Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KiWiKo schreef:jij denkt toch niet dat ik dekens en ijzers op en aan ga doen als dat niet nodig was............. wat denk je dat dit scheelt in euries op jaarbasis![]()
:D. Stang en trens erin, niet 1, neeeej 2 bitten tegelijk, de duurste offcourse
.
En de deken is natuurlijk het statussymbool voor mijn paard, niet omdat ik na het rijden geen zwetende teddyknuffel op stal wil hebben. En ja, je leest het goed OP STAL, maar wel alleen 's nachts
Hmmmmm.....o ja.....het bit heb ik in omdat het mooi glimt en dat Scapa dekje omdat hij zo duur was want mooi is hij niet en goed zweet opnemen en gauw droog zijn is er ook niet bij
De frontriem met glimmende steentjes om anderen te kunnen verblinden en het speciale aangemeten dressuurzadel is om mee te patsen 
. Tel uit de vooruitgang, die vilten dekjes van vroeger hadden niet eens een merk
. Daarom zin vlas en mot zo populair, zitten in zakken met -jawel- een merk, dat heb je met stro en hooi niet
. Cynthiaaapje schreef:Lovely wij NH-ers (en NH minded) temmen niet wij werken samen.
Cynthiaaapje schreef:Lovely wij NH-ers (en NH minded) temmen niet wij werken samen.
suleilitha schreef:...............en dat is dus weer Bokt.
de mening hoe fout dan ook kan je ook van leren........... de mening hoe confronterend dan ook kan je ook van leren, de mening hoe rechtvaadig dan ook kan je ook van leren.........
K ben het er volledig mee eens! LoveLita schreef:suleilitha schreef:...............en dat is dus weer Bokt.
een post van heel wat pagina's terug
Zo gaat het nu eenmaal op bokt en wanneer je je hier niet fijn bij voelt
moet je je dan dus ook niets van dat soort dingen aantrekken, maarja dat
is mijn mening.
vind je stuk ook erg mooi. allemaal erg goed omschreven.
Ben het er alleen niet altijd helemaal mee eens. Weet zeker dat bijna
alle paarden krijgen wat hun hartje begeert! Hier kun je eeuwige discussie's over
aangaan, maar dan houdt het nóóit op omdat iedereen hier een andere
mening over heeft.
Jaimyliefje schreef:Het fijnst vind ik het, om een eigen weg tussen het hele gebeuren te zoeken. Wat dacht je van een stal met uitloop, die ook dicht kan. Wat dacht je van wél een deken, maar geen ijzers als dat niet persé nodig is. Wat dacht je van geen bit, maar wel een boomzadel?
Dat is hoe ik het het liefst zou zien, jij lekker traditional, en de natural lekker natural.
Iedereen zo zijn ding, toch?