Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Sjuimpje bent welkom hoor.... Maar moet je net het "geluk" hebben, dat ie dan geen zin heeft om te werken! En ach ja wat maakt mij het ook uit dat ik en anderen als niet wetende wat we doen uitgemaakt worden... we weten wie t zeggen...
Sjuimpje schreef:Pff,
ik ga me niet meer vermoeien,
het is te gek voor woorden dat ik voor een Anky wannabee wordt uitgemaakt als ik zeg dat Tinkers geen aanleg en mogelijkheden hebben voor de sport.
Er wordt gelijk verondersteld dat we Tinkers minderwaardig zouden vinden,
heb je mij nergens horen zeggen hoor![]()
Wat betreft dat steigeren, ik zou dat wel eens willen zien met eigen ogen...
Ik wordt wel vaker bij probleem paarden geroepen welke zouden staken, bokken of steigeren. Eenmaal ter plekke blijken ze een beetje van het ene voorbeen op het andere te huppelen.
Sjuimpje schreef:Het verschil is,
ik spreek uit ervaring!
Wij hebben al 10 jaar Friezen en ik heb voor andere mensen regelmatig verschillende koudbloeden gereden.
Dus ik weet wat de capaciteiten zijn. Jij neemt continue aan dat ik niet weet waar ik over praat.
Verder heb ik nooit gezegd dat jullie paarden minder zijn als de mijne, ik ben wel van mening dat een gemiddelde Tinker niet kan tippen, wat betreft dressuur of springen, aan een gemiddelde KWPNer.
Er is trouwens wel een verschil tussen 'dingen niet willen horen' of 'je afsluiten van de waarheid'.
Wat betreft jullie eigen kouwbloedwereldje, niets mis mee hoor. Maar daar begon wel deze discussie over!
Dat een tinker niet geschikt zou zijn voor de beginnende ruiter! Een Tinker is niet geschikt voor een complete Leek, maar je moet toch ergens beginnen en dan vindt ik een Tinker een prima optie!
Daar reageerde ik op!
Sjuimpje schreef:Als er weer een wedstrijdje gehouden wordt wiens usernaam het meest genoemd is ga ik winnen!!!