Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luxorvalkje

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:23

Mij maakt het helemaal niks uit.
Zolang er maar geen mega-mest-walm om me heen hangt.
Van een beetje zweet (ook van een paard) gaat een mens niet dood.

Nee ik ga gewoon in mijn rijbroek, hoge sokken en trui de supermarkt in.

(Kijk kleren kopen is een ander verhaal)

Warboel
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:38

Hihi ik rij altijd in spijkerbroek.
Dus soms als ik de supermarkt inga en ik ruik bijvoorbeeld naar paard, zie je al die mensen kijken van "waar komt dat nou weer vandaan" :=

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:42

ga wel is met mijn kleren na het centrum .
dan kijken ze me aan , af getrapte kswiss schoenen er onder geruitte broek ,
achja wat boeit me dat :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:45

Skate schoenen met een rijbroek :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:47

Nou ik was vandaag eens met rijkleding aan naar postkantoor (wat in supermarkt zit) geweest.
vond ik hele prestatie van mezelf. In m'n bruine geruite rijbroek met bruine sokken over met zwarte enkel gympjes zag er niet uit :p
Kwam ik ook nog 2 bekende tegen..

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:47

het maakt mij echt niets uit. ik ga rustig boodschappen doen met rijbroek nog aan. (hebben we net nog gedaan). Ook ga ik wel naar de stad (even). laat de mensen maar kijken hoor, ik word er niet anders van. van de week moest ik naar de tandarts. ik kwam net van stal en ben zo naar de tandarts gegaan met de modder nog onder mijn schoenen (was tie niet zo blij mee :o ) en nadat hij klaar was, ben ik weer terug gegaan naar stal. Ik had geen zin om mij om te kleden voor het bezoekje aan de tandarts. Ik ga niet op visite in mijn rijkleding. dan kleed ik mij wel even om hoor. laatst ouderavond op school, kon het net redden na mijn paardrijles. dus maar even in mijn rijkleding naar school.

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:01

Ik schaam me niet alleen als ik me school in moet
ik ken daar zoveel mensen en je weet hoe mensen kunne doen maar een boodschapje ofzo maakt niet uit 't is toch best sexy zo'n strakke broek toch? O:) ahha :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 00:27

hihi ik schaam me totaal niet !!,,, ik trek altijd alles wat match aan, ik heb verschillende bruine,blauwe, en grijze rijbroeken en sokken in alle kleuren van de regenboog en dan doe ik gewoon een broek aan en sokken en shirtje wat in de zelfde kleur is, en jongen tegen komen vind ik ook niet erg, krijg altijd alleen opmerkingen dat het juist sexy is zo'n strakke broek, en als je langs sommige jongens loopt voel je gewoon die ogen in je rug(of betergezegtopjekont)branden, maar mensen...daar is toch niets mis mee :D

kiwiski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 09:32

nee, tuurlijk niet :)
ik ga gewoon de supermarkt in met mijn paardrijkleren,
hahah wij mogen er niet meer in met paardrijlaarzen xD

groetjes !

cementy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:29

wonderworst_ schreef:
hihi ik schaam me totaal niet !!,,, ik trek altijd alles wat match aan, ik heb verschillende bruine,blauwe, en grijze rijbroeken en sokken in alle kleuren van de regenboog en dan doe ik gewoon een broek aan en sokken en shirtje wat in de zelfde kleur is, en jongen tegen komen vind ik ook niet erg, krijg altijd alleen opmerkingen dat het juist sexy is zo'n strakke broek, en als je langs sommige jongens loopt voel je gewoon die ogen in je rug(of betergezegtopjekont)branden, maar mensen...daar is toch niets mis mee :D

Inderdaad, ik als man vindt het totaal niet erg om ergens een vrouw in rijkleding tegen te komen.
Ha,ha,ha. :D :D :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:33

Maakt mij echt totaal niets uit hoe ik er bij loop qua mening van anderen. Dus ja, ik loop ook heel erg vaak in mijn rijkleding in de winkel rond enz. Mijn zus voelt zich wel ongemakkelijk als ik naast haar loop in rijkleding, maar die moet zich niet aanstellen ;)

cementy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:58

Zie toch liever een vrouw in rijkleding dan in een voetbaltenue (gruwel) of een tuinbroek.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:47

k vindt het heerlijk om in me rijkleren rond te lopen loop er het liefst de hele dag in. en ik schaam me er ook echt niet voor er zijn toch ook genoeg mensen die in voetbal broekjes rondlopen?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:50

Boeiend......... als ik rijkleding aan heb en ik moet iets dringends doen, mensen nemen me maar zoals ik ben, toch :?

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:24

Nee ;)
Ik ga er zelfs mee naar de winkel :Y)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:03

haha ja ik ga echt het liefst mijn hele leven door in paardrijkleren,, hoewel ik mijn eigen kleren natuurlijk ook leuk zijn, maar ik heb er echt geen moeite mee om naar het winkelcentrum te gaan met paardrijkleren aan .. alleen als ik vanaf de paarden kom en moet echt in de stád zijn dan doe ik wel me gewone kleertjes aan :P

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:33

Ag ik fiets altijd door de winkelstraat (korste weg) en dan zie ik ook wel eens mensen kijken.. nouja laat maar kijken dan.

Schaam me niet voor mijn hobby

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 15:40

Ik ben net nog in m'n paardrijkleding bij de supermarkt geweest. Maar als ik dan in de rij sta om te betalen voel ik me toch wat ongemakkelijk omdat ik denk dat mensen mij vinden stinken.
Maar ik blijf het wel gewoon doen hoor.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:43

Ik banjer overal lekker doorheen met mijn rijkleding!! ach tegenwoordig is het mode om je broek in je laarzen te stoppen bij "gewone" kleding. Dusja eigenlijk doen wij toch een beetje mee met die mode als we kniesokken of rijlaarzen over een rijbroek aan hebben.... :P

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:00

Ik eigenlijk nooit, Als ik mijn rijbroek en laarzen aan heb dan ga ik meestal ff langs de supermarkt ofzo.
Maar dat is wel daarvoor dus dan "Stink" ik nog niet. :)

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:35

't maakt me echt helemaal niks uit :P

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:36

Totaal niet, even vanaf de paarden wat brood kopen in de supermarkt met wat beleg
ik neem nooit wat mee vergeet ik altijd, na een tijdje gaat het toch wel rammelen hoor.
en dan koop ik toch liever even snel voor bij de paarden een broodje dan wachten tot ik
in me normale kleding ben, dat wel een paar uur nog kan duren.

Liesje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:04

Ik schaamde me wel altijd als ik in mijn rijkleding rondliep. Had altijd het gevoel dat iedereen zat te kijken... en dan die geur die achter je aan blijft hangen.. }:0

Dimra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:07

haay bokkers,

ik schaam me totaal niet met paardrijdkleding. ga er gerust mee naa de supermarkt enz. zit op de paardenhouderij in Enschede en loop dus heel vaak in paardrijdkleding! voor mij geen probleem!

Liefs

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:19

Nee, ik bedoel ik loop erin rond & ik vind het lekker zitten.
Maakt mij echt niet uit wat anderen ervan vinden.