Harmonie in chaos vinden

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13057
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 19:07

oliebol zeg :/

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 20:21

Oké het is een heel lang verhaal dat ik zo zal doen. Eerst eten. De korte versie is dat mijn man de smid gebeld heeft en ik de wedstrijd. Dankzij snelle reactie van de smid en het feit dat ze op de wedstrijd bereid waren om me als laatste te laten starten tóch kunnen gaan.. de hele weg naar daar zitten janken _O- vrienden kwamen langs om te steunen. :+: (daarom ook geen update. Het was echt even all hands on deck. _O- )

En wat was Sam fantastisch… een stomme fout van mij in 1 wissel maar een 7 voor de goede. Paar kleine dingetjes maar echt van die ‘proeven even leren kennen’ dingetjes…. 67,2% en 2e… :+:

Jury riep me nog even bij zich en gaf wat tips maar ze was echt heel positief. <3

Ik kan niet uitdrukken hoe trots ik ben op Sam <3
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 02-10-22 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:24

Nou kijk dat is nog eens een positief eind van de dag. +:)+ +:)+

nafkedemi

Berichten: 1333
Geregistreerd: 31-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:25

YES!!daar kan je volgens mij trots op zijn? Ben niet zo bekend met percentages...

zigranta
Berichten: 3256
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:27

Wat een super update :D gefeliciteerd!

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 20:28

nafkedemi schreef:
YES!!daar kan je volgens mij trots op zijn? Ben niet zo bekend met percentages...

Dat zijn bij ons 3 winstpunten. Hij is dus officieel Z2 met winst. :+:

Muga

Berichten: 2090
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:43

Wat fijn!!! Je zo gegund! En wat fijn van alle support!

Trots op jullie!

parnassia
Berichten: 839
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:50

Wauw!!

Gefeliciteerd, zo gegund! Knap

Neon

Berichten: 4974
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:53

Wat knap gedaan :D je hebt gewoon 3 winstpunten met die maffe slachtknol van je!

Je bent een toppertje en hebt gewoonweg een geweldig paardje wat de benen onder zijn lijf uit loopt voor je <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 20:54


Je ziet hem naarmate de proef vordert er meer en meer in komen. De neiging tot travers was 1 van de opmerkingen (dat is als we allebei spanning hebben dat dat gebeurt. :+) en dan natuurlijk de 2e wissel. :j

Neusje mag er meer uit bij de middengangen. Wending om de achterhand was te groot. :+ Hij wilde zijn been laten staan dus reed hem er even uit en dan krijg je dus dat. :+ (dat zijn allemaal dingen die hij normaal prima klein kan doen)

Bij de uitgestrekte stap stond dat hij genoeg grond nam maar het neusje er iets meer uit mocht en dat is idd iets waar we aan werken thuis en in de lees. :j Dat hij mijn hand meer mee neemt in die uitgestrekte stap.

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:57

Naaah dat is wel een rollercoaster van emoties waar jullie vandaag doorheen zijn geweest! Maar wat een geweldig resultaat en extra knap dat je ondanks de commotie van hoefsmid en alles op het laatst regelen zo goed gescoord hebt met Sam!
Een wedstrijddag om niet snel te vergeten denk ik! :D

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:59

Neeeeee toch gelukt?? Goed man! Deze heb je dan alvast, de kop is er af *\o/*

(die oom smid toch de redder geweest?)

Je zal wel kapot zijn nu met al dat schakelen vandaag :(:)

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:03

Wat een mooie wending deze dag!

Ik zag de ijzerloze foto en baalde met je mee maar dit mooie eindresultaat zag ik niet aankomen.

Gefeliciteerd topper!

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:12

O wouw wat een gave update opeens. Echt heel erg leuk, en ook nog zo'n goed resultaat.
Het is nooit saai bij jou in elk geval!

Keandra
Berichten: 1174
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:24

Dat is wel een wisseling van dag. Je zou bijna denken dat het 2 totaal verschillende dagen zijn.
(zou hier nooit zo lopen, zeker niet om de dag zo super positief af te sluiten)

Wel heel fijn dat ze jullie nog later op de dag lieten rijden, wel zo fijn opgelost, iedereen blij zo.
Proficiat met je punten, je hebt ervoor gereden en gestreden, je bent ze zeker waard.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 21:26

pmarena schreef:
Neeeeee toch gelukt?? Goed man! Deze heb je dan alvast, de kop is er af *\o/*

(die oom smid toch de redder geweest?)

Je zal wel kapot zijn nu met al dat schakelen vandaag :(:)

Inderdaad. Ik zat echt helemaal teleurgesteld te huilen bij Sam. Was overtuigd dat het niks meer werd maar Sam kan niet zonder ijzer dus het moest er toch terug onder.
Manlief ijzer gaan zoeken en ik stuurde iemand van het secreteriaat eigenlijk om me af te melden. Legde haar het probleem uit en zij zei ‘geef me een minuutje.’ En toen stuurde ze ‘red je half zeven? Dan rijd je na de niveau 4 ruiters. Is toch dezelfde jury.’

Half zeven redde we ruim en het ijzer kon gewoon in dezelfde gaten dus durfde hem wel meenemen. Mijn moeder (en lezer) gestuurd dat we toch gingen en mijn vrienden ook. _O- en al snel was iedereen weer op pad. Zo snel is er nog nooit een ijzer onder gegaan denk ik. Beschermers om, deken om gewisseld op topsnelheid en juu!’

Mijn man vroeg waarom ik zó teleurgesteld was maar Sam wordt niet jonger en hij is nu in vorm… hij is klaar. Hij was zo fijn…. Toen snapte mijn man dat ik een beetje ‘tijdsdruk’ begin te voelen met Sam Ivm zijn leeftijd…

We hadden war spanning en foutjes maar het voelde voor het eerst weer als ‘wij’ ipv ik met de proef bezig en Sam met de paarden verderop. _O-

Het was echt heel veel schakelen. Zei ook tegen een vriendin ‘mijn hersenen zitten nog op stal met een paard zonder ijzer. Hoop dat ze bij gebeent zijn tegen dat ik aan de proef moet beginnen.’ _O-

Dit is echt mijn man die even over nam en zorgde dat we konden gaan en natuurlijk het wedstrijden-secreteriaat dat enorm mee dacht. :+:

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:32

Echt super fijn :j

Toen ik het las van dat ijzer schoot bij mij ook even de gedachte er doorheen van ja en volgende keer verstapt hij zich, moet een jaar revalideren en je komt de ring niet meer in en het verhaal Sam-op-wedstrijd eindigt jammerlijk :(:)

Maar gelukkig! Deze heb je alvast +:)+

petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:46

Ook een pluim voor het wedstrijdsecretariaat die dat wilde regelen. Ik weet zeker dat bij de meesten ze niet eens de moeite zouden doen om zoiets te regelen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 21:52

petraaken schreef:
Ook een pluim voor het wedstrijdsecretariaat die dat wilde regelen. Ik weet zeker dat bij de meesten ze niet eens de moeite zouden doen om zoiets te regelen.

:j Dat is wel het "mooie" aan onze wedstrijden. De mensen van het secreteriaat kennen mij van toen ik 13 was en andersom ik hen ook. Doordat het allemaal "kleinschaliger" is, is het contact ook veel "intiemer" bij gebrek aan een beter woord. Als het enigszins kan dan doen ze zo iets wel. Ik had alleen niet gedacht dat dit mogelijk was want ik was voorlaatste ruiter in mijn proef (als je als 1e moet starten willen ze je met liefde achteraan zetten als er iets voor valt maar ik was al voorlaatste ruiter) en toen bleek ook nog dat de ruiter na mij afgemeld had. :+ Dat ze dit ook doen/kunnen wist ik niet.

pmarena; dat ging dus ook door mijn hoofd.... :o Volgend seizoen is niet gegarandeerd, hij heeft een leeftijd waar hij simpelweg iets voor kan krijgen waardoor wedstrijd rijden geen optie meer is. Hij is nú fit. Met een jongere denk je al snel "volgend jaar beter." maar met eentje van 17 begin je toch anders te denken... :o Hoe fit hij ook is.

Dit is echt een lange termijn doel dat bereikt is waarvan ik dacht dat het te hoog gegrepen was voor ons... :o :o

Ook zo balen dat de goede wissel langs achter gefilmd is. _O- Hij sprong hem zo mooi door, bleef ook mooi in de hand. eigenlijk beter dan thuis. Als ik hem niet geblokkeerd had bij de tweede dan had hij die ook mooi door gesprongen want van rechts naar links is normaal zijn makkelijke kant (de tweede dus). :+ Maar ik zat even te klooien. :=

Wat ook wel mooi was. Nog voor ik zelf de uitslag had kreeg ik een bericht van een concunlega. De uitslagen komen ook online live (ja tis net echt. _O- ) en ze had blijkbaar zitten volgen. Dus ze stuurde een foto van de uitslag door via messenger met "Wauw!!" :+:

Ik heb vandaag wel geleerd dat ik echt hele waardevolle, lieve mensen in mijn leven heb... :+:

jokari

Berichten: 8782
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:36

Oh mijn god Kat wat een rollercoaster voor jou ! Ik kon de hele dag niet bijlezen dus las net eerst het bericht over het ijzer en was zó teleurgesteld in jouw plaats, en toen de update ! Wat hebben jullie dat knap gedaan ! Woop woop ! Ik ben trots op jullie ! Echt zó blij dat je gewoon nog mee hebt kunnen doen !

Hannanas
Berichten: 13057
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:57

WoW dat is ff een wending! Knap van je dat je alsnog hebt kunnen rijden. Sammeke kan het wel.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 23:24

Ben nu aan het twijfelen of ik volgende week terug in schrijf of niet. _O-

Neon

Berichten: 4974
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 23:40

Ayasha schreef:
Ben nu aan het twijfelen of ik volgende week terug in schrijf of niet. _O-


Gewoon doen :D als hij goed voelt is hij goed... hophop..

BritHittepit

Berichten: 2637
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 23:41

Wat leuk! Gefeliciteerd, ik heb online de percentages wat gevolgd!

Beloond voor het harde werk! Jullie zijn toppers

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 06:56

Oh jij gaat echt wel inschrijven :))