24 mei amateurkeuring bunschoten(arabier)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 00:25

Ja het is even aankijken maar ik denk niet dat het haalbaar is. morgen moet er eerst gekeken worden hoe het op te lossen. Misschien is het makkelijk te verhelpen maar ik denk het niet.

Groetjes Judith

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:26

MissSol schreef:
PS. Zal dit keer me dekje nie vergeten!!!

Deze keer heb ik geen gewoon wit dekje mee, maar een met Naz zijn naam er op dus als je hem vergeet heet Soleda ineens Naziri. Word een beetje verwarrend!

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:28

Perlamon schreef:
Jammer dat er maar 2 deelnemers zijn in de L2. Er zijn veel meer mensen die in deze rubriek start, wat meestal een gezellig groepje onder elkaar is. Maja, we zullen het er maar mee moeten doen. Weet iemand toevallig of er nog een rijrubriek is????.)

Vorig jaar zijn er heel veel mensen van de L2 over gegaan naar de M. Op zich wel grappig, we zaten samen in de B, toen bijna tegelijk naar de L2, door naar de L2 en nu weer met zijn allen in de M. Zo blijven we elkaar wel tegen komen.

Volgens mij is er geen rijrubriek!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:06

Citaat:
MissSol schreef:
PS. Zal dit keer me dekje nie vergeten!!!

Deze keer heb ik geen gewoon wit dekje mee, maar een met Naz zijn naam er op dus als je hem vergeet heet Soleda ineens Naziri. Word een beetje verwarrend!

Hahaha beetje wel he! Dit keer mag sol samen met sowhat in de trailer en als het goed is heeft chantal ook haar spullen mee, dus als ik wat vergeet...hahaha

Perlamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:13

Vanwege een zware koliekoperatie en een kwakkeljaar vol met blessures, heb ik vorig jaar maar 1 x gestart, op de NK in Bunschoten. Ik hoop dat ik snel mn laatste puntjes bij elkaar heb, zodat ik ook overkan naar de M. Maar, dan moet hij wel lekkerder lopen dan op dit moment ......Drama op dit moment, maar ach, al die lekkere meiden om hem heen, die gedekt moeten worden leidt hem wel flink af. Lovers Maar geduldig wachten tot de dames drachtig zijn dus. Haha!

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:25

Nou wij komen ook:) we hebben alles geregeld wordt wel heel vroeg opstaan 5 uur in de ochtend .. Dat zijn geen christelijke tijden.
Ik kom dus met wallen onder me ogen aan en hoop dat ik nog op me paard kom gniffel.

Tot donderdag

Groetjes Judith

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:24

Vanavond nog even goed oefenen. Ik heb morgen middag lekker vrij genomen. Naz ziet er uit als een schillenpaard. Hij is zwart groen gevlekt, heeft een kuif achter zijn oren en de vetlokken van onze friese overbuurman zijn niets bij die van hem.

Morgen lekker een middagje knippen, scheren en boenen en dan kan ik donderdag weer met een schoon en net paard voor de dag komen.

Ik hoef donderdag pas om 14.00 uur te starten maar ik probeer er al op tijd te zijn zodat ik ook nog wat mensen kan meeten.

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:57

Morgen is het gelukkig niet zo koud als vorige keer bij de Kossack. Het zonnetje doet aardig zijn best. Dat moet wel een lekker paarden dagje worden!

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:58

oke dat wordt bokmeeting!!!!
oke hoe en wat??????
even tussen de wedstrijden door. Ik moet in de B starten en daarna Al sowhat eenmaal weer op de trailer staat dan kunnen we wel meeten!!! dorinda hoeft toch pas aan het einde van de dag te rijden en ook nog even de hengsten show kijken.

maar goed iemand een iedee van afspreken??

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 10:11

Veel succes allemaal vandaag bij de kossack

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:54

haha ben al terug, de rest nog niet denk ik. ik heb lars ontmoet en Missoll
Was gezellig veel uitvallers.
Een lange reis die ik eerlijk gezegt niet nog een keer zo snel zal doen, te ver.
Na een tijdje wordt die toch onrustig in de trailer.
Maar onze eerste buitenwedstrijd zit erop en ik was tevreden over ze gedrag in het algemeen. We hadden geen winst maar daar had ik nu ook niet op gerekend.

Het was leuk om de gezichten bij iedereen te zien.

Ga even terug naar stal.

Groetjes Judith

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:58

ja het was heel gezellig alleen was iedereen ineens weg en ik deed er vandaag niet eens een uur over om in te laden maar 5 minuten nog niet eens. Maar goed jammer dat je gediskwalificeerd was met je tweede proef! Ik was gedeelde 3de met mn eerste proef ik trots!!! eertse wedstrijd wel jammer 2 keer net geen winstepunt maar goed daar gaan we aan werken Haha! Haha! Haha! Haha!

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 10:28

yep en dan volgende keer heb je zeker winst. Ja het was wel erg rot dat ik eruit moest maar ja. ook dat moet je een keer overkomen zijn. Vond ze wel erg streng want normaal als je een keer fout rijd krijg je twee strafpunten ik kreeg het dubbele.

Tot in Bunschoten.

Groetjes Judith

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:52

Ik snap er nog steeds geen ene donder van....van die hele wedstrijd niet.... Ik kreeg te horen dat ik te progressief reed, dat ik al op M niveau reed en dat dat dus niet mag. Het kan aan mij liggen, maar de L2 is een voorbereiding van de M1? Dus mij lijkt het alleen maar goed als je al op een niveau hoger rijdt dan dat je start. Maar goed, dat vond de eerste jury dus niet, en strafte me met 150 pnt, terwijl iedereen om me heen zag hoe super die liep.... Zijn er mensen bij jullie die dit ook mee hebben gemaakt???

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:54

progreffief is toch een overgang door de stap heen of heb ik het nu verkeerd??? Maar goed vondt ze ook erg streng, had wel iets minder gemogen.

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 09:32

Progresief is juist niet door de stap heen. Ik hield direct halt, netjes vierkant en vanuit de draf. Ook de nageeflijkheid was niet goed Ach gut . Hij liep teveel gedragen en teveel opgericht. Ik moest hem meer voorwaarts neerwaarts rijden. Verder had hij een goed ruggebruik en goed achterbeengebruik..... Dus waar klagen we dan over????? Ik snap het niet meer hoor Verward

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:02

Meneer Beets jureerde erg streng. Ik was in zijn proef eerste in de M1 met 153 punten (geen winst dus) Die proef ging zo verschikkelijk netjes. Zo netjes heb ik voor mijn gevoel niet eerder gereden. Ook van mensen langs de lijn kreeg ik verschikkelijk goed commentaar. (Op mijn protocol daar in tegen stond bijna niets, dus weet je ook niet wat je fout doet)

Het vreemde is dat de tweede proef ontzettend slecht ging. Naziri vond de balen mot in de baan maar niets. Wilde er niet normaal langs ging met zijn hoofd lopen schudden en kwam tegen de teugel in. Had ik ook 153 punten. Voor mijn gevoel had de eerste proef zeker winst mogen zijn en de tweede had ik die 153 juist echt niet verdiend.

Maar goed het blijft een jurysport. Volgende keer beter.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:04

Tja ik ken het strenge wel hoor, in de M2 zijn ze ook erg streng, daar kijken ze wel of je al Z klaar bent! Dus vind het ook erg raar dat ze dat in l2 niet doen, tis afentoe maar vreemd hoor Frusty
Ik was wel weer heel blij, 2 puntjes bij mekaar gereden, nog ff en we kunnen weer een klasse verder

gr. dorinda

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:04

ja het was weer erg gezellig he op de kossackstud, heb ook lekker gereden, 2 x 1e prijs met winstpunten!!! (in de L1) nu over naar de L 2 lijkt me leuk, krijgen we weer wat meer starts. mevrouw modderman als jury vond ik eigenlijk ook wel erg leuk, jullie ook???

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:08

haha, ja ik moest ook wel ff kijken en dat hadden de meeste geloof, maar 'onze' toto is ook overal in thuis he! Hihi jammer dat ze ons niet jureerden, maar was evengoed wel blij met me puntje:D