Malibu_ schreef:Ik denk dat jij je vraag belangrijker vindt dat het antwoord..
Je reageert niet op berichten zoals Lielle.. wat je eigelijk wel eerst zou moeten doen
???
ik heb net gereageerd hoor weet niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Malibu_ schreef:Ik denk dat jij je vraag belangrijker vindt dat het antwoord..
Je reageert niet op berichten zoals Lielle.. wat je eigelijk wel eerst zou moeten doen
Kirsten_S schreef:maar een mening hoeft niet altijd met argumenten en toelichtingen te zitten.
IKbenEllen schreef:Kirsten_S schreef:ik heb een vraag en niet rot bedoeld maar: wie bepaald dat het slachthuis goed is?
Wie bepaalt dat het slecht is?
IKbenEllen schreef:Kirsten_S schreef:maar een mening hoeft niet altijd met argumenten en toelichtingen te zitten.
Kan jou wel een paar ongeargumenteerde meningen geven...maar weet niet of je daarop zit te wachten.
Citaat:maar een mening hoeft niet altijd met argumenten en toelichtingen te zitten.
Kirsten_S schreef:Debortje_ schreef:De meeste, vrijwel alle slachthuizen in Nederland zijn goed, schoon etc.
jaa maar wie bepaald dat, want iedereen kan eigenlijk wel zeggen dat ze goed zijn. Want ze kunnen toch ook rare dingen doen ook al staan ze ingeschreven
Lielle schreef:Citaat:maar een mening hoeft niet altijd met argumenten en toelichtingen te zitten.
Normaal gesproken baseer je mening nl ergens op, dus kun je die toelichting. Anders roep je maar wta in het wilde weg, en dat heeft in een discussie (en daar is dit topic voor!) weinig zin.
En nee, niet nog meer wat je 'fout' doet, steeds hetzelfde. Als je wil discussieren, is het handig als je je aan de regels van dat spel houdt en voorlopig doe je dat niet erg.
Ja, ik vind het slachthuis goed. Dat is dus niet een feit maar mijn mening en die baseer ik op eigen ondervindingen (heb ik al een paar keer toegelicht), en ik word daarin bevestigd door ervaringen van anderen. Overigens zal dat ook per paard verschillen, een paard zoals onze Trammelant die niet meer vervoerd kon worden, krijgt bij mij een spuitje. Maar een 'gezond' paard dat gewend is om regelmatig op vreemd terrein te komen, met de trailer mee te gaan breng ik liever naar de slager.
Kirsten, je reageert niet inhoudelijk op mijn berichten. Ik heb oa gevraagd of je weet wat er met je paard gebeurt na het spuitje.
En dat smileys bericht heb ik maar niet gezien
Kirsten_S schreef:jaa ik denk ook dat als er maar 1 ding verkeerd gaat of fout dat ze dan meteen een stempel op zich gedrukt krijgen dat ze slecht zijn
of is dat niet zo?
Debortje_ schreef:De meeste, vrijwel alle slachthuizen in Nederland zijn goed, schoon etc.
Kirsten_S schreef:sorry ik krijg zoveel dingen naar me toe gesmijd en ik ga niet 24 uur per dag hier zitten zodat ik alle berichtne kan beantwoorden
Malibu_ schreef:Kirsten_S schreef:sorry ik krijg zoveel dingen naar me toe gesmijd en ik ga niet 24 uur per dag hier zitten zodat ik alle berichtne kan beantwoorden
Goede smoes.. Je kunt/wilt ze niet beantwoorden.
Lielle schreef:Bovendien zou ik wel altijd zorgen dat er een vertrouwd persoon meegaat als je paard naar de slager brengt. Dan weet je dat zeker.
Kirsten, hoeveel berichten heb ik nu al persoonlijk aan jou gericht? Zowel om eea toe telichten als om dingen te vragen. Als je daar niet inhoudelijk op wil ingaan, maar alleen loopt te klagen dat wij niet lezen, voeg je wel erg weinig toe aan de discussie. Prima, maar dan ga je bij mij dus op volkomen negeerstand.
Kirsten_S schreef:misschien een cursus je kop dicht houden
Lielle schreef:Kirsten, heb je je wel al verdiept in wat er gebeurt na een spuitje? Daar is een uitgebreid artikel over op bokt.
Malibu_ schreef:Kirsten_S schreef:misschien een cursus je kop dicht houden
Pardon? Volgens mij solliciteer jij echt naar een OW.
Jij hebt echt lef.. beetje een mening geven zonder argumenten.. zeggen dat je dat heb gedaan.. blablabla.. scheld iedereen de huid vol.. vragen we wat netjes.. krijg je een grote bek..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()