Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
die we ooit eens gekocht hebben met de hoop), en op de rest kan ik zo even niet opkomen 
dus mijn dekjes en bandages, beenbeschermers zijn wel ongeveer op elkaar afgestemd, maar dan wel sober (geen felroos en geel enzo :p)

)

:
)
patjelisa schreef:Ik heb echt te veel om op te noemen dus spaar jullie en doe het niet![]()
In mijn profiel staat wel één foto van een half jaar geleden dus er zijn al weer nieuwe bij![]()
![]()
![]()
Ik heb thuis de setjeskamer![]()
![]()

Neonnn schreef:patjelisa schreef:Ik heb echt te veel om op te noemen dus spaar jullie en doe het niet![]()
In mijn profiel staat wel één foto van een half jaar geleden dus er zijn al weer nieuwe bij![]()
![]()
![]()
Ik heb thuis de setjeskamer![]()
![]()
Ik telde 63 dekjes.![]()
En dat op alleen de eerste foto, ik weet niet of de dekjes op de andere foto's dezelfde zijn?
Dan heb ik ook dat gezeur niet
Ach, ik snap het ook wel, maar dit is nou eenmaal mijn hobby.. Mijn moeder heeft van een schrijver rond de 180 boeken, en mijn vader en vriend hebben een trekker en ijzer verslaving, en daar hoor je mij ook niet over