tita schreef:Citaat:Je bent van 1976, het lijkt me sterk dat je op je 13e al een baan in de paarden had of in de handel zat...
lezen is niet je sterkste punt ik zit helemaal niet in de handel sterker nog zou niet eens willen ik rij vanaf mijn 10e dus iid 22 jaar heb al jaren eigen paard en genoeg gekeken en gezien.
Neem me niet kwalijk hoor maar dit zeg je zelf:
tita schreef:En ik ben ook niet van gisteren en zit ook al langer dan 20 jaar in de paarden dus ik weet ook wel dat een foto niet alles zegt.
Als je als meisje van 10 jaar wekelijks een lesje op een pony hebt dan kan je toch bepaald niet zeggen dat je in de paarden zit.

Je rijdt 22 jaar, maar dat is heel wat anders dan 'in de paarden zitten'.
tita schreef:Ik weet nog dat een kennis van Flaxmann arabians een schitterende pony kocht voor 6000 gulden zoiets is nu ondenkbaar een top-pony kopen voor 2700 euro de paardenprijzen zijn vele malen meer gestegen dan de inflatie.
Dat komt enkel door de invoeren van de euro maar dat is mijn mening en gevoel.
Dat geldt niet alleen voor paarden, maar eigenlijk voor alles
lezen is niet je sterkste punt ik zit helemaal niet in de handel sterker nog zou niet eens willen ik rij vanaf mijn 10e dus iid 22 jaar heb al jaren eigen paard en genoeg gekeken en gezien.