Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lott schreef:ik geef jou als tip lekker recreatief door te gaan
sorry maar wees eens reeël. een tinker is niet om dressuur mee te rijden
he zijn hele lieve en leuke paarden hoor
Shauni schreef:_Lott schreef:ik geef jou als tip lekker recreatief door te gaan
HAHAHAHAHAHA zie de tinker van mij zus, Sorry maar je moet toch echt met wat anders komen
Shauni schreef:_Lott schreef:ik geef jou als tip lekker recreatief door te gaan
HAHAHAHAHAHA zie de tinker van mij zus, Sorry maar je moet toch echt met wat anders komen
Ikima schreef:Het is zeker knap wat er in het filmpje gebeurt, zonder bit en zadel, maar toch geeft het een rommelig beeld. Paarden kunnen beslist zonder bit gereden worden, daar ben ik ook echt niet op tegen, maar voor een mooi en contant beeld heb je toch meer aanleuning nodig en daar is een bit bij nodig.
Puppetje schreef:om nu zo even een hoofdstel aan te schaffen vind ik wat zonde.
Ikima schreef:Daan_Ordeal, ik constateer dat uit de beelden die ik zie met bitloze paarden en heb er meerderen bekeken. Misschien tref ik het net dat ik de verkeerde gezien heb maar de eerste met een constant beeld moet ik nog tegenkomen, ik ben dus druk aan het zoeken om te zien of ik ongelijk heb.
Ikima schreef:Daan_Ordeal, ik constateer dat uit de beelden die ik zie met bitloze paarden en heb er meerderen bekeken. Misschien tref ik het net dat ik de verkeerde gezien heb maar de eerste met een constant beeld moet ik nog tegenkomen, ik ben dus druk aan het zoeken om te zien of ik ongelijk heb.
Daan_Ordeal schreef:Ikima schreef:Daan_Ordeal, ik constateer dat uit de beelden die ik zie met bitloze paarden en heb er meerderen bekeken. Misschien tref ik het net dat ik de verkeerde gezien heb maar de eerste met een constant beeld moet ik nog tegenkomen, ik ben dus druk aan het zoeken om te zien of ik ongelijk heb.
Kijk dan even in mijn profiel
http://www.bitloospaardrijden.info/fotopagina.htm
Daan_Ordeal schreef:Ikima schreef:Daan_Ordeal, ik constateer dat uit de beelden die ik zie met bitloze paarden en heb er meerderen bekeken. Misschien tref ik het net dat ik de verkeerde gezien heb maar de eerste met een constant beeld moet ik nog tegenkomen, ik ben dus druk aan het zoeken om te zien of ik ongelijk heb.