voor de levertijden contact op kan nemen met hun.
Ik heb een beetje haast bij mijn bestelling dus heb vandaag maar gemailt om te vragen naar de levertijden. Ben nu wel benieuwd, na dit topic door te hebben gelezen, wanneer en of ik reactie krijg.

Naath86
Berichten: 3886
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:33

Ow jee BleikjA.. Ik hoop voor je dat jij dan wel direct bericht terug krijgt! Want bij geen van ons allen, werd er nou echt snel gereageerd.

Iriscope

Berichten: 8640
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:37

En toch blijf ik erbij dat ik alleen maar goede ervaring heb. Heb zelf nog getwijfeld of ik een deken die ik had gekocht wel goed had besteld. Was bang dat het de verkeerde maat was. Uiteindelijk nog achteraan gemaild, kon allemaal nog veranderd worden enz.
Nog geen enkele slechte ervaring hier, alleen maar leuke, goedkope spulletjes en aanbiedingen.

JorisDy

Berichten: 8420
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 15:40

Ik heb geen exuse brief/mailtje gehad. Ik heb meerdere malen gebeld, ingesproken en alles. Nooit teruggebeld , nooit opgenomen. Nee Libella, wat jij hier nu verteld klopt niet. Jou bedrijf is alles behalve klantvriendelijk.

BleikjA

Berichten: 1380
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Drunen

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:02

Ik heb net een mailtje terug gehad, en mijn spulletjes komen donderdag binnen :)
Dus ze hebben bij mij wel netjes optijd terug gemailt.

Naath86
Berichten: 3886
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:03

Misschien leert ze er eindelijk wat van. ;)

Ben benieuwd of je ze ook dan daadwerkelijk krijgt. Bij mij zei ze toen ook dat ze van het weekend verstuurd werden en twee week later waren ze nog niet verstuurd.. Maar hoop voor jou dat het al iets is verbeterd.

BleikjA

Berichten: 1380
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Drunen

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:13

Ik zal het wel laten weten als ik mn spullen binnen heb. We zullen zien!

JoyCiej007

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:52

Naath86 schreef:
Misschien leert ze er eindelijk wat van. ;)

Ben benieuwd of je ze ook dan daadwerkelijk krijgt. Bij mij zei ze toen ook dat ze van het weekend verstuurd werden en twee week later waren ze nog niet verstuurd.. Maar hoop voor jou dat het al iets is verbeterd.


........

En dat was bij mij dus ook het geval.
Daarom was ik ook zo verbaasd, omdat ik altijd alleen maar goede ervaringen met Libella heb gehad en anderen ook altijd positief waren...

Bleikja; succes, ik had een 3 weken en dacht dat dat genoeg was, bleek helaas wel heel erg lang te gaan duren, dus als je haast hebt, wens ik je veel succes ;) toezeggingen dat het dan en dan binnen zal komen/verzonden zal worden e.d. zal ik voorlopig als ik jou was maar even met een korreltje zout nemen.

Leo

Berichten: 50936
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:03

Moderatoropmerking:
Na overleg binnen het moderatorteam hebben we besloten om dit topic te sluiten. Ervaringen vanuit de eerste hand zijn toegestaan, en daarom heeft dit topic een ruime periode gelopen. Ook heeft Libella zelf haar verhaal kunnen doen binnen het topic.
Op dit moment echter draait het topic voornamelijk rondom persoonlijke transacties die nog opgelost moeten worden. Wij zijn van mening dat het oplossen van deze problemen met de webshop zelf moeten worden opgelost, en niet via Bokt. We willen beide partijen daarom vragen om gezamelijk buiten Bokt om tot een oplossing te komen.

Als er problemen zijn met een transactie die via Bokt is gegaan, of via een advertentie op Bokt, dan kan er contact worden opgenomen met de moderators van EA.
Laatst bijgewerkt door Leo op 02-08-09 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zin toegevoegd.